😚yaaaa🙈utanıyorum😄😍

4.8K 281 97
                                    

Aşağıya indim ki birde ne göreyim............

Jimin ile minho bebek gibi kavga ediyorlar. Ne kadar korkmuş olsamda yüzüme gülümseme geldi ve olduğu gibi,bozmadan onları izlemeye başladım.

Minho; efendim bu hiç güzel birşeye benzemiyor. Tatmak istemiyorum.

Jm; lan bir tat , öyle bakalım. Hadi.ilk defa mutfağa girdim tat şunu.

Minho; belli oluyor...ahhhh! Tanrım...iğrenç kokuyor. Özür dilerim efendim ,biliyorsunuz ki size saygısızlık etmek istemem, fakat bunu tatmayacağım.

Diyip belinden silahını çıkarıp jiminin eline tutuşturdu ve

Minho; beni öldürmeniz daha iyi olur.

Jimin silahla kafasına vurdu ,ardından silahı ona fırlatarak

Jm; yazıklar olsun sana minho.

Daha fazla üzülmesine dayanamadım ve hızlıca yanlarına gittim. Jimin beni görünce hemen toparlandı ve elindeki tabağı arkasına sakladı.

Ne kadar kötü koksada yemek , jimin'in masum bakışları beni bitiriyor....

Hemen arkasından tabağa uzandım ve elime alıp masaya oturdum . Elime çatalı alıp adını bile bilmediğim bu tabaktaki herneyse, o şeyi yemeye başladım.

Minho; Aria iyi misin?

Jimin ile beraber bana şaşkın şaşkın bakarlarken minho'nun bu kurduğu cümle karşısında jimin gözlerinden alev saçarak minho'ya baktı. Ardından kafasına vurarak

Jm ; Aria ne lan? O senin askerlik arkadaşın mı? Düzgün konuş sinirlendirme beni.

Minho; efendim özür dilerim. Kendisi öyle hitap etmemi söylemiştide o yüzden ben öyle söyledim.

Jm; tamam şimdi de ben sana bundan sonra öyle hitap etmemeni söylüyorum. Bitti.

Minho;peki efendim ama sanırım o yemeği Aria hanımın önünden alsanız iyi olur. Zehir o zehir.

Gerçektende iğrençti...😃😝 ama kendimi sıktım ve çiğnemeden yutmaya çalıştım. Sürekli olarak su kullandım.

Jm; haklısın. Ama fazla abartma bence. Zehirmiş.. neresi zehir lan ? Elimden geleni yaptım.

Minho; ahh cidden ama.... elinizden geleni yapmış haliniz bu mu? Iyyyy iğrenç.😝

Jm; MİNHOO sen kaşınıyorsun herhalde. Aria bırak sen de, daha fazla yeme.
Hadi gel dışarıda yiyelim.

Ahh cidden her an kusabilirdim.

Jimin yanıma gelip önümden tabağı aldı.

Jm; yeter. Neden yiyorsun?. Daha doğrusu yemeye çalışıyorsun...

Ben; ver ya. Yemeğimi yiyorum. İlk defa benim için mutfağa girmişsin sonuçta değil mi? Şimdi yemezsem olmaz. Hem gayet güzel olmuş.

Jm; ağzın eğiliyor. 😁😉

Banada öyle gelmişti.😄 tabağı olduğu gibi çöpe basıp elimi kavradı.

Jm; hadi güzelim,gidip güzel bir yemek yiyelim.

Diyerek arabaya çekiştirdi. Arabanın orada durdurup yanağına küçük bir buse kondurdum.

Ben; doydum sanırım.

Diyerek göz kırptım. Elini belime dolayar kendine çekti.

Jm; birkere daha...

Sırıtarak birkere daha öpüp geri çekildim. Elleri hala belimdeyken, gözlerini kapatıp sırıtıyordu.

Yakışıklı Serseri♡ P~jmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin