JİMİN'DEN
Hareketsiz yatıyor kucağımda. Bebek gibi.
Onu ben böyle sessiz görmeye alışık değilim.
Benim yaşama sebeplerimin böyle ellerimin arasından kayıp gitmesine izin veremem. Beni böyle bırakamazlar...bırakmamalılar.Daha yapacak çok şeyimiz, geçirecek birsürü güzel vaktimiz varken beni böyle terk etmemeliler.
--------------
Jm; MİNHO DAHA HIZLI SÜR LAN! DAHA HIZLI.
Aria! Ses ver güzelim. Ne olur beni bırakma. Sensiz olmaz...nefes alamam. Daha bebeğimizle birsürü güzel vakit geçirecektik. Dayan ne olur!Yavaşça açılan gözlerini görünce içim kan ağladı. Kim bilir benim meleğimin canı nasıl yanıyordur. Onun yerine keşke acıyı üstlenebilsem. Herşeyi yapabilen ben şuanda çaresizce kollarımın arasında sarmaktan başka hiç birşey yapamıyorum. Lanet olsun ki elimden hiç birşey gelmiyor.
Gözünden akan yaşları görüyorum ya şuan, sanki kalbime bıçakları saplıyorlar...içim parçalanıyor...o hayvanı öldürdüm ama Aria'm her yaş döktükçe gözünden, birkere daha öldürmek istiyorum...
Araba hastaneye yaklaşırken
Aria; ji-min! Be-beğim....
Ne diyebilirimki güzelim sana... şimdi ne cevap vereyim ben? Sadece dayanmaya çalış¡¡¡¡¡
Gözümden yaşlar durmasada gülümsemeye çalışarak konuştum
Jm; merak etme birtanem, ne sana ne de bebeğimize hiç birşey olmayacak. Sakın uyuma tamam mı? Hani inatçılık ediyordun ya uymamak için şimdi de inatçılığın tutsun tamam mı?
İzin veriyorum uyumamana.Yüzünde hafif acılı bir gülümseme oluşurken gözyaşını serbest bıraktı
Aria; a-ama so-nuç uyu-mam ol-du.
Yapma!...
Jm; hayır Aria hayır! Sakın uyuma lütfen. Şimdi uyuma.
Araba durdu kapıda zaten bizi bekleyenler vardı. Kucağıma alarak koşup sedyeye bıraktım halsiz bedenini.
Doktor ne olduğunu öğrenmek amaçlı bakışlarını bana çevirdi.Jm; vu-vuruldu! Onları kurtarın ne isterseniz yaparım. Varım yoğum sizin olsun ama onları kurtarın.
Dr; önce sakin olun. Ama 'onlar'derken...hamile mi?
Jm;hamile...hamile. Bizim bebeğimiz olacak. Ne olur kurtarın onları. Doktor?
Dr; merak etmeyin elimizden gelen herşeyi yapacağız. Siz de sakin olun lütfen iyi görünmüyorsunuz.
Bu gerizekâlı ne diyor?
Benim bebeklerim can çekişirken nasıl sakin olmalıyım? Nasıl iyi görünebilirim ki? Çıldıracağım. O gün annemin yanına gitmemeliydim. Lanet olsun... telefonda sesi kesilince direk okula gittiğimde etraftakilerden 'Aria'yı zorla bir arabaya bindirdiler. Aniden oldu' gibi cümleler duyunca sanki dünyam durdu. Belki bizimkiler o gün okulda olsaydılar daha erkenden kimin kaçırdığını öğrenebilirdim ama lanet olsun ki hiç birimiz o gün okula gitmemiştik. Şimdi ise benim yüzümden acı çekiyorlar.Sedye ile ellerimin arasından kayıp gidince korku ile beklemeye başladım.
Minho; efendim merak etmeyin, Aria hanım güçlüdür.
Öyle.!
Benim Aria'm güçlüdür.
Ama korkuyorum işte, ya bana geri dönmezlerse?! Ya beni bırakıp giderlerse... Gitmezler değil mi? Eğer giderlerse bende bir dakika düşünmeden peşlerinden giderim.Jm; Minho? Ben onlar olmazsa yapamam.
Minho; efendim merak etmeyin ikisinede birşey olmayacak.
Siz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Serseri♡ P~jm
FanficÇok kibar birine benziyordun. Ama aklımı alan serseriliğin oldu.🙈