(Tatliş gifimize bakın😍 ve güzel müzikle , keyifli okumalar😙😇)
Jm;Evimin içinde ayak seslerini duymak istiyorum Aria.
Sabahın bi vakti uyanınca, daha gözlerimi açmamışken...
Nefesin yüzüme değsin istiyorum!
Bunu bana çok görme ne olur birtanem.Ben; ji-jimin bak be-ben ne diyeceğimi bi-bilmiyorum şuan yani,yani şey....
Jm; evet desen olmaz mı? Hı?
Ben; "..........."
Jm; tamam güzelim, tamam.
Elini yavaşça elimden çekip yüzüme üzüntüyle baktı ve banyoya doğru sersem gibi yürümeye başladı.
Arkasından koşup kendime çevirdim hızla. Ardından kendime doğru çekip dudağını öptüm.
Geri çekildiğimde yüzüme umutla bakıyordu.
Jm; bu ne demek? 'Evet' mi?
Ben; ııı hayır.
Jm; ne yani 'hayır' mı cevabın?
Ben; hayır. Iıı yani evet,yani hayır...aaaaaaaaaaah herneyse cevap vermedim yani.
Jm; tamam o zaman cevabın ne?
Ben; cevabım....'bana biraz zaman ver'
Jm; zaman!!!! Bak prensesim, benden başka birisi ile evlenmek varsa aklında, hemen çıkarsan iyi edersin. Aksi takdirde, hem o şerefsizi,hem seni hemde kendimi öldürürüm. Anlıyor musun? Yani demek istediğim şu; zaten benimle evleneceksin, gel 'evet ' de, ikimizde güzel bir hayat yaşayalım.
Ben; merak etme yakışıklı, aklımda senden başkası yok, bu bir. İkincisi, bana zaman tanımanı istiyorum çünkü, daha evlenmek için hazır hissetmiyorum kendimi anladın mı?
Jm; hımmmm! Peki ozaman bari şu işi yapsak diyorum ha?
Göz kırpışının ardından üzerine arsızca gülüşünüde ekleyince konuyu dağıtmaya çalıştım.
Ben; aaaaa okula gecikmişiz sanırım hadi hızlan en iyisi.
Jm; hadi ama...lanet olsun
Ben; sallanma hadi.
Jm; cidden benimle baş edebilmene hayret ediyorum.
Ben; sen halâ duruyor musun?
Jm; Aria bak bence bugün gitmesek de olur.
Elini belime dolayıp kendine çekti.
Jm;hadi amaaaa... gitmeyelim bugün.
Ben; jimin!... bak yıllardır ders çalışıyorum okul saatlerinde benimle oynaşmasan iyi edersin anladın mı? Çünkü bu okulu bitirmek istiyorum.
Jm; ha yani bu demek oluyorki 'jimin benimle okul çıkışlarında istediğin gibi yiyişebilirsin' öyle mi?
Ben; aa ne -ne hayır. Ben öyle birşey söylemedim. Ah gerçekten çok garipsin. Sapık mısın bazen şüphe ediyorum.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Serseri♡ P~jm
FanfictionÇok kibar birine benziyordun. Ama aklımı alan serseriliğin oldu.🙈