Hızla yanıma gelip ellerini omuzlarıma koydu ve vücudumda gözlerini gezdirerek sordu
Jm; bir şeyin var mı? İyi misin? Ha güzelim ? söyle.
Minho; Aria hanım iyi misiniz?
Göz yaşlarımı silip oturduğum yerden kalktım. jimi'nin gözlerine baktım ve ellerini sıkıca kavradım.
Jm; Aria korkutma beni. Bir şey mi oldu? Hı?
Ben; jimin...
Jm; evet?
Yüzüme mutluluğu yerleştirip çığlık atarak
Ben; ben hamileyiiiiim..
Diyip ellerimi ağzıma kapattım.
Jimin sadece yüzüme anlamsızca bakınca minho jimin'i omuzundan sarsarak.
Minho; jimin beeeeey! Baba oluyorsunuz , e tabi bendeeee...amca oluyorum.
Jiminin gözleri yavaş yavaş gülücükler saçmaya başlayınca elimi tutup yavaşça kendine çekti. İlk önce gözlerime baktı ardından gözlerini karnıma çevirdi, eli ile dokunup gözlerini kapattı. İşte o an...gözlerinden yaşlar süzüldü.
Jm; yani şimdi...benim bebeğimin, bebeği mi olacak?...bizim bebeğimiz mi olacak?
Ağlarken cevap verdim.
Ben; evet. Bizim, ikimizin bebeği...
Bana sıkıca sarılıp
Jm; beni o kadar mutlu ettin ki...bunu anlatamam. İkinizide hep çok seveceğim, söz veriyorum.
Ben; bizde seni.
Jm; hemen evlenelim.
Umutla gözlerime bakmaya başladı.
Ben; evlenelim.
Dedim. Zaten bu saatten sonra durmamız anlamsız olurdu.
Kucaklaşıp ağlarken gözümüz minho'ya kaydı. Bahçedeki bütüh hasta ve hasta yakınlarına hatta güvenliğe tek tek bizi gösterip.
Minho; bakın...bakın bu ikisi varya...bunların bebişleri olacak. O baba ,o anne bende amca oluyorum. Teyzecim duydun mu? Onların bebekleri olacak.
İnsanlar bizi alkışlarken jimin bana tekrar sarıldı. Haberi aldığım an o kadar mutlu olmuştum ki aslında ama ya ona bakamazsak diye, bir an endişelendim sadece . Sonra düşündüm ki benim hep hissetmek istediğim anneliği, şimdi ben ona yaşatacağım.
Eve gelince jimin iş yerimi aradı birdaha çalışmayacağımı söyleyip kapattı. Yanıma oturup bacaklarımı uzalttı, ardından sırtıma yastıklar koyarak,
Jm; bundan sonra kıpırdamıyorsun. Bir şey isterse canın hemen bana söylüyorsun...haaaa bu arada ihtiyaçların olabilir tuvalet,banyo gibi bana söyle ben seni götürürüm sen işini hallettikten sonra tekrar en rahat yerlerde uzanacaksın. Anladın mı? Ahhhhhhh gerçekten inanamıyorum şimdi ben baba olacağım...
Nefessiz konuşması ve tedirgin halleri beni güldürürken.
Ben; jimin!!! Nefes al canım.... sakin ol tamam mı? Biz iyiyiz.
Jm;tamam ben saki----...
Sözünü kesen kapıyı açıp içeriye bodoslama dalan minho'ydu.
Minho; merhaba Aria hanım. Nasılsınız? İyisinizdir umarım. Bebek nasıl? Canı tatlı çekmiştir diye size en güzel tatlılardan aldım.
Ben; saol minho bebekte bende iyiyiz, ama o tatlıları yiyemeyeceğim, çünkü formumu korumam lazım.
Jm; Aria başlatma formuna... tamam...böyle tatlı filan yeme ama sağlıklı olan herşeyi artık yiyeceksin bir dakika ağzını boş bırakmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Serseri♡ P~jm
FanfictionÇok kibar birine benziyordun. Ama aklımı alan serseriliğin oldu.🙈