Baekhyun Pov.
Nagyon izgulok! Lehet nem fogok neki tetszeni, lehet idegesítőnek talál. Éppen egy állásinterjúra megyek Szöul egyik nagy cégéhez. Befolyásos emberek hada fog nap mint nap körül venni. De szükségem van pénzre! 20 éves fejjel, nyilván már nem otthon élek, így el kell tartanom magam valamiből. Szinte minden hol voltam már, de vagy nekem nem tetszett maga a hely, vagy nekik nem tetszettem! Csak ez az cég maradt ki, de ha a kisebb hatalmú vénfaszoknak nem kellettem, akkor ide is kevés esélyem van!
~~~~•~~~~
Chanyeol Pov.
A reggelem egyenesen pocsékul kezdődött! Álmos voltam és még akkor felhívott az egyik munkatársam, hogy új asszisztens jön hozzám. Az eddig közül egyik sem felelt meg az elvárásaimnak. Az egyik túl öreg volt, a másik túl fiatal. Olyanok is jöttek akik, nem voltak tisztában azzal, hogy velem kell utazniuk minden hova! Úgyhogy nem várok sokat a mai jelentkezőtől.
Már öltönyben álltam irodám ablaka előtt, nézve a mindenfelé nyüzsgő embereket. Sok gyerek is megbújt a tömegben, akik futkározva játszottak. Ezt a városi látványt egy halk kopogás zavarta meg.-Jöjjön!- kiáltottam ki. Ekkor bukkant ki az ajtó mögül egy barna arcoska ami nagyon nőies volt.
~~~~•~~~~
Baekhyun Pov.
Lassan léptem be az óriási irodába. Ahol egy nagyon magas ember fogadott. Az öltöny pontosan simult minden porcikájához, ami tökéletes látványt nyújtott.
-Byun Baekhyun vagyok és az asszisztensi állás miatt jöttem - hajoltam meg majd ő is viszonozta a gesztust.
Elkezdett beszélni az állásról, hogy mit kell csinálnom, mennyi fizet érte és a többi. Miközben erősen figyeltem rá, hallgattam mély tónusú hangját, ami nagyon dögössé tette.-Rendben! -bólogattam. -Mindent megtudok csinálni! Az utazással sincs gond! -néztem rá nagy szemekkel, remélem meggyőzztem!
~~~~•~~~~
Chanyeol Pov.
Elmondtam neki minden tudni valót. Láttam, hogy nagyon figyel. Ezzel is bizonyítva ,hogy kell neki ez a munka.
Nem lett volna rossz ötlet őt választani, mert meggyőző volt és rajta kívül már nem hiszem hogy sokan jönének.-Kérlek ad meg az elérhetőségedet, hogy majd elérjelek a munkával kapcsolatban! - mosolyogtam.
Adtam neki cetlit és tollat,majd rá írva a számsort, nyújtotta vissza az írószert.
Oda kísértem az ajtóhoz, hogy lássa mennyire udvarias vagyok.-Viszlát Baekhyun! -hajoltam meg.
~~~~•~~~~
Baekhyun Pov.
-Viszlát.......-basszus mi a neve? Lehet mondta csak elfelejtettem.
-Chanyeol. Park Chanyeol.
*****
Sziasztok!!
Itt lenne a prológus! Bocsánat hogy sokat kellett várni de nem jött ihlet és nem mindig van időnk írni. De kész lett! Reméljük tetszett!
Hamarosan jön az első rész!
Annyeong ❤