Chanyeol Pov.
Ahogy ott sóhajtozott megtetszett a hangja és többet értem hozzá direkt ezzel is hangot kicsalva belőle.
Nagyon jól éreztem magamat mellette és most nem szexuálisan vagy ilyesmi, hanem boldogan! Aztán mikor a liftbe értünk, megint eszembe jutott a hangja és egyszerűen nem bírtam magamat türtöztetni. Kíváncsi voltam hogy, ellök magától vagy nem. Oda hajoltam hozzá és a falnak nyomtam. Én egy elég kanos főnök lehetek most a szemében. Bele néztem az említett testrészébe és nem láttam mást, mint vágyat és kíváncsiságot. Nem tétováztam ajkaimat az övéire nyomtam.
Nem mozgattam a számat, mert nem készültem smárolni vele, de nem arra számítottam hogy, állat módjára fog a hajamba túrni. Úgy mart ajkaimra hogy, az már szinte fáj! De kurva jó érzés volt és őszintén beindított. Kissé eltoltam magamtól de csak annyira hogy, lássam az arcát. Gyönyörű volt. Eddig hogy nem vettem észre! Szép arc, gyönyörű szemek és kecses test. Nők ezrei irigyelhetik ezért! Lassan hajoltam vissza ajkaira, majd kezemet derekára vezetve húztam magamhoz közelebb. Megéreztem nyelvét alsó ajkaimon végig símitani, és én készségesen engedtem be azt! Ha eddig nem lett volna kicseszett jó érzés amit csinál, akkor most az volt!! Nyelve tökéletesen illett az enyémhez, majd oldalra döntve mélyítette el a csókunkat.
Kezemet lejjebb vezettem és a fenékébe markoltam. Combjait megfogtam és fel emeltem. Kezét nyakam köré kulcsolta, lábait pedig derekam köré. Ajkától elszakadtam és nyakát vettem célba.
Haraptam, nyaltam és szívtam puha bőrét. Mindene tökéletes!~~~~•~~~~
Baekhyun Pov.
El se hiszem hogy, itt vagyok egy liftben Park kibaszott Chanyeollal! Mikor megcsókolt nem bírtam ki hogy ne viszonozzam. Az ajkai csodákat műveltek! Viszont tudtam hogy, abba kell hagynunk ezt, hiszen ő a főnököm és jó kérdés hány évet/hónapot fogunk egymás mellett tölteni?! De ahogyan combom alá nyúlt, elfelejtette velem hol vagyunk és hogy kik vagyunk mi egymásnak. Ajkaimtól elvált majd a nyakamat kezdte harapdálni, ami nagyon izgató volt. Már szinte teljes nagyságban állt a sátor a nadrágomban és ahogy érzem nála sem volt másképpen. Már készült volna rólam levenni a pólót mikor pittyegett valami és elindult a lift. Chanyeollal össze néztünk és nagyon érdekes fejet vágott, de szerintem én is. Kínosnak éreztem ezt a szituációt, mert mégis csak itt vagyok a főnököm karjaiban, álló farokkal!
Lábaimat leszettem a derekáról majd megigazítva a ruhámat álltam meg és vártam hogy, felérjen a lift. Chan követte a cselekedeteimet és mellém állt. Hogy ezek után mi lesz itt?! Egy napja se vagyok itt de már majdnem dugtam a munkaadommal! Akkora egy hülye vagyok! De ha jobban bele gondolok ő csókolt meg, nem?! De én viszonoztam, mondjuk baszott jól csókol, de most na. Túl sok a de! Úgy csinálok mintha mi sem történt volna, ez a legjobb ötlet. Ahogy a lift felért gyorsan sétáltam a saját kis irodám felé majd az ajtót becsukva, ültem le elé. Na ebből hogy húzom ki magam?!
~~~~•~~~~
Chanyeol Pov.
Alig ért fel a lift, Baekhyun egyből ki futott. Ezt jól megcsináltam! Végre lett egy segédem, erre persze hogy, első pillanatban neki esek. Biztos felfog mondani! De viszonozta szóval, annyira mégsem vészes, ugye? Lassan ballagtam irodám felé, mikor elmentem Baekhyun ajtaja előtt fel ordított. Jujj ennyire rossz lett volna?! Vagy gondolom fél hogy kirúgom!? Pedig nem fogok ilyet tenni, majd bocsánatot kérek tőle és elfelejtetjük az egészet. Nehéz lesz, de meg kell próbálnom. De azok az igézően piros ajkak, az a formás láb és fenék..... Na jó kuss legyen Chanyeol!
A nap további részében nem igazán beszéltünk, nekem volt elég sok dolgom és reggel ki adtam neki a munkát így neki is volt elegendő dolga. Már a táskámba pakoltam be a dolgaimat, hogy haza nevessek végre, de előtte kopogtatott valaki. Mivel már szinte nincs bent senki a cégnél csak Baek lehet az, de kitudja.
-Öhm, bocsi hogy, zavarlak csak mielőtt elmegyek azt szerettem volna kérdezni hogy -itt hatásszünetet tartott, már tudtam mire akar célozni. -A liftes dolgot nem akarod meg beszélni? -látszott rajta hogy zavarban van és tudtam már is tudtam, ez bizony érdekes beszélgetés lesz.~~~~•~~~~
Baekhyun Pov.
Egész végig azon gondolkoztam hogy, most mi lesz? Kirúg vagy elfelejtjük? Mondjuk nehéz lesz, de akkor is! Két lehetőségem van, vagy oda tolom hozzá a képem vagy haza futok?! Inkább haza futnék, de muszály lesz rendezni a dolgokat! Miután mindenki haza ment a cégtől kivéve Chanyeol, mert ő még a papírokkal dolgozott, az irodája elé sétáltam. Vettem egy nagy levegőt, majd be kopogtam. Nem válaszolt de így is tudtam hogy bent van. Amint beléptem felém nézett, gondolom nem értette miért jöttem.
-Öhm, bocsi hogy, zavarlak csak mielőtt elmegyek azt szerettem volna kérdezni hogy -nagyon zavarban voltam, utálom hogy könnyen zavarba jövök. Megálltam mert nem tudtam hogy mondjam! -A liftes dolgot nem akarod meg beszélni? -egyre vörösebb lett az arcom és szerintem ezt már ő is észre vette.
-De beszéljük, meg én is úgy érzem hogy megkéne beszélnünk! -nézett rám határozottan, vagyis csak próbált mert láttam a szemében egy kis kétségbeesést, gondolom nem tudja mit mondjon, de ezzel nincs egyedül. - Bocsánatot szeretnék kérni amiért ilyen hirtelen le támadtalak. Csak.....szóval...... én....-na ez érdekes lesz. Egyre kíváncsibb lettem mit akar, és ez kissé előhozta belőlem a Kanos Baekhyunt. Az asztalra ült és onnan kémlelt engem, ami zavart ,ezért kicsit közelebb mentem hozzá.
-Te mi, Chanyeol? -kérdeztem meg tőle, amire felnézett és mélyen a szemembe nézett, ami már szinte fájt.
-Én megkívántalak ott a liftben!
Az állam a padlót surolta a meglepődöttségtől, hogy mi a jó fasz? Én is kívántam, nagyon is. De arra nem számítottam hogy, már attól is beindulok ahogyan ezt mondta! Azon a szexi hangján mondta és én képes lettem volna el élvezni!
Hirtelen történt minden nem hittem volna hogy képes leszek arra hogy....
(Sziasztok! Ez a rész lett a leghosszabb; 932 szó! Mivel egyedül írtam kicsit könnyebb volt! Azért most hoztam mert már eléggé elhúzódótt a dolog! Remélem tetszett, és a vége is! Az majd kiderül mit takar! Hamarosan új rész! Kommentelj és voteolj! Sziasztok!)