2. rész

421 40 10
                                    

Chanyeol Pov.

Ahogy törölgette a nadrágomat, ujjai hozzá értek férfiasságomhoz, amire majdnem felsóhajtottam. Láttam hogy, elpirul csak azt nem értem, miért nem állt fel vagy valami csak ott ült előttem és éppen ölemmel szemezett. Már szólásra nyitottam volna a számat mikor, valaki benyitott az irodámba.

-Főnök Zhang megírta mikor lesz a tárgyalás, vagy most zavarok? -kérdezte Luhan. Baekhyun gyorsan felállt majd Luhant kikerülve ment valahova. -Szóval zavartam?! -mosolygott perverzen.

-Luhan, rakd le a papírokat, aztán húzz innen a picsába! -néztem rá dühösen. Még mindig mosolyogva rakta le a papírokat, majd az ajtóban még megfordulva mondott valamit.

-Pont az eseted! -aztán kiment az irodából.

Lenéztem a nadrágomat ami még mindig csupa kávé volt. Felálltam és a szekrényemhez léptem, amiből kivettem egy tiszta nadrágot. A boxerem nem lett olyan így az nem kellett. Az irodámba van fürdő is amit gyakran használok, ezért is van ruhás szekrény. Levéve a kávés ruhát, dobtam be a szekrénybe, majd egyszer haza viszem. Épp fel akartam venni, mikor az ajtó kinyitodott és egy vörös fejű Baekhyun lépett be rajta. Mikor látta mit csinálok még vörösebb lett az arca.

~~~~•~~~~

Baekhyun Pov.

Úristen én nagyon hülye vagyok! Annyira vörös volt a fejem, amikor megnéztem a tükörben. Nem vagyok itt egy napja sem, de már fel izgulok a főnökömre. Remélem nem vette észre a vörös arcomat, ezért lassan sétáltam vissza.
De ugyan olyan vörös lett az arcom! Chanyeol egy boxerben állt, kezében a nadrágjával. Azok a lábak, te jóég!!! Tekintetemet elvezzetem róla és elkezdtem szugerálni egy sarkot. Gyorsan felhúzta a nadrágját, mert már az asztalnál ült. Én is leültem a az asztal előtti székre.

-Sajnálom, nem.... akartam le öntöteni! Véletlen volt! -dadogtam el neki. Felnéztem és ő engem nézett, mosolyogva amit nem értettem.

-Semmi gond! De meg kérhetlek rá hogy csinálj még egyet? -bólintottam,majd tovább hallgattam amit mond -Pár nap múlva Incheonba kell utaznom és velem kell jönnöd.

-Rendben. -oda adtam a kezébe a kávét, majd én is rá mosolyogtam.

~~~~•~~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~•~~~~

Chanyeol Pov.

Nagyon aranyosan mosolygott, gyönyörű mosolya volt. De ezt be kell fejeznem, mert ő egy munkatársam. Nem vagyok meleg, inkább biszex mert a nőket is szeretem. De Baekhyun olyan fura, ő olyan aranyos! Elég Chan!

-Köszönöm. -vettem el tőle a kávét és én is mosolyogtam rá. Ma túl sokat mosolygok. Már fáj a szám! -Kérlek néz körül az irodádban. -nagyon meglepődött. Meg mutattam melyik ajtó az és bement. Hallottam hogy örül neki, mert szinte felsíkitott. Miután kijött nagyon boldognak látszott. Az órára néztem ami már ebéd időt mutatott.

-Jajj, hogy el szaladt az idő. Menjünk enni. -húztam magam után a liftig meg sem állva. Elég sokan voltak ott. Az ügyfelektől volt tele a folyosó, mert egész héten tárgyalások zajlanak a cégnél és más cégeknél is.

Leért a lift, így mindenki beszállt. Nagyon szorosan kellett állnunk ahhoz hogy beférjünk.
Elég közel álltam Baekhoz, ami egy kicsit zavart. A kezemet magam mellé tettem, de így is hozzá ért a lábához! Leértünk három emeleten és megint jöttek be a liftbe, így a kezem szinte már a fenékét érintette. Oh, istenem!!

 Oh, istenem!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


~~~~•~~~~

Baekhyun Pov.

Nagyon örülök hogy van egy saját irodám! Ezt nagyon fura kimondani! De boldog vagyok. Annak is örültem mikor közölte, hogy menjünk enni, mert már szét robbant a hasam.

Ahogy a liftbe szálltunk ,nagyon sokan lettünk és annyira nem volt nagy ez a lift. Egy kezet éreztem meg a sajátom mellett, amire elpirultam. Tudom hogy csak véletlen volt, de kellemes érzés volt. Aztán még egy adag ember beszállt, ezért Chanyeol arrébb jött és már a hátsómat fogdosta. Felsóhajtottam a hirtelen jött érzéstől, ami nem meglepő, nagyon rég voltam már valakivel ÚGY együtt! Ezért történt a reggeli merevedés is. Majd még több ember szállt be és már csak pár emelet maradt hátra, de így is jóval többen lettünk. Chan keze már a derekamat fogta körbe ami megint sóhajtásra késztetett. Szerintem ezt Chanyeol is meghallotta, mert hirtelen rám nézett, én meg pirulva fordultam el. Mikor a földszintre értünk mindenki kiszállt.

Nagyon jól telt az idő ebéd közben. Sokat beszélgetünk és nevettünk, jobban megismertük egymást. De mikor befejeztük, vissza sétáltunk a céghez ,majd be a liftbe. Most nem voltunk sokan, de mégis Chanyeollal vagyok együtt kettesben egy liftben!! Gyerünk már érjen fel, nem bírom ki mellette! Annyira szexi abban az ingben, Aigoo!
A lift hirtelen kattant majd leállt. Ez nem lehet igaz, több ideig kell Park Chanyeollal együtt lennem ebben a liftben.

Rá néztem és nagyon szexi mosolyt villantott felém! Úristen mit tegyek?! Hirtelen azt vettem észre hogy a falnak nyom.

(Sziasztok!! Reméljük tetszett!! Ez lett a leghosszabb rész

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Sziasztok!! Reméljük tetszett!! Ez lett a leghosszabb rész. Reméljük ennek is örültök!! Nagyon élveztük a meg írását!! És ezek után már nagyon fogunk igyekezni a részekkel! Ezzel is gyorsan kész lettünk! Sziasztok!)

Love is not forbiddenWhere stories live. Discover now