8.rész

127 9 0
                                    

Baekhyun Pov.

Tudom direkt csinálja! Eddig egész idő alatt fogta a combomat vagy simogatta, elég közel a férfiasságomhoz és amikor "véletlenül" hozzá ért mindig csak rám mosolygott. Ahh, meghalok. Már nem is a filmre koncentráltam hanem a kezére, ami meg állapodott belső combomnál. Már ő sem a filmet figyelte, hanem engem szugerált és egyre közelebb tolta a kezét egy elég khm.. helyre. Hah, így folytatja bajok... Jó nem bírom! Fel álltam majd ott hagytam. Gyorsan meg kerestem a mosdót és befutottam. Oda sétáltam a csaphoz majd megengedve megmostam az arcomat. Felhajolva néztem bele a tükörbe amiben Chanyeol tükör képe nézett vissza.

-Atya ég.. -fordultam meg. Láthatóan gondolkozott valamin, nem tudtam min. Félnem kéne?
Csak nézett rám viszont nem mozdult meg két percig, aztán a cuccainkat a földre dobva jött oda hozzám és a falnak passzírozótt. Még mindig a szemeimet nézte, majd heves csókba hívott.

~~~~•~~~~
Chanyeol Pov.

Nagyon élveztem; zavarba jött, már csak attól hogy, a film eleje óta a combján tartom a kezemet. Az elején direkt csináltam, de egy idő után már nem nagyon kötötte le a figyelmemet a film. Inkább Baekhyun feszes kis combját simogattam, miközben őt néztem. Ezt bizonyára meg éreztem mert, másodpercek alatt fordult felém. Én csak perverzen vigyorogtam, majd a kezemet egyre közelebb toltam férfiasságához. Kezem lassan haladt a céljához, de mielőtt oda ért volna Baek felállt a helyéről és el viharzott. Kanos Chanyeol, sajna előjött és nem bír vissza menni onnan ahonnan előjött.
  Fel álltam a cuccainkkal, majd utána mentem. Nem kellett sokat gondolkodnom, tudtam hogy a mosdóba futott. Ahogy beléptem láttam hogy az arcát törölgeti. Amikor fel nézett láttam az arcán hogy, meg rémült hirtelen.

-Atya ég..-fordult meg.

Ahogy ott állt és néztük egymást, bennem össze gyűlt az iránta érzett vágyam és ilyenkor teljesen elfelejtem hogy, a főnöke vagyok valójában, de emelet most már a pasija is, nem?! Na jó, leszarom! A kezembe lévő dolgokat a földre dobtam majd oda léptem elé és a falnak nyomtam és megcsókoltam.

-----------------------------------------------------------

!Ezer év kihagyás után!
Ez a rész csaknem 3 éve van meg de sosem publikáltam. Ez is mutatja mennyire régen voltam már itt és lett volna bármelyik "könyvemben" rész. Inkább ne csúfoljuk őket könyvnek.
Még kitalálom mi legyen a sorsa az irományoknak.

Love is not forbiddenWhere stories live. Discover now