4.rész

353 39 8
                                    


(Ebben a részben meg ismeritek a magán életüket!)

Chanyeol Pov.

Nem hittem volna hogy ilyen bátran fogom ezt kimondani de egyszerűen muszály volt, hiszen ő akart erről beszélni! Arra viszont nem számítottam hogy, közelebb fog jönni és állam alá nyúl.

-Én is kívántalak! -nemes egyszerűséggel megcsókolt, ami kicseszettül tetszett és beindított. De most készülök elfelejteni gyönyörű valóját, erre ide jön és le smárol?! Ez így nincs rendben! Lassan toltam el magamtól és szemébe néztem.

-Sajnálom. -cuccaimat gyorsan össze szedtem majd ott hagytam Baekhyunt. Lehet bunkó volt tőlem de egyszerűen ez nem megy nekem. Anyám hamarosan úgy is jön majd azzal hogy, kéne nekem egy nő,  ő minnél hamarabb újra boldognak akar látni- egyszer már meg próbálta-. Ezzel csak az a probléma hogy engem jobban lázba hoz a feszes seg és kissé kockás has. Aish, Baekhyun! De várjunk; nem is ismerem, nem tudom milyen de én még is képes lettem volna vele szexelni!? Hát én nem vagyok normális!

~~~~•~~~~

Baekhyun Pov.

  Nagyon meglepett! Őszintén, saját magamat sem értettem és végül is örülök hogy nem folytatuk, mert akkor már nem lett volna vissza út! Le kell állnom ezzel, mert hamarosan repülni fogok innen ha nem fejezem be a hirtelen fel indulásiamat.

  Lassan, de haza értem, amint beléptem üresség fogadott. Mint mindig! Jó lenne már ha lenne valaki az életemben! Hát de ilyen szar életem van. Írok majd Chennek hogy, nem megyünk majd el valahova holnap este, mert már rég ittunk úgy együtt.

Fürdés után be bújtam az ágyamba és elkezdtem nézni a kedvenc doromámat. Mosolyogva néztem ahogyan boldogan el játszák a szerepüket és olyan volt mint egy tündér mese, addig ameddig telefonom nem vágta ketté ezt a pillanatot.

Chanyeol

Úristen! Mit akarhat?!

*Sz-szia*- ne ez aztán magabiztos volt!
*Szia! Holnap úgy készülj hogy csak 2 órát fogsz dolgozni, azután mikor haza mész pakolj össze, mert holnap után megyünk Incheonba! És.. Holnap beszélni szeretnék veled!* -azzal letette!

Szóval kirúgni nem fog mivel azt mondta hogy, pakoljak össze mert utazunk! Úgyhogy ez egy khm.. beszélgetés lesz. Hurrá! Igazán nem várom!

 Hurrá! Igazán nem várom!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~•~~~~

Chanyeol Pov.

Először nem mertem fel hívni, de muszály volt így megtettem. Nem volt hosszú beszélgetés, nem akartam vele olyan dolgokról telefonon beszélni. De majd holnap meg ejtjük ezt a beszélgetést!

-Sohyun, megjöttem! -ordìtottam a kislányomnak. Ha még nem említettem volna, van egy lányom Sohyun. Hat éves, de már most nagyon okos és gyönyörű! Az anyja le lépett mikor még kicsi volt. El váltunk! Azt mondta adjam be egy árva házba, de nem tettem meg. Hisz még is csak a kislányom! Egyszer kérdezte meg hol van az anyukája, de azt mondtam neki hogy elhagyott minket. Már elég okosnak éreztem, ezért elmondtam neki hogy én a nőket is szeretem és a férfiakat is. A korához képest nagyon jól meg értette. És nem egyszer kérdezte meg hogy mikor leszek szerelmes, de erre nem tudtam mit válaszolni! 
  Úgy nevelem mint egy hercegnőt, elviszem magammal sok üzleti útra, sokszor megyünk nyaralni és persze itthon is mindig játszok vele. Nem olyan apuka vagyok aki fáradt és inkább pihen, én olyan vagyok, aki ha fáradt is babázok vele, együtt szoktunk főzni-sütni, vagy Tobennel vagyunk a kertben. Szigorú vagyok vele, de szó fogadó szóval ritkán kell rá szólni valamiért.
  -Apuci! -rohan ki a palotájából, igen úgy nevezem. Táskámat magam mellé tettem és fel emeltem a Sohyunt.

Love is not forbiddenWhere stories live. Discover now