7.rész

379 37 9
                                    

Chanyeol Pov.

Amíg elment telefonálni elgondolkodtam hogy, miért ne? Adni kéne nekünk egy esélyt, de nem tudom hogy, ő erről mit gondol. Lehet első dolga lenne össze pakolni és lelépni.
De ahogy dühösen elmondta mit gondol, kétlem hogy ellenezné a dolgot. Így ki mondtam.

-Hogy mi? -nézett rám óriási szemekkel.

-Jól hallotad! Szerintem rendben lenne. -mosolyogtam rá, de lehet nem hatott igazinak. Nem igazán lenne minden rendben, mert nyilvánosan nem lehetnénk együtt és amúgy sem, mert még mindig együtt dolgozunk. Hülye Chanyeol..

-De te mondtad hogy, feleljtsük el és hogy együtt dolgozunk és hogy nem szabadna. -kezdett el össze-vissza beszélni. -És én nem tudom...

-Bocsánat ez most csak hirtelen jött. De én.....-gyerünk Yeol.

-Te mi? -nézett rám kétségbeesetten.

-Én szeretném, ha meg próbálnánk.....együtt! -mondtam ki végre azt amit szeretem volna. Hihetetlen hogy kevesebb mint 1 hete ismerem de már is elcsavarta a fejem. Úgy érzem kell nekem!

~~~~•~~~~
Baekhyun Pov.

Hogy mit szeretne?! Ez megörült. Nem az hogy, én nem szeretném, mert igenis szeretném. De... nem akarok megint csalódni, valakiben. Ezen gondolkoznom kell. De mindig csak gondolkodom, tennem is kéne, muszály. Így minden jóra csak gondolni fogok! Gyerünk Baekhyun!

-Rendben! Én is.. szeretném! -huhh, mély levegő. Annyira zavarban vagyok!!

-Komolyan? -csillogott fel gyönyörű szeme.

-Komolyan! De nincs semmi felejtsük el és a többi! És elkell vinned randizni. -vettem aranyosra a dolgot. Még is csak most jöttem össze Park Kurva Helyes Chanyeollal!!!

-Rendben! Már holnap elmegyünk. És hova szeretne menni, felség? -vigyorgott rám. Máris imádom!

-Moziba szeretnék el menni! Te választhatsz mit nézünk. -mosolyogtam rá.

-Oh, köszönöm az ajánlatot. Még eldöntöm. Viszont kegyednek aludnia kell menni. -mutatott az ágy felé. Hirtelen el is felejtettem milyen álmos is voltam 20 perccel ezelőtt. De ez mind rám tört 1 másodperc alatt. Lassan bújtam be a meleg  takaró közé. Chanyeol rám mosolygott, majd kiment -gondolom át öltözni.  Lecsuktam a szemeimet, majd be takarva magamat nyomott el az álom.

~~~~•~~~~
Chanyeol Pov.

Nagyon boldog voltam hogy, igent mondott erre a VALAMIRE! Nem jelentettük ki mi is ez pontosan. De az a lényeg hogy, igent mondott és holnap randira viszem. Felejthetetlen randira! Remélem nem lesz neki baj ha horror filmet fogunk nézni. Ha fél akkor majd hozzám búj. Már ha felős, persze.
  Gyorsan át öltöztem majd vissza mentem Baekkiehez aki már édesen szunyókált. Nagyom aranyos volt! Viszont egy gond volt! Nem tudom hogy, megengedi az együtt alvást!  De csak nem lesz baja ha mellette alszok.
Halkan feküdtem be melle és húztam magunkra a takarót. Arra viszont nem számítottam hogy, amilyen gyorsan elaludt olyan gyorsan fog megölelni. Nagyon meglepődtem, mert azt hittem alszik. De lehet tényleg alszik. Lassan néztem le rá és csak csukott szemmel mosolygott. Akkor nem baj ha mellette alszok!

-Jó éjt Baekkie! -pusziltam bele puha hajába.

Olyan jól aludtam az éjjel! Baekhyun egész este engem ölelt. Bőre puhaságához még az is társult hogy eszméletlen illata volt. Nagyom illatos bőre van! Lssan kezdett el mocorogni majd szemeit kinyitotta és rám nézett.

-Jó reggelt! -mosolygott rám és felhajolt hozzám és meg puszilta az számát.

-Jó reggelt. Ehhez hozzá tudnék szokni. -hajoltam vissza hozzá, de ujjait számra nyomta.

-Nem, Chanyeol! Én csak  jó reggelt puszit adtam. -ujjait levette a számról majd kezeit nyakam köré kulcsolta és úgy nézett a szemembe.

-És én nem adhatok? -néztem rá szomorúan, ami nem volt igazi. Így is boldog voltam, mert tudtam direkt csinálja. Úgy is meg fogom ma még csókolni!

-Nem. Csak én adhatok. -adott még egy puszit ajkaimra. 

-Ahh imádlak!  -gyűrtem magam és elkezdtem puszilgatni az arcát de a száját kihagytam. -Na gyerünk, öltözz fel és utána megyünk. De ugye tudod hogy, holnap dolgoznunk kell? -ahj, mindig a munka, én se örülök neki!

-Jajj tudom, tudom! Jó öltözök, de menj ki! Majd utána te is. Gyerünk. -kezdett el lökdösni.

-Nem! -néztem rá, és hátul megtámasztottam magam, majd úgy kezdtem el nézni.

-Hogy mi? De szépen ki mész!

-A-a! Én is most fogok öltözni. -ültem fel és mellé álltam, magyarán a szekrény mellé. Majd ruhát kivéve belőle, csuktam be. -Na, ne legyél szégyenlős!

-Jó! -tiszta vörös volt a feje. Olyan édes.

Mindent magamra kapva, mentem oda hozzá és fejére adtam egy puszit és kimentem kávét csinálni.

~~~~•~~~~
Baekhyun Pov.

Nagyon zavarba jöttem amikor úgy döntött ő is itt maradt. Kaptam a fejemre egy gyors puszit majd kiment. Nagy levegőt véve aggattam magamra ruháimat, majd utána mentem.
  A pultnál állt és kávét készített. Fújj kávé! Nem szeretem.
Oda mentem mögé és megöleltem. Ezt én is megtudnám szokni, olyan jó.

-Megiszom és utána megyünk? -fordult meg. Miért ilyen kibaszott helyes?!

-Igen! -mosolyogtam rá. Egyszerűen boldog vagyok!

~

Hamarosan ott is voltunk a mozi előtt és már a nasit vesszük.

-Te mit kérsz? -néz le rám. Túl magas!! Ez nem ér!

-Popcorn és cola! -vigyorogtam rá.

Megvette az nasit, majd lassan szedelegtünk be a mozi terembe.
A legfelső sor volt a miénk és a sarok székek, hát ott remélem nem fog tapizni!
Leültünk és elkezdödtek a reklámok.

-Chanyeol mit nézünk? -sajna még nem tudtam meg. Csak rám vigyorgott és közelebb hajolt hozzám.

-Egy csókért elmondom! -csűcsörített nekem. Ahh, nagy óvodás!!

-Jó! -ajkaira hajoltam és megcsókoltam. Kezeimet nyakára vezettem és közelebb húztam magamhoz. Tegnap óta meg akartam ezt tenni. Ő derekamat megfogva húzott magához közelebb. Olyan édes ajkai vannak.
Lassan húzodtam el tőle, és még egy puszit adtam az arcára, majd a rá figyeltem. Elmondta mit fogok pontosan látni, majd újra a vászonra figyeltem.

A film elkezdödött és ami azt illeti már most izgalmas és ijesztő volt.
Egy idő után meg éreztem Chanyeol kezét a combomon és elkedte mozgatni, elég közel férfiasságomhoz. Jézusom!

Chanyeol csak rám mosolygott mintha misem történt volna.

(Hát vége!!!! Ezt a részt romantikusnak szántam. Remélem tetszik mindenkinek!! Komment és vote jöhet!)

Love is not forbiddenWhere stories live. Discover now