Byla jsi velký fanoušek BTS , a brzy měl být jejich koncert v tvém městě .
„Hey mami ! Brzy bude koncert BTS , že tam můžu jít , že jo ?!" zakřičela jsi po celém domě . „Ne nemůžeš Y/n , nenechám tě bloudit venku po půlnoci ! " „Ale mami , už za měsíc mi bude 18 !" protestovala jsi . „Ne , a hotovo ! Pořád jsi moje malá holčička !" zavrčela jsi na ni .
Odešla jsi do svého pokoje a třískla dveřmi . Já se tam stejně dostanu ! Ale jak ? Přemýšlela jsi , a dostala jsi nápad . Vyplížím se z domu ! Začala jsi radostí skákat po celém pokoji . Koncert je pozítří , mega se těšíš . A po koncertu je fanmeeting , budu jim moc dát ty fanarty , které jsem pro ně nakreslila . Ale nejvíc se těším , až uvidím svého bias , Jimina ❤ .
~ TIME SKIP ~
Už zítra je ten koncert , Yaaay ! Každopádně se musím mámě na něco vymluvit , že bych spala u kamarádky ? Hmm .... To by šlo ! Sešla jsem dolů po schodech , a ucítila vůňi palačinek . „Ahoj mami !" „Dobrý ráno zlatíčko !" Pořád jsi na ní byla naštvaná za včerejšek , ale hodlala jsem to skrýt abys jí řekla svojí výmluvu . „Mami , zítra budu spát u Y/B/F/N(jméno tvojí BFF) . " „Jasně Y/n , to mi nebude vadit ." Jop , skočila mi na to ! Dojedla jsi svojí snídani a šla zpět do svého pokoje . „I Need you girl ...." zpívala jsi si potichu písničku od BTS . Začala jsi se připravovat na zítřek , chtěla jsi dát Jiminovi kočičí ouška . Yaaa ! Jimin bude s nimi tak roztomilí . Yaaa ! ❤ Pro všechny jsi něco měla . Pro Jungkooka psí ouška , pro Sugu obřího medvěda ,pro J-Hopova čelenku s dvouma hvědzama , pro Jina ručně šitou zástěru s jeho jménem , pro Rap monstra věneček s liliema (umělíma) ,a pro V(ho) šálu s koťátky .
Zabalila jsi si všechni věci a schovala pod postel , aby je máma neviděla . Pustila jsi si BTS a šla se osprchovat . „We are bulletproof , uh ! ...." Vyšla jsi ze sprchy a koukla na hodiny . „A do háje ! Je 7:30 ! Byla jsem moc ponořená do své mysle , a zapomněla že je ještě dneska škola !" Začala jsi se rychlostí blesku oblékat , jakmile jsi se oblékla vzala jsi si batoh a letěla dolů poschodech . „Sakra !! Přijdu pozdě !" zanadávala jsi a vyběhal ze dveří . Jen si uslyšela jak se tvoje máma zasmála .
Běžela jsi jako kdyby jsi viděla Jimina , a za chvíli jsi byla u školy . „7:48 , ufff ..." vydýchala jsi se a šla do třídy . Sedla jsi si do lavice , vytáhla jsi si sešítek na kreslení , a začala jsi si kreslit než začne hodina .~ TIME SKIP ~
Šla jsi ze školy a do sluchátek jsi si zapla Blood , Sweat & Tears , a pobrukovala jsi si to . Došla jsi domů a vyzula jsi boty . „Ahoj mami ! " „Ahoj zlatíčko , jak bylo ve škole ?" „Jo dobrý ." odpověděla jsi , a šla do svého pokoje . Odložila jsi batoh a lehla jsi si na postel . Dívala jsi se na své úžasné plakáty s BTS , a najednou jsi usnula . Po dvou hodinách krásného spánku , tě vzbudilo volání na večeři . Vyšla jsi z pokoje a došla do kuchyňe . „Dobré ráno ospalče . " „Nojo furt ." Po té co jsi dojedla večeři bylo 19:43 a ty jsi šla na Facebook . Jak si tak koukala po tom FB , tak jsi narazila na roztomilí gif s Jiminem .
ČTEŠ
BTS X Reader CZ [UKONČENA]
FanfictionBTS x reader , a nějaký ty lemons :) ❤❤ Nejlepší umístění ve FF je 19# a ve Xreader 1# a v BTS 36#