Žila jsi vedle Taehyunga do kterého jsi byla už odmala zamilovaná. Ale on ve skutečnosti ani nevěděl kdo jsi, teda aspoň jsi si to myslela.
Bylo ráno a ty jsi se znovu jako každé ráno připravovala do školy. „Eee... Mě se nikam nechce, ještě k tomu když každý den sedím před Taehyungem . Proč mi to dělá? Proč si pořád nevšiml že ho miluju? Heeeee..... " Tak jsi vstala z postele a šla si udělat snídani. Máma byla v práci tak jsi si mohla po ránu pustit na plný dům BTS. „Pitomej Tae ! Jen kvůli tomu že je slavnej si hned myslí že je nej! Od ty doby co začal s BTS semnou nemluví. " Vyřvala jsi to na celý dům a začala si zpívat "Save me".
Nasnídala jsi se a šla se obléct. Otevřela jsi šatník a málem jsi sebou praštila o zem. „To si ze mě děláš srandu... " Řekli jsi poté co jsi nasla jenom tričko na kterém bylo napsáno zepředu BTS a ze zadu 95 V. „To si nemůžu vzít na sebe! Jelikož Tae nesmí vědět že mám ráda skupinu ve které zpívá. " Začala jsi panikařit. „Tak fajn musím zachovat klid . " Jelikož ti nezbývala jiná možnost tak jsi si to tričko nakonec musela vzít. Ještě jsi tam našla černou mikinu a tu jsi si rychle oblékla, čímž si zakryla to triko. Rychle jsi si nasadila batoh, nazula boty, nandala sluchátka a šla rychlochůzí do školy jelikož jsi meškala.
Asi za 18 minut jsi byla u školy a na tvé "štěstí" před školou byli BTS které obklopovaly ostatní holky. Jenom jsi lehce nakoukla na Taeho a ten se na tebe v tu chvíli podíval taky. Vaše pohledy se střetli a tobě se rozbušilo srdce a hned se otočila. Došla jsi do třídy a sedla do lavice. Hned potom se do třídy přišel Taehyung a okolo něj 5 dalších holek. Znovu se na tebe podívat a ti na něho. Zase jsi odvrátila pohled. Ten Tae je dneska divnej. Pomyslela jsi si. Sedl jsi za tebe a vyndal si věci. Začala hodina po které byl tělocvik do kterého se ti vůbec nechtělo.
Skončila první hodina a šla jsi si do šatny pro tělák. Vzala jsi si ho a šla do šatny u tělocvičen. A sakra! Zapoměla jsi si mikinu na tělocvik a vy jste měli jít ven. Tak jsi si vzala tu mikinu co jsi si brala ráno. Převlékla jsi se a vydala jsi se společně se zbytkem holek ven. Jak jste stáli na nástupu, tak ze dveří vyšli také kluci. Sakraa! Tak teď už jsi se na tělák vůbec netěšila. Na rozběhanou jste si dali dvě kolečka a poté jste měli skákat do písku.
Celou dobu co jsi skákala na tebe Taehyung koukal. Ignorovala jsi to a skákala dál.
Byl konec tělocviku a šli jste se převléct. Jak jsi se tak převlékla ti došlo že jsi mela tu mikinu, nemohla jsi si jí vzít jelikož byla propocená a tak jsi musela být v to tričku na kterém bylo 95 V. Teď už ti vážně došlo že jsi v háji. Měla jsi to tričko jako jediná ve třídě, přitom kolikrát holky nosí trička s BTS, ale dneska ho neměl nikdo. Tak jsi se převlékla a šla do šaten a tam si do skříňky dala tělák .
Došla jsi do třídy a byla tam první. Měli jste zrovna matematiku kterou nemáš moc ráda i když jsi z ní měla 2 . Hned po tobě přišel do třídy Tae. Podíval se na tebe a uviděl tě v tom tričku. Pousmál se a šel do své lavice. Začala hodina.
~ TIME SKIP ~
Bylo po vyučování a ty jsi šla domů. Jak jsi tam byla už na rohu ulice ve které bydlíš za tebou někdo doběhl . Byl to Tae. Otočila jsi se a byla jsi překvapená. „T-Tae? "
On se jen usmál a podal ti nějaký papírek a šel dál . Přišla jsi domů a podívala jsi se na ten papírek a pomalu ho rozevřela. Stálo na něm "Sejdeme se v osm hodin v parku u staré vrby. " nevěděla jsi jak reagovat. Po chvíli přemýšlení jsi se rozhodla že tam potom přídeš .
Hodila jsi batoh na zem, papírek zandala za obal mobilu a lehla si na postel. Po chvíli jsi se zase zvedla protože jsi dostala hlad. „Půjdu si dát něco k obědu, stejně máma příjde až v půl desáté večer. " Došla jsi do kuchyně a začala jsi si mazat na chleba máslo a na to dala dva plátky salámu. Udělala jsi si čaj a začala jíst.
Dovedla jsi a šla se dívat na televizi.
~ TIME SKIP ~
Strávila jsi u televize dvě hodiny, bylo 17: 02 . Měla jsi ještě čas než se setkáš s Taem tak jsi si šla kreslit. A jelikož jsi nevěděla co kreslit tak jediné co tě napadlo byl J-Hope .
Po dvou hodinách jsi ho dokončila.
(MŮJ VLASTNÍ FANART, JÁ VÍM JE TO ZLÝ ALE NECHTĚLA JSEM SEM DÁT CIZÍ FANARTY)
Bylo 19: 21 a ty jsi se šla obléct do toho v čem jsi byla ve škole. Nechtělo se ti tahat něco jiného. Šla jsi se obout a vyšla jsi asi v 19: 43 . Když jsi tam přišla Tae už tam byl.
„Ahoj Y/n, díky že jsi přišla. " „Ahoj, jo v poho . Proč jsi chtěl se semnou sejít? " „Chtěl bych se ti omluvit a vysvětlil proč jsem se s tebou před 4 roky přestal bavit. " „Tak dobře. " „Když jsem před 4 roky přišel do skupiny tak jsem musel furt roznášet letáky aby jsme zaujali lidi, chodili jsme na koncerty a neměl jsem čas s tebou se občas bavit. Omlouvám se. " Byla jsi zaskočená, ale ráda. „Odpouštím ti Tae. " „Děkuju a ještě něco. " Řekl a políbil tě . „Miluji tě. " Začali ti téct slzy štěstí. „Já tebe taky Tae. " Řekla jsi a políbila ho.
Nakonec jste spolu začali hodit.
THE END
Snad se vám líbil další X Reader. Další bude s Namjoonem :)
Annyeong!
~★ Misaki ★~
ČTEŠ
BTS X Reader CZ [UKONČENA]
FanfictionBTS x reader , a nějaký ty lemons :) ❤❤ Nejlepší umístění ve FF je 19# a ve Xreader 1# a v BTS 36#