Moje sluníčko / J-Hope X Reader

2.1K 85 20
                                    


Hobii! " Řekla jsi a snažila se zbudit Hoseoka.Ještě 5 minut Y/n..."

To říkal už před 5 minutami, tak jsi mu vzala peřinu a hodila ji na druhý konec pokoje. „Y/n!  Jak chceš, dostaneš trest. " Trest? " Řekla jsi a stáhl tě k němu do postele. Byl nad tebou a poté na tebe lehl. Hoseoku?! "
Neodpověděl ti a jen zavrčel. Sebrala jsi všechnu svoji sílu a snažila se ho zvednout, ale marně. Hoseok zvedl hlavu a políbil tě. Fajn, stávám. " Řekl a zvedl se z tebe. Šel do koupelny a umyl si obličej. Vyhupsla jsi z postele, stoupla si za něj s obejmula ho ze zadu . Hodnej Hobi. " On na tebe zavrčel a pak tě obejmul.

Odešli jste společně do kuchyně a ty jsi začala dělat snídani. Jak jsi tak dělala snídani, najednou bouchli dveře. „J-HOPEEEEEEEEE!! " Slyšela jsi a jen si doufala že to nejsou oni. Čau kluci, co tu děláte takhle po ránu? " Zeptal se jich Hoseok. Zapomněl jsi snad že je to naše společné doupě? " A do hajzlu, oni o ještě neví a tu stojím v pyžamu. A najednou se na tebe otočil Jimin. Chvíli jste na sebe zírali a pak Jimin z nenadaní zakřičel. Hoseok tu holku!! " Najednou se všichni otočili na tebe, cítila jsi jak tě očima propalují. Hoseok jen povzdychnul , přišel k tobě a zašeptal. Promiň, nevěděl jsem že přijdou dneska. "

Ty jsi dodělala snídani zrovna a podala Hoseokovi porci. On ti dál pusu na tvář a začal jíst. Chcete taky? " Sladce jsi se zeptala a všichni kývli. Nandala jsi všem ale najednou na tebe nezbylo. Jen povzdychla a nalila si džus. Hoseok se na tebe podíval a dal ti zbytek svého. Ty jsi se na něj sladce usmála a dala mu letmo pusu.

Když jste všichni dojedli tak začali na vás chrlit dotazy. Uklidněte se ! " Zvýšil na ně hlas Hoseok. Tohle je moje holka, jmenuje se Y/n a chovejte se k slušně. " Všichni poslušně kývli. Hobi nemusel jsi být tak přísný, oni nejsou hloupý. " Řekla jsi a podívala se na ostatní. Jak se vlastně jmenují?  Já znám jenom Jimina a Jina. " Jimin se Jinem se usmáli na tebe a ostatní se začali představovat a Hoseok se ze srandy přidal.

~O pár minut později~

Ve zkratce BTS. " Řekl ten tak zvaný Namjoon.

BTS X Reader CZ [UKONČENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat