Poslední dny na tebe Jungkook furt divně dívá a když se ho chceš zeptal co je, tak řekne že nic. Když už to byl týden tak jsi se rozhodla jednat.Šla jsi k jeho lavici a řekla. „Jungkooku, potřebujeme si promluvit. " „O čem, Y/n? " „Co je s tebou poslední dobou ? Neustále mě ignoruješ a zíráš na mě. Jestli mi chceš dát košem tak to řekni! " Řekla jsi a měla na krajíčku. V tom měl Jungkook ďábelský úsměv. Zvláštně jsi se na něj podívala a on řekl. „Y/n, zlato. Nechci se s tebou rozejít. Spíše naopak, dneska ke mě v 20: 00 přijď. " Řekl a pohladil tě po tváři. Jen jsi kývla a odešla do své lavice.
~TIME SKIP~
Šla jsi ze školy, když v tom ti přišla SMS. Byla od Jimina.
Jiminie pabo~
Y/n, tak co Kook? 😏
Y/n pabo~
Pořád nic, jen mi řekl že mám za ním dnes přijít.. 😥
Jiminie pabo~
Já toho kreténa zabiju! 😡
Y/n pabo~
Uklidni se oppa, nebuď tak ochranný bratr 😚
Odepsala jsi mu a dala si sluchátka do uší. Zrovna ti hrála písnička "Monster" Od EXO. Došla jsi domů a vyběhl na tebe Jimin. „Y/n! " Zakřičel a objal tě. „Ahoj Mochi. " „Tak kdy mužů zavraždit toho zmetka? " Řekl sladce. „Oppa... " Odpověděla jsi sklesle. „Mám nápad! Pojďme společně s Hoseokem na zmrzlinu! " Rozzářili se ti oči a kývla. „Tak už voláš Hobimu?? " „Klídek nedočkavá. " Řekl a zasmál se .
Po chvíli jsi od dveří slyšela „Your hope is here! " Zakřičel vesele Hoseok. „Hobiiii! " Zakřičela jsi a obejmula ho. Hoseok byl jako tvůj druhý bratr a ty pro něj jeho mála sestra. „Tak můžeme jít, princezno? " Zeptal se, v tom ti došlo že jsi se ještě nepřevlékla a rychle letěla se převléct. Převlékla jsi se do tmavé modré sukně a bílé košile. Obula jsi si černé converse a rychlostí Blesku jsi byla dole. „Jdeme oppas! "
Byli jste v cukrárně a ty jsi chtěla jahodový zmrzlinový pohár . „Jiminie já chci pohár. " Když vám všem připravovali poháry tam jsi mezitím šla si sednout ven na lavičku, přišel za tebou Hobi . „Hobi, proč nejsi s Jiminen? " "Jen jsem si s tebou chtěl popovídat. Jimin mi řekl že máš problémy s Jungkookem." „Aaa... Jo, mám.. " „Pokud to vypadá hodně špatně,tam by jsi mu měla říct , zřejmě to mezi vámi neklape. " „Ale já ho mám pořád ráda. V tom jsi si všimla že se Hoseok podíval na chvíli jinam a pak zase na tebe. „Tak a teď se ukáže,jestli tě Jungkook miluje."Byla jsi trochu zmatená, ale Hoseok se k tomu přibližoval, když se vaše nosy dotýkali tak vás někdo silou oddělil a vzal tě k sobě do náručí. Otočila jsi se a uviděla... Jungkooka. "JAK SE OPOVAŽUJEŠ SE DOTÝKAT MOJI Y/N ?!" Zakřičel Jungkook na Hoseoka, ten na tebe mrknul. Jungkook to nevydržel a praštil ho. „Přestaň Jungkooku! " „A proč?! Když se tě snažil políbit,pokud vím,tak jsi moje přítelkyně!" „Vážně?! Že si tak poslední dobou nepřipadám! " On se na tebe podíval a odvedl tě za ruku pryč. „Jungkooku pusť mě!! Bolí mě zápěstí! " On tě ignoroval a nakonec jste skončili u něj doma.
Hodil tě na jeho postel a zamkl dveře. „Chceš říct důvod proč jsem se choval divně?" Řekl a usmál se, ty jsi lehce kývla. "Pravda je,že jsme to ještě nikdy nedělali a já už jsem dost nadržený, nechtěl jsem aby jsi to poznala, tak jsem se držel dál, ale teď už ne. " Řekl a sundal si oblečení až byl jen v boxerkách. Viděla jsi jak má velkou bouly a začala být vzrušená. On byl nad tebou a začal tě svlékat, skončila jsi také jen ve spodním prádle. V tom si v sobě našla odvahu a svalila ho pod sebe, on na tebe divoce koukal. Začala jsi mu jemně jezdit po jeho maličkosti a on sladce zavrčel .
„Ale, ale, malý Kookie je nadržený. " On jen zavrčel . Ty jsi mu sundala boxerky a vykoukl na tebe jeno kamarád. Začala jsi divoce hlavou jezdit dolů a nahoru, jeho sladké vzdychy tě ještě víc nabudily. Po chvíli se ti udělal do pusy. Teď jsi dole byla ty, začal ty sundávat spodní prádlo a poté do tebe nečekaně vrazil dva prsty. Pumpoval tam a zpátky , poté Přidal třetí prst. Udělala jsi se mu na prsty které si pak olízl. „Y/n, jsi sladká. " Poté sáhl do nočního stolku a vytáhl kondom a nasadil si mikinu. Nasadil ho a vjel do tebe, bolelo to jelikož to bylo tvé poprvé. Jakmile jsi si zvykla na jeho velikost, tak začal zrychlovat. Na chvíli si ne na něj podívala.
Vypadalo to že se soustředí ale ty jsi si to užívala. Najednou Jungkook zrychlil a zařval. „Patříš mě Y/n, jenom MĚ!! A TEĎ KŘIČ MOJE JMÉNO! " „Jungkooku! " „Hlasitěji!! " „JUNGKOOKU JSEM TVOJE!!! " „Hodná holka. " Řekl a udělal se společně s tebou.„Miluju tě , moje princezno. "
„Já tebe taky, můj Kookie. "THE END
Snad se líbila s Kookiem, někdo mi psal ať udělám s Kookiem, tak tady je! Další bude speciální. 😄
Těšte se 😘
~★MISAKI★~
ČTEŠ
BTS X Reader CZ [UKONČENA]
FanfictionBTS x reader , a nějaký ty lemons :) ❤❤ Nejlepší umístění ve FF je 19# a ve Xreader 1# a v BTS 36#