Veselé Vánoce / BTS X Reader

2K 80 38
                                    

„Y/n!!! " Uslyšela jsi na na tebe známý hlas křičí a vyskočila jsi z postele. Když jsi došla do kuchyně viděla jsi jak tam malý Kookie brečí. „Kookie co se stalo?? " „Jin hyung mi ubližuje! " Oba jste se podívali na Jina . „Nechce si semnou povídat když vařím, proto jsem ho musel za ucho dotáhnout do kuchyně. " „Kim Seokjine!  Jsou Vánoce , buď aspoň jednou normální muž a ne Eomma! " „Fajn! " Řekl Jin a odešel do svého pokoje. Poslala jsi Jungkooka do jeho pokoje a udělala snídaně.

Dělala jsi míchaná vajíčka když v tom tě někdo obejmuj ze zadu , ruce měl okolo tvého pasu a hlavu na tvém rameni. „Copak Jiminie? " „Ale, jen jsem chtěl tě obejmout~" „Neboj brzy bude snídaně mochi. " Řekla jsi s úsměvem. Jimin odešel do obýváku a zapl si nějaké kdrama. Dodělala jsi snídani a zavolala všechny ke stolu. Když přišli,  tak jsi slyšela jak Yoongi řve 'J-HOPE'  .  Povzdychla jsi a usedla ke stolu. Začali jste jíst.

Když jste dojedli tak jsi uklidila nádobí. „Namjoone a Tae, jeďte pro stromeček prosím! " „Ano madam! " Řekli oba najednou a ty jsi se zasmála. Když odešli , tak jsi řekla Jinovi a Hoseokovi ať ti pomůžou s poslední várkou cukroví.

„Y/n, podívej, už jsem pověsil jmelí. " Řekl Jungkook. „Okey!" „Y/n, víš že budeš muset nás všechny večer políbit pod jmelím. " Začervenala jsi se nad jeho poznámkou že je budeš muset všechny políbit. „Hele naše mála Y/n se červená!" Zakřičel Hoseok. „Ticho buď! " Řekla jsi v rozpacích. Všichni se ti začali smát a ty jsi radši vyndala linecké z trouby aby se nezpálili. Nechala jsi je vychladnout a šla si sednout na pohovku. Zabořila jsi hlavu do polštáře a o chvíli později si vedle tebe sedl Yoongi a Jimin. 'Yolo yolo yolo yo!' zazvonil ti mobil.

A/N :
(Jo to mám jako vyzvánění  😄)

Zvedla jsi to. „Chanyeoli?" Jakmile to uslyšeli ostatní, jejich tváře ztemnili.

*Na telefonu
„Y-y/n... Lisa se semnou rozešla, prý jsem na nic a jen si hrála s mojim srdcem. " Řekl a ty jsi slyšela jak brečí. „Chceš se potkat za 10 minut v kavárně? " „Jo, to by bodlo. " „Tak v kavárně, ahoj. "
*Zavěsila jsi

Kluci okolo ti dávali zlý pohledy. „Jdu s Chanyeolem do kavárny, za hodinu jsem zpět. " Kluci mezi sebou něco zašeptali a řekli. „Jenom když každýmu z nás dáš pusu, alespoň na tvář. " „Fajn.. " Všichni nastavovali na tebe tvář. Dala jsi všem pusu a šla si pro věci.

Byla jsi u dveří a ještě před odchodem jsi se podívala na ně, culili se jako blbové , tak jsi radši šla.

~TIME SKIP~

Došla jsi do kavárny a tam už Čekal Chanyeol, byl smutný. Došla jsi k němu a obejmula ho. „Y/n..." „To bude dobrý. "

Když ti Chanyeol všechno řekl, tak se tě potom na něco zeptal. „Y/n, když jsou ty Vánoce , přál bych si od tebe jeden dárek. " „Huh?  Jaký? " „Prosím polib mě. " „Co.? " „Prosím, abych alespoň na chvíli na ni zapomenul. " „Aaaaish... Jenom kvůli tomu že jsou Vánoce, ale nesmíš o tom nikomu říct, jasný? " Chanyeolovi se rozzářili oči a kývl. Dala jsi mu pusu na krajíček jeho rtů, protože jsi ho nemilovala a nechceš aby si myslel že ho chceš.

„Děkuji, já budu muset jít tak ahoj. " „Ahoj."

~TIME BACK ZPÁTKY KDYŽ JSI ODEŠLA DOMA~

Y/N odešla a chvíli po ní přišli Namjoon a Tae se stromečkem. „Jsme tu! " Zakřičel Tae. Dali stromeček do stojanu a podívali se ne ostatní. „Proč se smějete jako by vám Y/n dala pusu? " Zeptal se Namjoon. „Protože dala. " Řekl hrdě Jimin. „COŽE?! " Zakřičel Namjoon a Tae. „Na tvář. " Dodal Jin a Namjoon si oddechl .
„Jako odplatu za to co donutili Y/n udělat, jí dáme večer pod jmelím francouzáka. " Zašeptal Namjoon Taemu do ucha a on kývl.

~ZPÁTKY DO PŘÍTOMNOSTI~

„JSEM DOMA! " zakřičela jsi a o chvíli později tě přišli všichni obejmout.

Začali jste zdobit stromeček mezitím co Jin dělal k obědu ramen bez masa .  „Jídlo!! " Zakřičel na vás Jin. Všichni jste si sedli ke stolu a začali jíst.

Umyla jsi nádobí a šla udělat bramborový salát. Jin udělal kapra.

~VEČER~

Seděli jste u stolu, popřáli si dobrou chuť a začali jist. Po večeři jste šli ke stromečku. „Já určitě budu mít nejvíce dárků! " Řekl Tae. Začali jste rozbalovat dárky a poté BTS zazpívali písničku kterou složili .

Zatleskal jsi jim. A bylo na čase jmelí  .
Kluci si stoupli do řady a první byl Hoseok.  Byl Hoseok, Jimin, Jungkook, Yoongi, Jin, Tae a Namjoon.

Políbila jsi je a přišel na řadu Tae. „Mám pro tebe s Namjoonem překvapení, které když odmítneš tak nám poraníš city a to nechceš snad, ne? " Byla jsi zmatená ale kývla jsi. V tom Tae byl na tvých rtech a poté ti do pusy vnikl jazykem, dal ti francouzáka. Všichni na Taeho zlověstně koukali až na Namjoona. Když Tae odešel tak do něj kluci štouchali. Přišel na řadu Namjoon a udělal to samý a kluci ho také štouchali. Nakonec ti najednou kluci řekli :

„Veselé Vánoce! "

The end

Snad se po dlouhé době líbila další kapitola. Jíte na Vánoce kapra?  Jak slavíte Vánoce vy?  Napište do komentu. Veselé Vánoce moji milý čtenáři!!  Mám vás ráda!!  ❤❤
~★MISAKI★~

BTS X Reader CZ [UKONČENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat