Učitel tance / J-Hope X Reader LEMON

1.9K 73 11
                                    

Přihlásila jsi se na hodiny tance v taneční škole SOPA . (Btw tam chodil JK :D ) 

Probudila jsi se jako každé ráno , pohoda , klídek...AŽ NA TEN PITOMEJ BUDÍK , který tě nenechal spát ještě 5 minut . Vyhupla jsi z postele a mířila si to do koupelny , koukla do zrcadla .... ,,AAAAA!!!" Jo , lekla se vlastního odrazu . Tak jsi se upravila a koukla do diáře co je dnes za den . ,,Oh , dneska je středa....SOPA?!" Měla jsi tam být do 30 min . Extrémně rychle jsi se oblékla do sukně , crop top a balerínky , udělala culíček , chňapla mobil a letěla ze dveří . Měla jsi už jen 15 minut . Oh shiiit! 

Když jsi přišla do budovy , tak jsi došla do místnosti . Všichni na tebe koukali , byla jsi 5 minut pozdě . Tak jsi koukla na učitele , a zjistila že je mega sexy .

Když jste si prohodili oční kontakt , tak se ti rozbušilo srdce , že málem vyskočilo z hrudi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jste si prohodili oční kontakt , tak se ti rozbušilo srdce , že málem vyskočilo z hrudi . Usmál se na tebe a řekl . ,,Vítejte Y/N , už jsem vás očekával ." ,,Moc se omlouvám , špatně jsem si nařídila budík ." ,,V pořádku , ale ať se to neopakuje , jinak budete potrestána . " Řekl a mrkl na tebe . Začervenala jsi se a začali jste .

,,Tak ještě jednou pro slečnu Y/N , jmenuji se Jung Hoseok a jsem váš učitel tance , je mi 24 let . Někdo nějaká otázka než se představíte vy? " Řekl a nějaká holka hned vykřikla ,,A jste svobodný??" Hoseok se zasmál a odpověděl . ,,Ano jsem ."  ,,KYA!!" Vykřikli všechny holky , až na tebe . Ty jsi se rozcvičovala , Hoseok se na tebe podíval . ,,Y/N? " ,,Ano?" ,,Řekni nám něco o sobě." ,,Emm...Tanec je moje vášeň , bez tance a hudby bych byla neúplná . Stačí?" ,,Ano , děkuji ." 

Asi po 15 minutách jste začali . Hoseok Vám ukázal tanec , který se teď budete učit .

(Pozadí si nevšímejte :D )

,,WOOW!" Holky tam začali fangirling . A ty jen . ,,To má být těžký?" ,,Copak Y/N , chceš nám předvést to , co já teď ?" Řekl a začal se smát . ,,Vzládnu polovinu z toho ." ,,Tak do toho ! " Řekl a zase se smál . 

Předvedla jsi jim půlku toho tance a všichni měli brady na zemi . ,,Woow , Y/N , výborně!" Řekl Hoseok s údivem v očích . A ty jsi si šla sednout s výrazem ,,SWAG" . 

TIME SKIP

Chystala jsi se na odchod , v tom tě za ruku chytili Hoseok . ,,Y/N ." Rozbušilo se ti srdce . ,,Ano?" ,,Jsi skvělá tanečnice , rychle se učíš , chtěl bych s tebou mít soukromé hodiny a udělali by jsme taneční duo , co ty na to?" Byla jsi nadšená a tak jsi odpověděla . ,,Moc ráda pane učiteli ." ,,Y/N , stačí Hoseok . " Řekl s úsměvem a ty jsi byla rajčátko . ,,Ahoj Y/N ." ,,Ahoj H-Hoseoku." A s tím jsi vylítla z budovy . 

BTS X Reader CZ [UKONČENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat