Jako každý den jsi ležela v posteli a přemýšlela o svém mizerném životě , už několikrát jsi měla sebevražedné myšlenky a jednou se řezala , protože tě opustil tvůj kluk , kterého se velice milovala . Zvonící telefon tě vytáhl z reality , zvedla jsi to . ,,Haló?" ,,Ahoojky Y/N." Ah , Minha .. Tvoje bff , která tě povzbuzuje a která si tě vždy vyslechne . ,,Co potřebuješ?" ,,Čekám u dveří , otevři mi ." ,,...Cože?" ,,Jup , tak dělej , zvedni svoji prdel a otevři mi." Típla jsi to a šla otevřít . ,,Y/N , mám skvělé zprávy!!" ,,Jaké?" ,,Domluvila jsem ti slepé rande!!"
,,..."
,,COŽE?!" Ona se začala smát a ty jsi na ni koukala jak péro z gauče . ,,Takže , přišla jsem proto , abych tě na to rande připravila . Jako první se jdi osprchovat a umýt vlasy." ,,Já nechci." ,,Dělej..!" ,,Ok ,ok.."
Mezitím co jsi se sprchovala , Minha ti vybírala oblečení a makeup . Vylezla jsi ze sprchy , osušila se i své vlasy a šla za Minhou . ,,Oh Y/N , hačí sem." Sedla jsi si vedle ní a začalo upravování .
~O hodinu později~
,,Omo , Y/N vypadáš úžasně!!" Měla jsi navlněné vlasy , kouřové oči s řasenkou bez linky , rudé rty a trochu pudru . Podívala jsi se do zrcadla a připadala si krásná . ,,Takže , teď jaký chceš outfit."
( Je na vás , jaký si vyberete , zas tolik na tom nezáleží ;) )
,,Chci tehle!" Řekla jsi a ukázala na ten outfit , který se ti nejvíc líbit. ,,Oki , jinak , v šest se sejdete v restauraci Rosé , dojdu tam s tebou , abych ti ho ukázala." Ty jsi kývla a převlekla se .
,,A co teď ?" ,,Dáme si kafe , máš ještě chvíli čas , je teprve 17:05 ." Tak jste si udělali kafe a začali si povídat , jenže jste tak nějak zapomněli na čas..
,,Jinak , kolik je?" ,,Emm...17:48...NO DO HÁJE!" Obě jste vyskočili ze židlí , Mihna na tebe vylila trochu parfému a naskočili jste do auta. ,,Co když příjdu pozdě?!!" ,,Klid Y/N , to zvládneš!"
Dorazili jste k restauraci a bylo 17:59 , oddychly jste si a šli dovnitř. ,,Koukej , támhle je !" Došli jste ke stolu a on se zvedl a usmál se na tebe.
ČTEŠ
BTS X Reader CZ [UKONČENA]
FanfictionBTS x reader , a nějaký ty lemons :) ❤❤ Nejlepší umístění ve FF je 19# a ve Xreader 1# a v BTS 36#