Jako každé ráno jsi se vzbudila a šla se vysprchovat . Udělala jsi svojí ranní rutinu a šla do školy . Pustila jsi si do uší "RM-Do you" a šla do té mučírny . Dorazila jsi a šla rovnou do šaten , neměla jsi kamarádky , nikdo tě neměl rád . Nevěděla jsi ale proč .
Když jsi šla chodbou , tak jsi omylem do někoho vrazila . ,,Promiňte mi , moc se omlouvám. " Řekla jsi . ,,To je v pořádku , zvedni hlavu . " Podívala jsi se na tu osobu , byl to kluk , velmi krásný kluk s roztomilými ďolíčky .
Woow... Řekla jsi si v mysli . ,,Jsem Namjoon , ty ?" ,,Y-Y/n ." ,,Těší mě Y/n , do jaké chodíš třídy ? " ,,2-A ." ,,Tak to jsme ve stejné třídě . No nic já musím do ředitelny , zatím ahoj ." ,,A..ahoj." Tvoje srdce bušelo jako o závod . Co se to semnou děje ? Že bych se zamilovala ? Nene , to je blbost . Když jsi se přestala hádat sama se sebou , šla jsi do třídy . Zazvonilo a učitelka představila Namjoona , jako nového studenta . Holky si začali povídat jak je sexy a jak se jim líbí . ,,Tak Namjoone , sedni si vedle Y/n ." Cože??! Namjoon na tebe mrkl a všechny holky ti dali smrtelný pohled . Proč já ?? Namjoon se sedl . Hodina šla dobře , dokud jsi necítila něčí ruku na tvém stehnu . Podívala jsi se na Namjoona , ten se jen usmál . Ty jsi se snažila dát jeho ruku pryč , ale marně . Tak jsi to nechala bejt . ,,RIIING !" Radostně jsi povzdechla že už je konec . Znovu jsi se podívala na Namjoona , ten se na tebe podivně díval . ,,N-Namjoone ?" ,,Hmm?" ,,Mohl by jsi tu ruku dát pryč ?" ,,A proč ? Copak se ti to nelíbí ? " Řekl a nahodil psí oči . Ty jsi vstala ze židle a šla na záchod . On se na tebe jen překvapeně podíval . Šla jsi si umýt obličej . Co to s ním je ? Když jsem ho potkala poprvé byl sladký . V tom tě někdo vytrhl z myšlení . ,,Hej ty krávo !" Podívala jsi se a uviděla Wendy , holka co tě šikanuje spolu s jejím gangem . ,,Co chceš Wendy ?" ,,Drž se dál od Namjoona , nebo uvidíš ." ,,Nebo uvidím co ?" V tom ti do obličeje přilítla pěstí . Tekla ti z nosu krev . Zakřičela jsi bolestí . ,,To bylo varování ." V tom na záchod vpadl Namjoon . Uviděl tě a naštval se . ,,Co se tu stalo? " ,,Y/n mě chtěla uhodit oppa , ale omylem vrazila obličejem do zdi ." Namjoon se na ní podíval se znechucením . ,,To ti tak věřím ." ,,Oppa ?" ,,Drž se od Y/n dál ty kurvo , nebo si tě podám ! " Zakřičel na ni Namjoon . Ona se rozbrečela a utekla .
,,Jsi v pořádku ?" ,,Jo , díky.." Otřel ti nos a pohladil tě po tváři . ,,Y/n ...." Řekl a podíval se ti do očí , začala jsi se červenat . Začal se přibližovat a když byl u tvého nosu a chtěl tě políbit ... začala ti zase téct krev ! A tak měl Namjoon na rtech tvojí krev . Bylo ti tak trapně , že jsi se schovala do kabinky . ,,Y/n to je v pořádku ." Ty jsi nic neřekla . Jen jsi odemkla kabinku , v tom Namjoon vešel a zamkl . ,,Nemáš se čeho bát...budu jemný.." Zašeptal a z tebe se stalo rajče . ,,C-cože ? V č-čem ? " Řekla jsi . Vtom tě začal vášnivě líbat . Opětovala jsi mu polibek . ,,Hodná holka." Řekl když tě přestal líbat , chytil tě za ruku a odvedl ze školy . ,,Namjoone máme ještě 3 hodiny !" ,,To mě nezajíma , já tě teď !" Dovedl tě k němu domu a shodil a postel . ,,Ale Namjoone vůbec se neznáme !" ,,Ale já se do tebe zamiloval .." Řekl a ty jsi věděla že to bude úžasný . ,,Do toho ." Řekla jsi a on tě začal svlékat . ,,Počkej chvíli ." Řekl a na chvíli odešel . Když se vrátil tak držel...pouta ?!
Nandal ti je a začal tě dole dělat jazykem . Když jsi se mu udělala do pusy , spolkl to a políbil tě . ,,N-Namjoone , prosím strč do mě tvýho velkýho kamaráda ..." Žadonila jsi . On kývl a začal jezdit tam a zpátky . ,,Křič jméno svého pána ! " ,,N-Namjoon ! " ,,NAHLAS !" ,,NAMJOON ...AH....NAMJOON..." ,,Hodná holka . "Oba jste se udělali a on si lehl vedle tebe . ,,Miluji tě Y/n." ,,Já tebe taky , nový spolužáku Namjoone."
THE END
Doufám že se líbila , o Namjoona jste si psali , tak je tu . Pak udělám Hobiho , těšte se :3
~★ MISAKI ★~
ČTEŠ
BTS X Reader CZ [UKONČENA]
FanfictionBTS x reader , a nějaký ty lemons :) ❤❤ Nejlepší umístění ve FF je 19# a ve Xreader 1# a v BTS 36#