,,Vernone , já nemůžu , promiň ." ,,Aha , no nevadí , tak jindy . Ahoj ." Odpověděl do telefonu smutně a típl to . Byla jsi smutná , ale věděla jsi , že je to pro jeho dobro , nechtěla jsi ho zranit . ,,Y/n?" Zeptal se Jin a ty jsi stále byla ve svým "lála landu" ( :D ) . Přisedl si vedle tebe , ty stále nic . Jinovi bylo hrozně , protože jsi byla smutná a když jsi smutná ty , je i on . Obejmul tě a v tom jsi procitla . ,,CO ? CO? To já nebyla! " Jin se na tebe povídal s "wtf" výrazem . ,,Oh , Jine kde jsi se tu vzal?" On se zasmál a lehce tě štípl do tváře . ,,Au ! Za co to bylo?!" ,,Jdeme do obchoďáku!" ,,Yay!! A co mi koupíš??!!" ,,Uvidíš ." V tom se z kuchyně ozval Namjoon . ,,A co já?" ,,Oh , Moonie , "šhit down" k nám ." Namjoon rychle přišel a sedl si k tobě . ,,Můžem?!!" Řekl jsi mega natěšená .
,,Víš , že máš pyžamo?" Dodal Namjoon . ,,Počkat..co?!" Podívala jsi se na sebe a měla jsi pyžamo . Vyletěla jsi z pohovky a letěla do svého pokoje . Koukla jsi do skříně a tam hodně oblečení . ,,Em... tak si vezmu tílko a šortky , je tam vedro na umření ." Vytáhla jsi světle modré tílko a černé šortky . Ještě jsi vzala své modré žabky do ruky a šla dolů . ,,Omo , Y/n tobě to sluší !" Řekl Jin s otevřenu pusou . ,,Jine , zavři pusu , ať ti tam nenaletí mouchy ." Jin zavřel pusu a zasmáli jste se . Namjoon vzal klíčky od auta a odemkl ho . Namjoon měl nádherné černé porsche . Jin ti otevřel dveře k autu a ty jsi si nasedla. „Monie, kam jedeme? " „Hm.. To je překvapení. " „Pff." Dojeli jste někam do neznáma, orientovala jsi se tam, jak ve španělské vesnici. „Kde to jsme? " Zeptala jsi se. „Nepamatuješ? Tady jsme se potkali. " Rozhlédla jsi se kolem a najednou se ti v hlavě objevil flashback .
-FLASHBACK-
Měla jsi zlomené srdce a procházela jsi se večer v parku , blízko řeky . ,,Jak mi to mohl udělat? Proč mě podváděl s tou krávou , však jsem lepší jak ona , ne?" Slzy ti stékali po tvářích a přibližovala jsi se pod most k řece . ,,Nemá cenu žít bez něho , on je moje všechno ... Když nemůžu být s ním , tak budu sama." Stoupla jsi si na kraj a hodně brečela . ,,Hej , co tam děláš?!!!" Otočila jsi se za neznámým hlasem a uviděla dva pěkný kluky , jak k tobě běží. ,,Nechte mě být!" Zakřičela jsi na ně. ,,Zbláznila jsi se?!! Tím že spácháš sebevraždu nic nezměníš , akorát budou trpět ti , kteří tě milují ! Jak si myslíš že jim bude , až zjistí že jsi se zabila? Tvoje rodina , přátelé a po případě přítel?" Řekl jeden z nich. ,,Nechte mě být , prosím...Já už nechci trpět, nechte mě přejít na druhou stranu..Nikomu na mě nezáleží , rodina žije kvůli společnosti v Americe , přátelé nemám a přítel ...Heh , ten mě podvádí ." Oba se smutně podívali na tebe .
,,Já jsem Jin a tohle je Namjoon , pomůžeme ti znovu mít chuť k životu , otevřeme ti oči a neopustíme tě , pojď k nám." ,,Jak to můžete říct? Ani mě neznáte." ,,Ale chceme poznat." Dodal Namjoon. Dost jsi váhala , ale nakonec si k nim přišla. ,,Ode dneška začíná naše dobrodružství!" Řekl vesele Jin a ty jsi se pousmála.
-KONEC FLASHBACKU-
Usmála jsi se nad té vzpomínce. ,,Jinie , Monie já.." Odmlčela jsi se a oni se na tebe podívali zvídavě. Ty jsi se jen usmála a dodala . ,,Já vás miluju!" Oba se začervenali a usmáli . ,,My tebe taky." Řekli najednou .
,,Y/N?" Podíval se na tebe Namjoon s úšklebkem. ,,Ano?" ,,Víš , já a Jin máme takovou prosbu.." Dodal a měl úchylný pohled. ,,Chtěli by jsme...no..." Namjoon se nemohl vymáčknout a tak Jin to dořekl . ,,Chtěli by jsme se s tebou vyspat." Ty jsi celá zrudla a byla bezeslov , oba se na tebe s obavami podívali a čekali na odpověd. Ty jsi se nakonec zasmála a řekla . ,,Že vám to trvalo , už mega dlouho myslím na to samé." Oni se rozzářili jak sluníčka a obejmuli tě . Když jste se oddělili tak měli temné pohledy. Ty jsi nervózně polkla a chytla je za ruce. ,,Tak jdeme ke mě?" Zeptala jsi se . ,,Počkej , nemám u sebe kondomy , musím do drogerky." Ty jsi se zasmála a vyšli jste směrem drogerka . Došli jste do drogerky a vzali jeden balíček . U pokladny se na vás prodavačka divně podívala , ale vás to nezajímalo .
TIME SKIP -Doma
Přišli jste domů a začalo to být zajímavé . Jin a Namjoon se na tebe podívali s dychtivým výrazem .
Jin tě začal líbat a Namjoon se mezitím svlékal . V tom tě Jin svlékl a vyměnil se s Namjoonem , aby se také svlékl . Když jste byli všichni svlečení , tak jste se přemístili do ložnice . Oba si nasadili kondomy a Jin si lehl zádami na postel . Sedla jsi si na něj a Namjoon šel do tebe ze zadu . Když do tebe poprvé oba vjeli , vykřikla jsi bolestí . ,,Pššt...To bude dobrý." Když jsi si zvykla , začali zrychlovat . Všichni jste nahlas vzdychali a Jin tě i líbal , zato Namjoon tě občas tahal za hlasy pro polibek též. Když už jste se blížili k cíli , rychlost byla asi 100 km/s pro tebe .
Až jste se udělali . Oba z tebe vyjeli , vyhodili kondomy a Jin si vzal nový . Klekli jsi si o postel a začala kouřit Namjoonovi a Jin do tebe začal bušit ze zadu . ,,Já..už..nemů..žu.." Dodala jsi mezi vzdychy . Znovu jste se udělali a lehli na postel . ,,Miluju vás kluci." ,,My tebe."
END
Hehe...Asi mě nenávidítě za 2 měsíce neaktivity , co ? :D Sorááč :3 @gwiyomias , je nejlepší člověk na světě a přístí kapitolka bude věnovaná ji , vážně TOP človek , mám tě moc ráda! <3 Snad jste si užili další kapitolku a koukněte na její acc , zatím papa <3
~★ MISAKI ★~
ČTEŠ
BTS X Reader CZ [UKONČENA]
FanfictionBTS x reader , a nějaký ty lemons :) ❤❤ Nejlepší umístění ve FF je 19# a ve Xreader 1# a v BTS 36#