Seven Hours

18.1K 179 47
                                    

Ellerimle gözlerimi ovuşturup başımda ki ağrıyı yok sayarak yatakta doğruldum. Dün gece olanlar yavaş yavaş beynimi meşgul eymeye başlarken ben çoktan hazırlanmıştım. Salona indiğimde esmer kadını görmemle gözlerim doldu. Hem eve karısı varken kız atıyor hem de kızı evde misafir ediyor! Gözlerim yavaşca kadının üzerinde gezindi. Üstü giyinikti ve gayet düzgündü. Bu şaşırma sebep oldu çünkü Justin sert sev-

Off ne düşünüyorum ben ya! Aslında gece inleme sesi de duymamıştım.

Kadının yanına gidip dürttüm. İlk başta mırıldandı sonra gözünü açtı.

"Kocamla işiniz bittiyse gidebilirsiniz evimden!" Kadın şaşkın gözlerle bana baktı. Ağladığımı gözümden bir damla yaş elbiseme düşünce anladım.

"Sen Laura olmalısın. Justin senden çok bahsetti. Ah,tatlım anlattığı kadar güzelmişsin!"

Bir de yattığı kadınlara beni mi anlatıyordu? Piç!

"Siz kimsiniz?"

"Ah. Sen yanlış anladın. Ben Bay Bieber'ın çalışanıyım. Sağ kolu gibi bir şey. Barda karşılaştık. Sanırım çok içmiştim, o yüzden hatırlamıyorum pek ,bu arada ben Jessie."

Elimi uzattım.

"Ben de Laura. Memnun oldum."

"Bende."

                                                                ×××

Son derece sexi olan elbisemi düzeltip derin bir nefes aldım. Gece Justin'e eve geldiğinde bağırıp çağarmıştım. Şimdi kendimi affettirmem lazımdı. Kırmızı rujumu tazeleyip evden çıktım. Taksiyle şirketin önüne geldiğimde korumalara selam verip içeriye girdim. Hemen asansörü yakalayıp 32 tuşuna bastım. Sonu da kata geldiğimde Justin'in kapısını tıklattım.

"Gir!"

Derin bir nefes alıp içeriye girdim. Justin kafasını önünde ki kağıtlardan kaldırmadan cevap verdi.

"Teşekkür etmek için geldiysen çok yoğunum Jessie."

"Justin?"dedim son derece şirin bir sesle. Hızla kafasını kaldırıp bana baktı.

"L-laura, bebeğim?"

Yanına gidip masadaki kağıtları kenara ittim ve masanın üzerine oturdum. Justin hafiften sırıtarak bana bakıyordu.

"Özür dilerim sevgilim."

Hiç bir şey demeden beni masadan kucağına çekince çığlığı bastım. Dudakları rotasını şaşırmadan dudaklarımı buldu. Alt dudağıma işkence edip bıraktı. Bir yandan da elleri bacaklarımda geziniyordu. Kravatını gevşetip boynunu öpmek için kendime yer açtım. Boynunu ısırıp öpüyordu. Tabi buna Justinin erkeksi hırıltıları eşlik ediyordu.

"Siktir, Laura! Bu elbiseyle taksiye bindiğini düşünmek istemiyorum." Dedi hareketleri daha da sertleşirken.

Ceketini kollarından kurtarıp attım ve gömleğinin düğmelerini açtım. Ellerimi kaslı vücudunda gezdiriyordum. Justin ise göğüslerimle ilgileniyordu. Aklıma gelen şeyle hemen üzerinden indim.

"Şirketteyiz, biri gelebilir."dedim üzerimi düzeltip. Justini ellerinden tutup ayağa kaldırdım.

"Siktir et biz devam edelim, karım değil misin yaparım istediğimi."

Justinin düğmelerini kapattım ve kravatını taktım. Boynu kırmızı ruj izleriyle kaplıydı.

"Beni affettin mi?"

"Bir şartım var."

"Neymiş o?"

"Yedi saat boyunca-"

"Oha!"

"Sen bilirsin bende sana küserim."

"Tamam, kabul."

"Hadi o zaman hemen başlayalım."

"Ay saçmalama! İşlerin yok mu senin?"

"Siktir et işleri."

Instagram : lightsofjustin 💜

I Want Your Body| BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin