Engagement💎

13.2K 131 11
                                    


"Hadi ama! Uzaylıların önünde kavga mı edelim?"

"Laura,sinirleniyorum ama in şu sahneden!"

"Ya inmiyorum bak Jerry de gelmiş!"dedim elimle sol köşeyi işaret ederken.

"Jerry mi?"

"Senin pe-"

"Tamam sus tamam!"

Justin beni kolundan tutarak çıkışa doğru sürükledi. Ama çok eğleniyordum ben ya!

"İki bardakla sarhoş oldun. İnanamıyorum sana."

"Saçmalama ya ne sarhoşu?"deyip gülmeye başladım.

                                                                         ×××

"Justin sus artık utanıyorum!"dedim kolunu cimciklerken.

"Ben mi dedim sahneye çıkıp şarkı söyle diye. Ayrıca,sesin cidden berbat."

"Yani biraz."

"Neyse işine dön hadi." Kafamı sallayıp odadan çıktım. Her ne kadar tatili iptal etmek zoru da kalsak bile deģişik bir yer görmek bile iyi geldi.

Arşive inip gereken dosyaları aramaya başladım. Bir tıkırtı duyunca korkudan arkamdaki rafa çarpmıştım. Kapşonlu bir kişi bana bir dosya fırlatarak hızla kaçtı.

"Hey! Dursana! Kimsin?"

Yerden dosyayı alıp odama geçtim.

Miras Sözleşmesi

Uzun süre dosyayı inceledim. Bir mirasdan bahsediliyordu. David Shenning adında birinden bana kalan bir miras. İyi de bu kim? Bildiğime göre biz sıradan varlıksız bir aileden geldik. Hemek telefonumu alıp Jack'e mesaj attım.

Kime: Domuz Kakası

David Shenning. Bu ismi tanıyor musun?

Kimden: Domuz Kakası

Annen daha önce bahsetmişti. Büyükbaban.

Demek Büyükbabam.  Bunu daha sonra düşünmek üzere bir yere not ettim.
Diğer işlerime odaklandım. İşler bitince Bieber'ın odasına gittim.

"Tatlım ben çıkıyorum."

"Beni bekle istersen."

"Çok yorgunum."

"Koskoca Justin Bieber'ın karısısın yine de çalışıyorsun. Kendini yormanı istemiyorum."

"Bu konu tartışmaya kapalı."dedim gülerek ve yanaklarını öpüp çıktım. Şirketin önünde tekrar o kapşonlu kişiyi gördüm. Sanırım erkekti. Hızla yanına gittim ve gittiğim an koşmaya başladı.

"Hey! Sen!"

Uzun süre takip ettikten sonra sonunda çıkmaz bir sokakta yakalamıştım. Nefes almaya çalışarak dizlerimin üzerine düştüm.

"Senin sorunun ne?"

Şapkasını açıp bana baktı.

"Sana gerçekleri anlatmak için buradayım."

"Neymiş o gerçekler?"

"Justin Bieber'ın seninle neden evlendiği."

Aslında tam da öğrenmek istediğim şey buydu. Boğazını temizleyerek devam etti.

"Bu gün sana verdiğim dosyayı okumuş olmalısın. Senin Büyükbabandan kalan bir mirasın var, Laura. Büyükbaban çok yaşlandığını düşünüyordu. Kimsesi yoktu  ve aklı başı da tek torunu sendin. Justin Bieber ile bir anlaşma yaptılar mirasın %35'i üzerinde hak sahibi olacaktı. Bu yüzden seninle evlenmeyi kabul etti."

"Ben sana neden inanayım? Sen kimsin?"dedim boğazımda ki yumruyu hissetmemeye çalışarak.

"Ben dedenin sağ koluyum. Ama yine de inanmamak sana kalmış. İstersen bu dosyayı da sana bırakıyorum."dedi ve uzaklaştı. Nefes alamayacak hale gelmiştim ama izin vermeyecektim kalbimin Justin tarafından kırılmasına bir kez daha izin vermeyecektim.

Selaammm!
Biliyorum bölümler çok kısa oluyor ama okunma çok düşük. Söz veriyorum ilerde 2.000 kelimelik bölümler atıcam. Hikayemi yazmaya ara verdiğim için okumalar düşmüştü toparlamaya çalışıyorum. Anlayışınız için teşekkürler.

Bu arada takip etmeyi unutmayın canlar💕💕

İnstagram: lightsofjustin 💜

I Want Your Body| BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin