Justin
"Derin nefes al bebeğim, hadi biraz dayan!"
Ve büyük bir çığlık daha.
"D-dayana... dayanamıyor...um."
Laura kadar ben de terlemiştim. Elini sıkıca tutmuş destek olmaya çalışıyordum. Elimden geldiğince. Onun bu halde görmek beni mahvetmişti. Çok fazla acı çekiyordu. Ağlama sesiyle ikimiz de sesin geldiği yöne doğru baktık. Bu, bu muhteşem bir duyguydu. Kendimi ağlamaktan alıkoyamadım. Lauranın dudağına bir öpücük kondurdum.
"Sen çok güçlü bir kadınsın sevgilim."
Gülümsedi. Ebe bebeğimizi aramıza koydu. Küçücüktü, küçücük. İştahla ellerini emiyordu. İkimiz de sessizce bebeğimizi izliyorduk. Büyük bir tebessümle.
"Şimdi onu almalıyım. Bayan Laura sizi de dinlenmeniz için odaya alacağız. Bir gece burada dinlenmelisiniz. Tebrik ederim."
Hemşire bebeği alıp gidince birbirimize baktık.
"Bizim oğlumuz var Justin. Bir oğlumuz var." İnanmamış gibi sayıklıyordu.
"Evet güzelim, o bizim" dedim gülerek.
Birkaç saniye gözlerini kapatıp tekrar açtı. Oğlumuz bize çok iyi gelecekti, oğlumuz Drew...
Laura
Gözlerimi açtığımda gece olduğunu fark ettim. Odaya getirildiğim an uyumuştum. Üzerimdeki yorgunluk hafiflemişti biraz. Kafamı yana çevirdiğimde Justin'in koltukta iki büklüm uyuduğunu gördüm. Benim için çok uğraşıyordu. Doğrulmaya çalıştım.
"Justin. Justin!" Hızlıca oturma pozisyonuna geçti.
"Ne oldu güzelim?"
Biraz yana kayarak cevap verdim.
"Yanına gel"
"Rahats-"
"Yanına gel dedim jus!" Gerilerek ayağa kalktı ve hemen yanıma uzandı.
Bedenimi iyice ona çevirdim.Yüzlerimizin arasında nerdeyse hiç mesafe yoktu.
"Aferin, uslu çocuk" dedim gülerek.
Kıkırdadı. Dudaklarına küçük küçük öpücükler kondurmaya başladım.
"Kaslı vücudunu öpmeyi özledim jus." Derin bir nefes aldı.
"Şu halde olmasan sana yapacaklarımı biliyorum ama..." Eski Justin'i anımsadım bi an. Kaba.
"Hmm, neler yapacaktın karına?" Sesimi seksi kullanmaya çalıştım. Uzun zaman olmuş. Başardım galiba.
Hırlar gibi bir ses çıkardı. Ses tonu gittikçe çatallaşıyordu.
"Ah, Laura. Bir an önce iyileşmeye bak. Ben ve küçük Justin dayanamıyoruz." Gülerek omzuna vurdum.
"Pislik!"
"Seni özledik güzelim" dedi o da gülerken.
Ellerini göğsüme koydu. Geceliğimin içinde hiçbir şey yoktu. Yavaşça okşayıp öpüyordu. Hamilelikten dolayı biraz hassaslaşmıştı. Ağzımdan ufak bir inilti çıkmasıyla geri çekildi.
"Kocaman olmuşlar Laura, baş döndürücü."
Sırıtarak kafamı eğdim."Onları Drew ile paylaşmak istemiyorum" dedi çocuk gibi mızmızlanarak.
Bu halleri varya aşırı hoşuma gidiyordu. Bana karşı çocuk gibi olması çok tatlıydı.Onca şey yaşamamıza rağmen daha fazla utanmamak için konuyu değiştirdim.
"Hadi uyuyalım Justin. Artık evimize gidelim istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want Your Body| Bieber
Fanfiction"Durmam için sabaha kadar yalvaracaksın, bebeğim"