Saatlerdir oturduğum yerden en sonunda kalktım. Kalbimin kırılmasına izin vermeyecektim ama belki de kırılmıştı çoktan.
İlk önce kendime şehir merkezine uzak bir pansiyon buldum. Daha sonra bir kağıt ve kalem alıp içimden gelen tüm cümleleri sarf etmeye başladım.
Sevgili,Justin
Eve geldiğinde beni boş yere arama diye sana bu notu yazıyorum. Sana tabi ki de herşey yalanmış gibi şeyler söylemeyeceğim çünkü bu belgeler her şeyi açıklıyor. Sadece şunu söylemek istiyorum; tüm mirasım senin olabilir çünkü ben paraya tapmıyorum. Sen sadece mantığıyla hareket eden duygusuzun tekisin. Beni sakın arama çünkü hiç tahmin edemeyeceğin bir yerdeyim. Ve sana asla nerede olduğumu söylemeyeceğim beni arayarak vakit kaybetme. Ve son olarak Kudur.
Laura.Tabiki de ciddi değilim beni bulabileceğini herkes biliyor sadece işimi bir nebze olsun kolaylaştırmak istedim. Belgeleri ve notumu bir keseye koyup oturduğumuz eve gönderdim. Her ne kadar adres vermesem bile beni bulabileceği korkusuyla şehrin öbür tarafından bir pansiyon tuttum. Sadece bir kaç gün idare edebilecek miktarda param kalmıştı. Şu an sadece düşünmek istiyordum.
JUSTIN
Önüme gelen bir nesneye tekrar tekme attım.
"Lan nasıl öğrenir bunu! Ben insan gibi açıklayacaktım her şeyi. O anlatan kişiyı bir bulsam sike sike öldürücem pezevenk'i!"
Elimde ki cam şişeyi karşımdaki duvara fırlatıp bağırdım. Tekrar tekrar lanet olsun!
Gel de şimdi her şey boka sarmışken açıkla. Ama pes etmek yok."Bay Bieber belgelerin yanı da bir de not varmış."dedi bana bir kağıt parçasını uzatırken.
Sevgili,Justin
Eve geldiğinde beni boş yere arama diye sana bu notu yazıyorum. Sana tabi ki de herşey yalanmış gibi şeyler söylemeyeceğim çünkü bu belgeler her şeyi açıklıyor. Sadece şunu söylemek istiyorum; tüm mirasım senin olabilir çünkü ben paraya tapmıyorum. Sen sadece mantığıyla hareket eden duygusuzun tekisin. Beni sakın arama çünkü hiç tahmin edemeyeceğin bir yerdeyim. Ve sana asla nerede olduğumu söylemeyeceğim beni arayarak vakit kaybetme. Ve son olarak Kudur.
Laura.Ne demek beni arayarak vakit kaybetme!? Seni bulucam Laura. İster seve seve ister zorla bu eve döneceksin.
"Abi bu arada kaldığı yeri öğrendik. Tahmin edeceğiniz gibi çok kolay oldu."
"Tamam."
Telefona gelen konumla gaza bastım. Şehir dışında bir pansiyon. Cidden mi?
Adımı kullanarak kaldığı odanın anahtarını aldım. Anahtarı kullanarak sessizce kapıyı açtım. İşte benim kızım. İç çamaşırlarıyla yatakta melek gibi uyuyordu. Yanına kıyafet almamıştı. Diğer kıyafetlerine baktığımde çamurlu ve ıslaktı.
Ah,be güzelim bir de bana sorsan olan biteni.
Üzerimde ki tişörtü çıkarıp Laura'ya giydirdim. Kucağıma aldığımda bacaklarının açıldığını fark ettim. Tekrar yatırıp bacaklarına ceketimi örttüm ve arabaya kadar taşıdım. Resepsiyondaki kızın bakışlarını unutmayacağım sanırım.
Evimize geldiğimizde odaya çıkartıp üzerine geceliğini giydirdim. Derin bir nefes alıp boxer'ımla yanına uzandım.
LAURA
Ah,üzerimden tır geçmiş gibi hissediyordum. Ama cidden üzerimdeki bu ağırlık neydi? Tek gözümü açmamla karşımda Justin'i bulmam bir oldu. Tabiki beni bulmuştu. Aman çok şaşırdım!
Yavaşca kollarını üzerimden çekip bedenini yana attım. Şimdi ne yapacaktım? Tekrar kaçsam beni kesinlikle bulurdu. Duş alıp rahatlamaya karar verdim. Küvete su doldurup içine mis kokulu duş jellerini sıktım. Su hazır olduğunda üzerimdekileri çıkarıp küvete girdim. Kendimi suya bırakıp gözlerimi kapattım. Fakat tekrar açmam zaman almadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want Your Body| Bieber
Fanfiction"Durmam için sabaha kadar yalvaracaksın, bebeğim"