İyi okumalar 😙
"Hayatım iyiyim,sorun yok." diye söylendim Justin gelip sırtımdaki yastığı düzeltirken.
"Doktor kendimi yorma dedi. Bak sana meyve tabağı yaptım. Bol bol vitamin al."
Justinin bu endişeli haline gülümsedim.
"İşe gidebilirsin. Benim yüzümden işlerini aksatmanı istemem."
"Sen işlerden daha önemlisin."
Pes edip bu anın tadını çıkarmaya başladım. Kollarımı açıp Justinin yanıma gelmesini bekledim. Yanıma gelip bana sarıldı ve sırtımı göğsüne dayadı. Birlikte biraz televizyon keyfi yaptıktan sonra sıkılıp kızları aradım.
"Emily,Maria'yı da alıp yanıma gel. Canım sıkıldı."
"Sen iste yeter,hemen gelirim."
Telefonu kapatıp Justine döndüm.
"Sen gidebilirsin. Kızları çağırdım. Bugün yardımcı bakacağız biraz."
Dudaklarımı öpüp gülümsedi.
"İnatçı sevgilim benim. Tamam ben gidiyorum ama telefonun sürekli açık olsun."
"Peki."
Justin gittikten sonra kızlar gelmişti. İkisini de öpüp içeriye geçirdim.
"Maria,şu güvenilir bulduğun siteleri göster de yardımcı bakalım."
"Tamam. Bak şu en üstteki." dedi telefondan bir siteyi gösterirken.
×××
"Ya Laura sizin bebeğinizi o kadar çok merak ediyorum ki!" dedi Emily heyecanla.
"Bende öyle." diye katldı Maria.
"Bence kız olacak."
"Hayır Emily, bence erkek olacak."
"Kızlar sakin olun,benden daha heyecanlısınız. Sağlıklı olsun yeterli."
Zil çaldığında hızla kapıya koştum. Harry gelmişti.
"Selam,Laura." dedi bana sarılırken.
"Selam, Harry."
"Nasılsınız bakalım. Sen ve yeğenim."
"Harry, o şu an sadece bir hücre. Ve ben iyiyim."
"Yeğenime hücre diyemezsin." dedi şakadan kızarak. Kahkaha attım.
"Bu arada akşama Bay ve Bayan Bieber ile yemeğe gideceksiniz. Justin sana zaten haber verir.'
"Bilgilendirdiğin için teşekkürler, Harry"
Harry Maria ile Emily'yi evine bırakacaklarını söylediler. O sırada telefonuma bir mesaj gelmişti.Kimden: Justin💕
Bebeğim akşam için hazırlan. Saat 8'de seni almaya geleceğim.Dediğini yapıp hem aile ortamı için uygun hem de şık bir elbise seçmiştim. Bir kaç ay sonra böyle elbiseler giyemeyeceğim için üzülüyordum. Saç ve makyajımı yapıp dışarıya çıktım. Justin üzerinde mükemmel durmuş takım elbisesiyle karşımda duruyordu. Yanına gittiğimde beni belimden tutup arabanın üzerine oturttu.
"Bu ne güzellik sevgilim!"dedi şirince. Bu akşam gayet edepli bir çift olmuştuk. Ellerimi gömleğinin yakasına koyarak konuştum.
"Seni başka kadınlara kaptırmak istemiyorum."dedim kafamı göğsüne yaslarken. Bir anda ağlayasım gelmişti. Ne oldu da bu kadar duygusallaştım ben?
"Benim minik karım ondan başka kimseye bakmayacağımı biliyordur umarım." Gülümseyerek kafamı salladım.
"Hadi gidelim artık. Bayan Pattie ve Bay Jeremy'yi bekletmek istemeyiz,değil mi?"
Dudaklarımı öpüp binmem için kapıyı açtı. Bende arabanın üstünden zıplayıp ön koltuğa oturdum. Radyoda çalan şarkılara eşlik ederek yolculuğumuzu tamamladık. Bize ayrılan masanın yanına geldiğimizde Bay ve Bayan Bieber'a selam verdik. Hep birlikte oturup siparişlerimizi verdik.
"Ah,çocuklar beni dünyanın en mutlu adamı yaptınız. Laura senin mükemmel bir anne olacağından eminim. Ve sen evlat, harika bir baba olacaksın."dedi Bay Jeremy.
"Bende öyle düşünüyorum."dedi Bayan Pattie. Biraz düşünceli duruyordu.
"Teşekkür ederim."dedim nazikçe.
İşler ve gelecek hakkımda bir sürü konuşma geçti. Açıkcası sıkılmıştım. Evlendiğimden beri annemle konuşmuyordum. Arada yaptığımız telefon konuşmaları hariç. Annemin de hamile olduğumu onunda bilmeye hakkı vardı. En kısa zamanda annemi aramayı aklıma not ettim. Yaşadığımız şeyler çok karışıktı. Neyseki Justin bana her şeyi anlatmıştı. Eve geldiğimizde yorulduğumu hissetmiştim. Justinle birlikte dişlerimizi fırçalayıp pijamalarımızı giydik.
"Laura,biz ilişkiye giremeyecek miyiz? Biliyorsun fazla dayanamam." Aklı sürekli o işlerde olduğu için araştırmıştım bu konuyu. Ayrıca her ne kadar utansam da doktoruma da sormuştum.
"İlk aylarda fazla zorlamamak şartıyla olabilir."dedim.
"Ben sana daha bir gün dayanamazken bu çok zor."dedi boynumu öperek.
"Justin?"
"Hıı?"
"Bebeğimizi becermiş gibi hissetmeyecek misin?" Koskocaman bir kahkaha attı.
"Laura,bebeğim saçmalama."
"Ne gülüyosun be! Sadece sordum."dedim utançla. Aslında sesli düşünmüştüm. Cidden bu ne salak bir soruydu be?
Instagram: lihgtsofjustin 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want Your Body| Bieber
Fanfiction"Durmam için sabaha kadar yalvaracaksın, bebeğim"