~Percy~
Már vagy egy tizenöt perce futottunk, de még mindig nem ért el minket, nem tudtuk, mi lehet az. De most már kicsit lelassítottunk.
- Nicole, Mrs. O'Leary szerint elég messze vagyunk már? - kérdeztem, folyton hátratekintgetve a vállam fölött.
- Igen, szerinte már eléggé lehagytuk. De azt sajna nem tudja, mi lehetett az.
Elgondolkodtam ezen az egészen. Érzem, hogy készülődik valami, méghozzá az orrom előtt, de nem tudom, mi. Még nem sikerült minden darabkát összerakni. De ha meglesz...
- Szerintem nem jó irányba megyünk. - szólalt meg hirtelen Roger.
Eddig is feszült volt a hangulat, de most éreztem, robbani fog a bomba. Annabethre néztem, láttam, neki is pont ez jár a fejében. De mielőtt bármit tehettünk volna, Nicole közbeszólt:
- Szóval szerinted hazudok? Direkt rossz irányba viszlek titeket, mi? - kérdezte meglepően halkan, de éreztem, nem sokáig tudja már visszatartani feltörni készülő dühét.
- Meglehet. - már épp közbe akartam szólni, de úgy látszik, nem végzett még a mondandójával. - És az is, hogy esetleg Mrs. O'Learynek beadtál valamit, azért nem látja a helyes utat.
- Szerinzed bántani merném szegény párát? Hisz ő ért meg a legjobban. Ő anélkül is tudja, mit érzek, hogy kimondanám. És tartja bennem a lelket, hogy kijutunk innen, ha vége lesz ennek a hülye küldetésnek.
- Na jó, most fejezzétek be! - csattant fel Annabeth. Eléggé meglepődtem, hisz én is pont ezt akartam mondani. Na nem baj, hadd érezze magát egy kicsit főnöknek. - Nem tudom, mi bajotok lett hirtelen, de hagyjátok abba a veszekedést! Itt vagyunk a föld alatt, bármikor ránktámadhatnak, arról nem is beszélve, hogy meg kéne találni valakit, és csak Mrs. O'Leary orra után tudunk menni.
- Megjegyezném, hogy én is tudom. És az arra van. - mutatott balra. Ugyanis egy elágazásban álltunk. Hm, furcsa, ugyanis ezidáig ez fel sem tűnt.
- Mrs. O'Leary szerint viszont arra vezet az út a táborfelbújtóhoz.
Ekkor mindketten rámnéztek, tőlem várták a döntést. Most mégis mihez kezdjek? Higyjek egy pokolkutya orrának, és tolmácsának, vagy Rogerre hallgassak, aki tisztánlátó, tehát elvileg tudja, melyik a helyes út. Viszont sokszor csapott már be, Nicole-t pedig alig ismerem, Mrs. O'Leary-nek pedg bármelyikük beadhatott valamit, hogy másfelé menjünk. Az én kezemben a döntés. A kérdés csak ez: merre tovább?- - - - - - - - - - -
Sziasztok! Sajna tegnap már nem tudtam hozni, de most itt van! Remélem tetszett mindenkinek! ;) Mostmár kezdenek beindulni a dolgok, innentől fogva csak érdekesebb és megdöbbentőbb lesz! Tippeket esetleg, szerintetek kire hallgassanak, merre kéne menniük? Commentben várom a válaszokat! ;)
YOU ARE READING
Poszeidón lánya és Athéné fia [BEFEJEZETT]
FanfictionMi lett volna, ha pár dolog másképp alakul Percy és Annabeth életében? Ha mindkettejüket úgy nevelték volna születésüktől, hogy tudják, kik is ők valójában? És még egy kis csavar: íme a szerepfelosztás: Percy anyja Athéné, és Annabeth apja Poszeidón...