To juz koniec- pożegnanie (ale nie do końca ;) )

698 34 3
                                    

Hej!
Z tej strony autorka opowiadania o Ścianołazie.
Chcę podziękować za wiernych czytelników, a także za tych, którzy postanowili odwiedzić moje skromne progi chociaż raz. Dziękuję także za wsparcie i miłe komentarze, które zachęcały mnie do dalszego pisania oraz rady, bo trzeba pamiętać, że profesjonalną pisarką jeszcze nie jestem. Za to jestem Wam wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość, jaką się wykazaliście w oczekiwaniu na rozdziały.
Na koniec chcę dodać, że zaczynając to opowiadanie, nie pomyślałam, że zgranie choć 100 wyświetleń. Pisałam go raczej z długoletniej sympatii do Pajączka, która trwa już 15 lat. Z tego samego powodu, a także dlatego, że zostawiłam drzwi otwarte w zakończeniu powieści, napiszę drugą część, pod tytułem "Holding On To You". Nie jest to zaskoczeniem dla niektórych, bo oznajmiłam to już jakiś czas temu, ale chcę definitywnie podkreślić moją chęć napisana kontynuacji. Okładka jest już gotowa, a pierwszy rozdział w toku. Pozostaje mi tylko jeszcze raz poprosić Was o cierpliwość, a czekać Was będzie mega soczysty rozdział, który będzie się czytało ciut dłużej ;)
Trzymajcie się na razie! I miłej drugiej części wakacji. Mam nadzieję, że wykorzystujecie je, jak należy c:

PS w międzyczasie szykuje się także coś z MARVELA ;>

Under Your Spell || Spider-Man [W TRAKCIE POPRAWEK]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz