Luna se zklamaně posadila na lavičku poblíž lesa. Pozítří má narozeniny a ještě se jí nepodařilo sehnat si bydlení. Ani neměla šanci promluvit, kamkoliv přišla, okamžitě ji bylo řečeno,že žádné bydlení nemají. Nakonec si zašla do banky,aby zjistila kolik peněz má na úctě. Zřejmě si bude muset na čas zaplatit hotel. Podívala se na hodinky a pomalu se vydala směrem k domovu. Dnes má poslední možnost si zahrát na klavír a zazpívat si. Věci si balit nemusí,má jen jeden kufr. Bude se jí stýskat po klidu,který v domově byl.
Sam ležel ve svém pokoji a marně přemýšlel nad snem,který se mu pár dní zpátky zdál. Nechápal jak je možné, že ve snu viděl dívku o které se dozvěděl až následující den. Svůj úkol, tedy to,aby si Luna nenašla bydlení, splnil na jedničku. Když ji sledoval, měl dojem,že nemluví a strání se lidí. Jeho domněnku včera potvrdil Tobias. Mluvil s vychovatelkou domova,kde Luna žije. Podle ní,Luna za celou dobu promluvila jen párkrát. Zato prý ale nádherně zpívá. Sama z rozjímání vyrušil hlas v hlavě.
Přijďte všichni do zasedačky.
Alfa a jeho telepatie. Všichni to umíme, ale on jako alfa nás může kontaktovat kdykoliv a kdekoliv. Sam se zvedl a líným krokem zamířil do přízemí. Všichni už tam byli,bohužel i Elijáš. Sam ho ze srdce nenáviděl,stejně jako všechny upíry. Usadil se do křesla a čekal,kdy Tobias začne mluvit.
"Předpokládám, že všichni ví proč jsem vás sem zavolal. Zítra se sem nastěhuje Luna a já vám ještě musím podat pár doplňujících informací. V prvé řadě vám všem děkuji za perfektně odvedenou práci. Zvládli jste své úkoly na jedničku, i když nevím Same,co by Luna řekla, kdyby věděla jakým způsobem jsi ji připravil o možnosti bydlení. "
Tobias se uchechtl a s pobaveným pohledem se zadíval na Sama.
"No co. Nějak jsem to udělat musel."
Laura už se neudržela.
"To by mě zajímalo jak, když se tím i Tobias baví. "
"Dvacet osm volných bytů a pokojů. Osm jsem si na měsíc pronajal. A zbytku jsem řekněme promluvil do duše, že tahle nájemnice se prostě nehodí."
Tobias se rozesmál.
"To ano a s Luny jsi udělal satanistku. Tohle opravdu zvládneš jen ty. Teď zpět k tématu. Luně bude patřit pokoj do kterého jste měli zákaz vstupu."
V místnosti se rozhostilo hrobové ticho.
"Zřejmě je na čase vám říct, že pokoj jsem před osmnácti lety osobně připravil pro Liama, Sheryl a malou Lunu. Teď jistě chápete proč ten zákaz vstupu a proč jej dostane Luna. Zítra v sedmnáct hodin vyzvedne Sam Lunu z domova. S vychovatelkami je to domluvené. Řekneš jí,že ji někdo z domova zajistil bydlení. Víc vědět nepotřebuje. Co jsem zjistil, tak Luna nemluví, učí se sebeobranu,hraje na klavír, zpívá a toulá se po nocích. To je vše co jsem chtěl. Očekávám, že zde zítra všichni budete. A ještě něco. Pozítří má narozeniny, měli bychom ji udělat oslavu."
Všichni se zvedli a začali plánovat co by mohli na oslavu připravit. Sam,Tobias a Elijáš zůstali v zasedačce.
"Děje se něco Same? "
"Nemohl by ji vyzvednout někdo jiný? "
"To tedy nemohl. Jediný, kdo je schopný mlčet a ignorovat případné otázky jsi ty. A nehodlám se o tom dál bavit.",dodal alfa,když viděl že se Sam nadechuje k dalším protestům.
"Jistě Tobiasi."
Sam se zvedl a vyšel z domu.
"Co si o tom myslíš Elijáši? "
"Zatím vůbec nic příteli. Jeden známý objevil staré záznamy,které jsou součástí nějakých vykopávek. Říkal, že to je zřejmě to co hledám. Pošle mi je poštou. Pak snad budeme moudřejší. Možná nám to vysvětlí i Samovo nezvyklé chování. "
"Doufám, že tentokrát to nebude další falešná stopa. Pořád mám dojem,že Sam a Luna mají něco společného a že se nejedná jen o anomálii mezi vlkodlaky. A pokud se nemýlím bude dost nepřátel,kteří jim budou chtít ublížit. "
"Možná. A možná se taky blýská na lepší časy. "
S těmito slovy nechal Eliáš Tobiase v místnosti a vyšel do tmy.
ČTEŠ
LUNA- Vlčí záhada
FantasiV dávných dobách byl nadpřirozený vládce, který vládl všem kouzelným a nadpřirozeným bytostem žijícím na zemi. Když však vládce zemřel ač nikdo neví jak,mezi bytostmi na zemi započala válka, která trvá dodnes. Co když se narodí nový vládce, který to...