Capitolul 5

62 5 0
                                    

Kate a mai rămas o noapte la mine. De data aceasta am stat în living. Mi-am aprins o ţigară şi răscoleam prin dulap. Peste 2 săptămâni îcepeam liceul si am constatat că nu am cu ce să mă îmbrac!

"Mâine trebuie să mergem la cumpărături, neapărat!"

Kate se uită la mine şi începe să râdă.

"Ai un teanc de haine, câte mai vrei?"

"Multe! Deci mergem!"

Zis si făcut! A doua zi o târâi pe Kate prin toate magazinele doar ca să-mi fac pofta! Din cele o sută de haine probate, sfârşesc să aleg o camasă de blug, 3 bluze negre, si 2 perechi de blugi negri.

Ajunsă acasă, îi zăresc maşina tatei.

"Se pare că au ajuns." Mi-am zis în gând.

Intru în casă, iar mama îmi aruncă o privire fulgerătoare.

"De câte ori ţi-am zis să laşi curat în living?" se răsteşte la mine.

"Dar mamă..."

"Niciun dar Clara! Am găsit doar floricele pe jos!"

"Mamă, urma să fac curat după ce vin de la cumpărături!" îi spun încercând să o calmez.

Pentru câteva secunde niciuna dintre noi nu mai spune nimic.

"Nu mai este nevoie, am făcut eu!" Continuă mama, apoi pleacă.

Arunc hainele pe canapea şi mă duc în cameră. Îmi aprind o ţigară ca să mă calmez şi dau drumul la muzică. Certurile cu mama deveneau tot mai dese. Sunt terminată psihic, dar şi fizic. Cred că cel mai bine ar fi să dorm puţin. Am nevoie să mă odihnesc.

Strãlucind în întunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum