Mă trezesc prima. Muzica încă era la maxim iar pe boxe erau nişte cutii goale de pizza.
"Dumnezeule!" îmi spun uitându-mă în jur. Totul era un dezastru! Dozele de la bere erau agăţate în copac, pungile de la snacks-uri erau lipite cu scotch de masă iar paharele erau pline cu şampon.
"Şampon?!" Exclam, uitându-mă la ele.
Intru în cabană sperând să fie mai bine decât afară. Podeaua era lipicioasă, semn că au vărsat suc pe jos. Kate dormea pe un fotoliu, Abby pe canapea iar Cătă dormea pe jos. Măsuţa din faţa geamului era plină cu pahare de vin şi doze de bere, deci au băut toată noaptea.
Urc sus, împiedicându-mă de nişte hanorace lăsate pe scări. David dormea cu Eliza iar Ovidiu cu Emma. Câteva doze goale de suc erau aruncate în dulap iar în balcon dormea Cristi, învelit cu un cearşaf.
Cobor în bucătărie unde găsesc sticla de şampanie. Era nedesfacută. O iau şi mă duc afară. Îmi aprind o ţigară şi desfac sticla de şampanie. Îmi pun un pahar, apoi mă aşez în hamac.
Nu prea mai reţineam multe de seara trecută. Aşteptam să se trezească Kate sau, unul din amicii mei, să mă lămurească ce-i cu şamponul din pahare. Între timp însă, trebuia să strâng harababura de sera trecută.După 2 ore aproape termin de curăţat toată nebunia aia. Îmi aprind o ţigară şi mă duc să o trezesc pe Kate. O strig pentru câteva secunde , dar îmi dau seama că nu are niciun efect aşa că, mă duc în bucătărie, iau o oală si o lingură şi încep să lovesc cu putere oala.
"Treziiireaaaaaaa!" Strig, în timp ce bat în oală. Zgomotul produs a trezit-o pe Kate. Abby şi Cătă uitându-se speriaţi la mine.
"Eşti nebună?" Întreabă Kate, uitându-se printre pleoape la mine.
" Trezireaaa somnoroşiloooor! E ora 12!" Exclam, şi continui să bat în oală.
Mă duc sus, sperând ca ceilalţi să fie mai primitori.
"Bună dimineaţaaaa!" Strig, şi lovesc oala din ce în ce mai tare.
"Ce dracu'? Faci concert? N-ai somn?" Întreabă confuz Ovidiu.
"Daa! Vă dedic o melodie. Se numeşte treziţi-vă putorilor!"
"Esti cu capu!" Stigă Cristi din balcon.
Trecuseră circa 10 minute şi coborâseră şi frumoşii din pădurea adormită.
Îi las să se dezmeticească puţin, apoi ne apucăm de treabă. Îmi amintisem de paharele cu şampon, care tot pe masă rămăseseră."Mă lămureşte şi pe mine cineva ce-i cu astea?" Întreb luând un pahar în mână.
"Aaa! Păi, asta e una din operele de artă ale lui Cristi. A vrut să le bage în frigider şi să facă îngheţată din ele dar, la cât de beat era, nu mai nimerise frigiderul." Îmi spune Emma începând să râdă cu gura până la urechi.
"Aş fi inventat o nouă aromă de îngheţată!" Spune Cristi în timp ce strânge dozele din dulap.
"Daa! Extraordinară aromă!" Îi răspund, aruncându-i un zâmbet larg.
În sfârşit terminasem de curăţat.
Mai stăm puţin, savurând câte un pahar de şampanie după care le mulţumesc amicilor mei pentru prezenţă şi plecăm.
CITEȘTI
Strãlucind în întuneric
Roman pour AdolescentsMi-am promis că mă voi înălța spre fiecare fir de lumină din universul meu. Încerc să înțeleg ce este mai important, cine sunt şi cum pot să mă descopăr.