Capitolul 7

49 5 0
                                    

Intru grăbită în market şi cumpăr un bax de suc, unul de bere, ţigări şi snacks-uri.
Mă mai învârt pentru câteva secunde prin jur, căutând o sticlă cu şampanie. Între timp, Kate terminase de vorbit la telefon.

"Ce au zis?" O întreb curioasă.

"Vor fi acolo la ora 9." Îmi răspunde entuziasmată

"Perfect!" Îi spun, şi plecăm.

După 30 de minute ajungem la cabană. Îmi aprind o ţigară şi duc bătura în frigider. Mai aveam o oră până veneau zăpăciţii noştrii. Am scos boxele afară, am dat muzica la maxim şi m-am aşezat în hamac. Kate mi se alătură aducând cu ea 2 doze de bere. Le desfacem, dar nu apucăm să bem din ele.
Poarta se deschise larg iar Emma, David, Abby, Cătă, Eliza, Cristi, Alice si Ovidiu s-au năpustit asupra mea, imbrăţişâdu-mă. Fiecare a adus câte ceva. Masa era plină de sticle de vin, cutii de pizza şi ciocolată.
"Să înceapă petrecerea!", am exclamat fericită.

Uitasem de toate problemele, chiar şi de cearta cu mama. Parcă nici nu avuseră loc.
Am adus dozele de bere din frigider şi pungile cu snacks-uri de pe masă. Amicii mei au început sa deschida sticlele de vin şi dozele de bere.
Mi-am aprins o ţigară şi am luat un pahar cu vin.

"Facem noapte albăăă!" strigă încântat David, după care ia o doză de bere şi începe să danseze.

Strãlucind în întunericUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum