10.7. 2017

114 13 6
                                    

   Celou noc jsem nespala.Pořád jsem se probouzela a přemýšlela o matce.,,Už aby bylo ráno", pomyslela jsem si a zavřela oči.
   Probudila jsem se do slunečného rána.U mé postele ležel Sam, náš pes.Vypadal smutně, asi protože tu není máma.
    Máma ho každý den venčila a chodila s ním na procházky.,,Teď to je na mně, řekla jsem si pro sebe.
    Potom jsem se oblékla, vyčesala drdol, očistila zuby a pustila se s tátou do snídaně.Byla  to mícháná vajíčka, táta je připravil tak jak je miluju, na másle s jarní cibulkou.
    Po jídle jsme vyrazili do nemocnice za mámou.Stavili jsme se do květinářství pro mamčiny oblíbené květiny, pivoňky.
   Za chvíli jsme stáli před tou obrovskou nemocnicí.Já nemocnice přímo nesnáším.Od malička jsem si jí užila až, až.Je to tady hrozné i když sestřičky a doktoři byli na mně moc milí.Za to jim od srdce děkuju.❤
     Když jsme vstoupili dovnitř obklopil nás ten hnusný nemocniční zápach.Ale co...to k tomu patří.Zamířili jsme k informačnímu okýnku, kde nám paní sdělila kde mamka ,,leží".
      Tu paní jsem si pamatovala, ona asi také, protože se na mně mile usmála a řekla: ,,Ty jsi Jull, že"?,,Ano a vy paní Haleyová, že"?, odvětila jsem.Ona mrkla.
     Mamka prý ležela ve třetím poschodí, ale když jsme došli schody a otevřeli dveře daného pokoje, mamka tam nebyla....

Ahoj, toto je třetí díl, ale bude ještě pokračování.Jo, chtěla jsem vás trochu napínat.......😂

Otázka do komentářů:
Vaše oblíbené květiny?🌸

Mějte se krásně, zatím ahoj.
   

10 krásných dnů v mém životěKde žijí příběhy. Začni objevovat