16.7. 2017

51 7 6
                                    

Probudil mně mámin hlas : ,, Jull, pojď už na oběd. Já se v mžiku podívala na budík, na kterém bylo 11:55. Tak tohle je můj rekord v ,,nejdýlspaní", řekla jsem nahlas a zasmála se tomu.
Když jsem se vykopala z postele, šla jsem si opláchnout obličej a šla na wécko. Bylo mi docela blbě a k tomu se mi točila hlava. Přesto jsem poobědvala  a pak vyvenčila Sama.
Když jsem přišla z procházky, bylo mi líp. Pomohla jsem mámě vyčistit náš venkovní bazén a pak si vzpomněla na tábor.
,,Je už za dva dny", připomněla mi máma a já běžela do pokoje. Z pod skříně jsem vytáhla můj kufr a začala se balit.
Moc jsem nevěděla co si sbalit, tak jsem se zeptala táty. On totiž jako malý jezdil na tábory. Nakonec mi pomohl všechno sbalit a já byla ráda, že to mám za sebou. Balení, jsem nenáviděla.
Byla jsem nějak unavená, tak jsem se na chvíli prospala. Vzbudila jsem se ve čtyři.
Venku bylo počasí na koupání tak jsem se oblékla do plavek a šla do bazénu.
Voda byla sluncem ohřátá. V bazénu jsem vydržela hodinu, potom jsem se osprchovala.
Máma mně poslala na nákup, tak jsem se převlékla, vzala peníze a vyrazila do zdejšího obchůdku. Nakoupila jsem tam něco na večeři a pak ještě jídlo co si budu brát na tábor.
Přišla jsem domů, za asi deset minut povečeřela a šla spát.

Ahojky lidi, další kapitola je tady.❤
Uznávám že je docela krátká. Od této kapitoly by měly být další kapitoly zajímavější.👍

Otázka do komentářů zní:
Jak dlouho vám trvá se zbalit.💼

Budu ráda za komentáře, hlasy a přečtení.⭐

U další kapitoly čus✌.

10 krásných dnů v mém životěKde žijí příběhy. Začni objevovat