Bylo ráno. Já už jsem vstala před osmou, oblékla se a učesala. Byla jsem naštvaná, že táta ještě není doma, tak jsem mu zavolala: ,, Ahoj tati, jak to že jsi ještě nepřijel ?". Táta na to: ,, Ahoj Jull, já jsem už přijel, teď jsem v obchodě a nakupuju něco na snídani.
,, Aha, to jsem ráda, tak brzy přijď", řekla jsem s nadšením. ,, Ještě se musím stavit za mámou do nemocnice, tak přijdu asi tak za hodinu". ,, Dobře, zatím ahoj", rozloučila jsem se a zavěsila.
Poté jsem šla vyvenčit Sama do parku a cestou jsem potkala kamaráda z nemocnice. Jmenoval se David a trpěl zápalem plic. Teď je ale v pohodě a snaží se započat svou jezdeckou kariéru. On totiž od malička jezdí na koních a je v tom úspěšný.
Asi deset minut jsme seděli na lavičce a povídali si. Pak jsem spěchala domů za tátou.Táta už byl doma, tak jsem ho objala a se slzami v očích jsem mu řekla že ho mám ráda. Táta mi řekl to stejné. Nemyslela jsem si že mi bude tak chybět. ,,Přece to byly jen tři dny", pomyslela jsem si.
Máma mi taky strašně chybí, zítra měli přijít výsledky z vyšetření, které máma podstoupila. Modlili jsme se s tátou ať jsou pozitivní.
Táta mi nabídl snídani kterou v zápětí udělal, já jsem ale neměla hlad, tak jsem si nedala. Na oběd mě táta pozval do pizzerie, která byla až na konci města.
To mi nevadilo, aspoň jsme se krásně prošli a popovídali si. Když jsme přišli, objednali jsme si každý pizzu a nějaké pití. Já si dala ovocný džus a sýrovou pizzu. Táta si dal pivo a salámovou pizzu.
Po dojezení obědu mi táta sdělil, že nám koupil lístky do divadla na muzikál ,,Kleopatra". Já byla štěstím bez sebe. Upřímně muzikály miluju a naposledy jsem byla na muzikále před sto lety.
Divadlo bylo nedaleko pizzerie, takže jsme tam dorazili během chvilky. U kontroly vstupenek byl krátký zádrhel, ale jinač vše probíhalo hladce.
Muzikál se mi strašně líbil, obvzlášť když v něm hrála hlavní roli má oblíbená herečka. Po skončení jsme šli s tátou domů. Já jsem byla unavená, tak jsem šla po teplé sprše do postele.Ahojky, další díl. Myslím, že to nemusím okecávat.😊.....nová postava ,,David"........o něm ještě uslyšíte.
Budu ráda když přispějete hlasem⭐ či komentářem💬.
Do komentáře můžete napsat, jestli jste někdy byli na muzikále.🎶🎵
Zatím ahoj😘.
ČTEŠ
10 krásných dnů v mém životě
Romance15-tiletá Jull, je vážně nemocná.Na tomto Světě jí zbývají už jen doktory předpokládáné 4 měsíce.Jsou prázdniny a její rodiče se jí snaží nejvíce věnovat, i když toho mají opravdu hodně.Pošlou dceru na Letní tábor, kde Jull prožije 10 KRÁSNÝCH DNŮ.