הייי,
לכל מי שצם אני מאחלת לכם צום קל ובהצלחה 💙.מקווה שתאהבו את הפרק.
~~~~~~~~~~~~~
"אז... אל מה רצית לדבר?" טאהיונג שאל כג'ימין נכנס לחדר.
"אמממ... זה מסובך" ג'ימין ענה.
"לא נורא, דבר!" טאהיונג אמר.
ג'ימין התיישב על המיטה שם, טאהיונג התיישב לידו וג'ימין התחיל לדבר.
"אוקיי... אני חושב שאני נמשך למישהו" ג'ימין אמר מבוייש.
"באמת? למי? אני מכיר אותו?" טאהיונג שאל בהתרגשות.
"אממ..."
~~~~~~~~~~~~~
יותר מאוחר ג'ונגקוק חושב לעצמו בחדר.
'יש לי היום דייט עם בן אדם שפגשתי במעלית?'
'מה הבעיה שלי?'
'טוב הוא היה חתיך.'
'הוא היה מושלם!'
'אני בחופשה אין לי פה בגדים שהם לא קשורים איכשהו לבגד ים, לא תיכננתי לצאת מהמלון או משהו.'
'אוליי אני אקנה משהו?'
'לא.'
'בטוח זרקתי פה איזה חולצה נורמלית.'
ג'ונגקוק התחיל לחפש במזוודה שלו, הוא הפך את כל המזוודה על המיטה והתחיל לחפור בה. הוא מצא איזה חולצה פשוטה יחסית וג'ינס שחור עם קרעים.
'מוזר, למה שאני אביא גינס לחופשה? טוב העיקר שיש משהו' ג'ונגקוק חשב לעצמו.
'רגע באיזה שעה הוא אמור לבוא לפה? הוא לא אמר לי!' לג'ונגקוק פתאום נפל האסימון.
"שיט שיט שיט שיט, למה אנשים לא אחראים? אני שונא אנשים לא אחראים!" ג'ונגקוק צעק לעצמו ורץ עם מגבת לכיוון המקלחת.
הוא התחיל להתפשט מהר פדורצה להכנס למקלחת, פתאום הוא שומע דפיקות על הדלת.
"שיט!" ג'ונגקוק צעק לעצמו.
הוא ליפף עליו את המגבת במהירות ויצא לכיוון הדלת, הוא פתח חלק קטן מהדלת כדי להציץ מי זה וראה את טאהיונג עומד שם.
'שיט!' הוא אמר לעצמו בלב וחייך לטאהיונג.
"היי, אפשר להיכנס?" טאהיונג שאל.
"אמממ... חכה חצי דקה ואז תיכנס" ג'ונגקוק ענה לו.
"אוקיי?" טאהיונג אמר וג'ונגקוק לא ענה לו, הוא פשוט רץ למקלחת עם הבגדים שלו.
טאהיונג נכנס וציחקק לעצמו, הוא הלך לכיוון הדלת של המקלחת ודפק עליה.
"מה?" הוא שמע את ג'ונגקוק שואל.
"מה קרה? למה נעלמת?" טאהיונג שאל.
"בדיוק רציתי להתקלח ואז אתה באת אז... אני לא בדיוק לבוש" ג'ונגקוק אמר.
"קח את הזמן, תתקלח ואני בנתיים אלך להשתלט לך על הטלוויזיה בחדר" טאהיונג אמר לג'ונגקוק שהתחבא מאחוריי הדלת.
"אוקיי כמה דקות אני יוצא" ג'ונגקוק הסכים.
"רציני קח את הזמן, ביי" טאהיונג אמר והלך לכיוון המיטה של ג'ונגקוק, הוא התיישב שם, הדליק את הטלוויזיה וחיפש משהו לראות.