*דפיקות בדלת*
"אני אלך לפתוח" הוסוק אמר והוריד ממנו את הראש של ג'ימין המאוכזב.
הוסוק פתח את הדלת ורואה את יונגי.
נקודת מבט הוסוק:
מה הוא עושה פה? הוא מנסה להפריע לי ולג'ימין? יונגי חבר שלי ואני אוהב אותו בתור חבר אבל כל פעם שאני עם ג'ימין הוא מוצא דרך להידחף! נמאס לי. הלוואי וג'ימין יקלוט שאני אוהב אותו, הלוואי והוא יקלוט שהוא שלי.
"אתה יודע איפה ג'ימין?" יונגי שאל אותי בדאגה ונכנס לחדר, חוצפן.
"כן, הוא פה, למה" עניתי לו באדישות, אני באמת ניסיתי לעצבן אותו והצלחתי!
"הוא פה? אתה לא מבין כמה דאגתי לו" יונגי אמר בכעס.
"כן הוא פה. הוא שונא לישון לבד, חשבתי שידעת את זה" אמרתי לו והסתכלתי על המבט הכועס שעלה על הפנים שלו.
"הוא יכל לבוא אליי" יונגי אמר כאילו כלום ואני התחלתי לצחוק.
"שמת לב מה אמרת?" שאלתי אותו והמשכתי לצחוק, כאילו הוא? הוא הבן אדם הכי עצבני בעולם אם תעז להפריע לו לישון.
"אוקיי, צודק" יונגי אמר לי וחייכתי, פתאום שמענו את הקול העייף של ג'ימין יוצא מהחדר, "הובי? מי זה?" ג'ימין שאל וקם מהמיטה.
"אה, יונגי היי. מה אתה עושה פה? אתה לא אמור לישון?" ג'ימין שאל ושיפשף את עיניו בעייפות.
"ג'ימין תחזור למיטה אני כבר בא" אמרתי לו.
"אבל אני לא יכול לישון לבד" הוא ענה לי.
"אני יודע" עניתי לו ופניתי ליונגי "יאללה יונגי בא לנו לישון, ביי" אמרתי לו ופתחתי את הדלת כדי שיצא.
"ביי" יונגי אמר עצבני ויצא בכעס.
"מה קרה לו?" ג'ימין שאל אותי אבל אני רק חייכתי ואמרתי "כלום" הוא ילד תמים עם שניים שמאוהבים בו, מעניין מה יקרה שהוא יגלה, זה יהיה לו קשה!
"יאללה בוא לישון" אמרתי לו והוא הינהן.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
למחרת, נקודת מבט ג'ונגקוק.
קמתי בבוקר והחלטתי ללכת לבריכה, כלומר חופשה וזה... שמתי בגד ים, לקחתי איתי מגבת והלכתי למעלית. חיכתי שתי דקות וסוף סוף המעלית הגיעה, נכנסתי אליה ושם אני רואה גבר, הוא היה רק עם מכנס קצר וסנפירים, מעניין למה אבל אני לא שופט. הסתכלתי עליו והוא עליי, אני לא אשקר הוא חתיך! "היי" שמעתי אותו אומר לי.
"היי" עניתי לו והסמקתי, מה קרה לי?
פתאום המעלית נתקעה.
"שיט שיט שיט! אסור שזה יקרה לי! אני ממהר" שמעתי אותו צועק ודופק על דלתות המעלית. לא ידעתי מה לומרק אז פשוט שתקתי.
אחרי חמש דקות ככה הוא הוציא את הטלפון שלו ושלח למישהו הודעה, מעניין מה? מה אני אידיוט? זה החיים שלו, לא שלי! מה אני מתעניין?
"אני פשוט מטומטם!"
"מה?" שמעתי אותו שואל אותי, שיט אמרתי את זה בקול? אני אידיוט!
"כלום" עניתי לו מבוייש, אידיוט שכמותי.
"טוב" הוא אמר וחזר לדפוק על הדלתות, שהוא הסתובב אניפשוט התחלתי לתת לעצמי מכות בראש ולאמר בשקט 'איזה מטומטם אתה, אוף!'
"לא נראה לי שומעים אותך, אוליי תשב?" שאלתי אותו והתיישבתי.
הוא נשם נשם נשימה עמוקה והתיישב מולי.