dolunay/texting -10-

14.6K 779 96
                                    

Bilinmeyen Numara: bu saatlerde hep uyursun.

Bilinmeyen Numara: o yüzden buraya birşeyler yazacağım uyanıksan bile bölme lütfen.

Bilinmeyen Numara: tam olarak dolunay gecesi saat 02.03'te sabaha kadar açık olan bir kafede tek başına kahveni yudumlarken gördüm seni.

Bilinmeyen Numara: hava sıcak olmasına rağmen geceleri hava estiği için hırkan vardı üzerinde, çok sevdiğin siyah hırkan.

Bilinmeyen Numara: parmaklarına kadar çekmiş, orda olan insanlar gibi camdan dolunaya bakıyordun.

Bilinmeyen Numara: o kadar masumdun ki, sevgimle saklamak istedim seni.

Bilinmeyen Numara: sana bakarken içimdeki kelebek mezarlığı tekrar dirildi, o an ilk defa. bunca sene sonra ilk defa onları dirilttin.

Bilinmeyen Numara: o zamandan beri seni izledim.

Bilinmeyen Numara: okul çıkışı her zaman oraya tek başına gider, gece olduğu zamanda dönerdin.

Bilinmeyen Numara: okul çıkışında senin bir adımını bile kaybetmeksizin nereye gitsen peşinden geldim.

Bilinmeyen Numara: sokak hayvanlarına yemek, su verişin. peçete satarak geçim sağlamaya çalışan çocuklara yardım ettiğini hepsini biliyorum.

Bilinmeyen Numara: bunları yaparken gördüm sevecenliğini.

Bilinmeyen Numara: insanlara kendini acımasız ve umursamaz göstermeye çalışıyorsun ama öğle tenefüslerinde okuldan kaçıp yetiştirme yurdunda çocuklarla oynadığını biliyorum Arven.

Bilinmeyen Numara: ben senin dış görünüşünü değil, içindeki çocuğu ve ruhunu sevdim.

Bilinmeyen Numara: iyi geceler sevdiceğim.

İletildi.
04.23

dolunay/textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin