dolunay -36-

11K 586 5
                                    

İyi okumalar.

Arven sessizce telefonda konuşan Derin'in yanına yaklaştı. Odanın kapısında durması zaten onun duymasını engellemiyordu.

Derin seri hareketlerle ellerini oynatıyor, kısık ama sesli bağırışlarda bulunuyordu.

"Öğrenmemesi için elimden geleni yapıyorum, hiç bir şey yapmadım seni gerizekalı suçu benim üstüme atıp durma. Mesaj konusunu falan da bilmiyorum benim bir alakam yok. Arven kafasına koyduğu bir şeyi yapar Bilinmeyen. Her şey senin aptallığın. En başından çıkacaktın karşısına. Böyle gizli iş mi olur?"

Arven duyduklarıyla şoka girmişti. Gözünü bile kırpmadan Derin'e bakıyordu. Bu duydukları neydi böyle? Derin en başından beri Bilinmeyen'i biliyor muydu yani?

Peki o zaman neden kendisine söylememişti?

Arven sessizce arkası dönük Derin'in yanına gitti ve omzuna dokundu. Şuanlık hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi davranması en iyisiydi.

Derin gözündeki endişeyle Arven'e baktı. Acaba birşeyler duymuş muydu? Ama duysaydı birşeyler belli ederdi diye geçirdi aklından.

"Ee çıkmıyor muyuz hadi. Bu arada sen kimle konuşuyordun? Yarım saattir." Arven'in sitemli konuşması Derin'i rahatlatmıştı. Demek ki duymadı diye geçirdi içinden.

"Ya okuldan bir arkadaş. Hadi çıkalım."

***

Normalde bir günde 4 bölüm falan atardım bu sıra derslerden dolayı giremiyorum pek. Arada taslak yazar atarım. Bu arada 300 kişi olmuşuz hepiniz seviliyorsunuz.

40 veya 45 arası final yapmayı düşünüyorum sizin fikirleriniz neler?

Ayrıca bu bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce artık öğrenmeli miyiz?

dolunay/textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin