Yaklaşık bir haftadır okula gelmeyen Arven için endişelenen bilinmeyen en sonunda meraktan polise haber vericek duruma gelmişti.
Arven sevgilisinden ayrılmıştı. Daha doğrusu sevgilisi Arven'i aldatmıştı ama Arven bunun hakkında bilinmeyene hiçbirşey söylememişti.
Şimdi ise günlerdir kimse Arven'den haber alamıyordu.
Bilinmeyen son çareyi Arven'in en yakın arkadaşı Derin'in yanında gitmekte buldu.
Derin, bilinmeyeni biliyordu ama bir söz vermişti ona. Kendisinden kimseye bahsetmeyeceğine dair yemin etmişti bu yüzden Derin'de sessiz kalarak en yakın arkadaşına birşey söylememişti.
Ama şimdi kendiside Arven'in nerde olduğunu merak ediyordu. Ve bu zamana kadar da evine gitmek aklına gelmemişti.
Derin sinirle elini alnına vurdu. Bunu daha önce nasıl düşünememişti? Koşa koşa 11/A sınıfına gitmişti, sınıfa girdiğinde gözleri direk bilinmeyeni aramaya başladı.
İşte oradaydı. En arka cam kenarında elinde telefonuyla birşeylerle uğraşıyordu. Bir yer dalmış gibiydi.
Derin yanına gitti ve istemsizce gözü telefona kaydı. Bilinmeyen Arven'in fotoğrafına bakıyordu. Derin'in dudakları acı bir gülüşe eşlik etti.
Derin'in geldiğini gören Bilinmeyen sessizce konuştu. "Ondan kaç gündür haber alamıyorum Derin. Başına birşey gelmiş olabilir mi?"
"Sakin ol, bu zamana kadar aklıma evine gitmek hiç gelmemişti. Okul çıkışı evdeyse yanına gideceğim. Gelecek misin? Yoksa hala saklanmaya devam mı ediceksin?"
Bilinmeyen sorusunu cevapsız bırakarak başka bir soru sordu. "Hattını kırdıktan sonra kendine yeni hat aldı mı?"
"Evet."
"Yazsana şuraya."
Derin derince bir nefes çekti içine. Tedirgindi. Arven bu olayı duyduktan sonra kendisine küsmesini istemiyordu ama yine de numarayı girdi.
"Ben gidiyorum şimdi sınıfa çıkışta giderken yazarım. Korkunu yen bilinmeyen. Sen güçlüsün."
Bilinmeyen gülümsedi. "Görüşürüz."
Derin ardından sınıftan çıkarak kendi sınıfına doğru ilerledi.
***
Medyaya bilinmeyeni mi koysam? Yoksa Arven öğrendiği zaman mı öğrenmek istersiniz?
Yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemeyin lütfen. 50 kişilik aile olmuşuz. Hepinize teşekkürler.
❤️