4.rész~Hazudsz!

476 20 2
                                    

Másnap nyűgösen keltem...nem tudom miért. Lementem reggelizni elvégeztem a reggeli szükségleteimet és úgy döntöttem ma kicsípem magam. Szóval előástam a leg "divatosabb" ruháimat és abból kreáltam magamra valamit ami egész jól nézett ki.

 Szóval előástam a leg "divatosabb" ruháimat és abból kreáltam magamra valamit ami egész jól nézett ki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

7:30-kor elindultam a suliba út közben azon gondolkodtam hogy Maty fel fog e vállalni vagy nem...őszintén megértené ha nem mert még is csak ő a suli menője én meg a suli lúzere...szóval.
Mikor oda értem a fiúk nem áltak ott a kapu elött...ezt már furcsáltam.
Bementem a terembe és csak Dany meg Maty volt bent.
Leültem a helyemre és átgondoltam a tegnap történteket...
Harry meg akart erőszakolni valószínüleg azért nincs itt mert szégyenli magát vagy mert valaki elmondta az igazgatónak és kicsapták azt a szemetet. Gondolkodásomat az szakította meg hogy valaki erőből kirántotta és miután bejött becsapta az ajtót maga mögött. A fizika tanárnő volt az, aki éppen nincs jó kedvében és mindig ilyenkor szokott minket megszivatni egy hirtelen dolgozattal. Kiráály😑.
az első 2 óra kemény biflázással telt szóval elég lassan múlt el az a 2× 45 perc.
Maty egész nap hozzám sem szólt sőt még rám sem nézett. Gondoltam hogy nem akar felvállalni ez egy kicsit rosszul esett de ha úgy vesszük teljesen érthető...A többi óra viszonylag gyorsan ment el. Mikor az utolsó óránknak is vége lett ami egyépként egy nyelvtan volt haza mentem. Út közben azon gondolkodtam hogy holnap már péntek ami az eggyik kedvenc napom a másik a csütörtötök mert akkor várhatom a pénteket ( színtiszta logika😂)
Otthon megcsináltam a házim ami ma iszonyat sok volt ezért kb 1 órán keresztül csináltam. Este kajáltam és felnéztem a közösségi oldalakra egy kicsit...általában ilyen érdekességeket szoktam nézegetni mert..hát... szerintem tök érdekesek benne is van a nevében szóval kell ennél több indok?😂. Mikor facebookon nézegedtem felnéztem persze csak VÉLETLEN Maty profiljára  nincs kapcsolatban? Szingli? Eddig az iskola fő ribijével volt "kapcsolatban" de ugye az csak kamu volt mert kb gyűlölték egymást. Lehet hogy miattam "szakított" vele? Mivel még csak délután 6-óra volt gondoltam kimegyek kicsit sétálgatni ki szellőztetni a fejem.... Már vagy fél órája sétálhattam mikor valaki megfogta a vállam és maga elé fordotott
Harry?! Azt hittem a történtek után elásta magát szégyenében...most vagy Bocsánatot kér (remélem) vagy...na tudjátok...
-Nézd Carly én annyira sajnálom...nézett bele sírva a szemembe
Wow sosem láttam még "férfit" sírni.
Hogy tehette ezt velem? A Volt legjobb barátjával?
-Tudod azt hittem hogy örökké barátok leszünk. Erre te nem hogy már 2 éve csúfolsz hanem még meg is akarsz erőszakolni?! Mit képzeltél akkor?! Hmm?! Kérdeztem kissé hangosan.
-Szeretlek Carly. Mondta elcsukló hangon miközben lehajtotta a fejét...
Szeret? Ha szeretne nem akart volna megerőszakolni! Ha szeretne nem alázott volna meg mindig...Színtiszta hazugság
-Hazudsz!
-Nem Carly szeretlek! Azért csúfoltalak mert azt hittem így egy kicsit menöbb leszek a szemedben de tudom...Akkor még nagyon jó ötletnek tűnt de így most már rá jöttem hogy mekkora nagy faszság volt..és aznap mikor megtörtént volna eleinte csak bocsánatot akartam kérni és megmondani hogy szeretlek de aztán eluralkodott rajtam a kanosság...Úgy Sajnálom. Mélyen a szemembe nézett
-Megbocsájtok...de soha nem lesz olyan a kapcsolatunk mint régen. Mondtam megfordultam és hazamentem.
mikor haza értem Maty ált a kapu elött.
-Szia. Köszöntem letörve
Persze mert Harry elrontotta eléggé a kedvem.
-Szia mi a baj királylány?
Királylány? Azta becéz de cuki!
-Semmi csak a suliban hozzám sem szóltál most meg itt vagy.-Persze tudtam hogy miről van szó de az ő szájából is akarom hallani. De hazudtam is mert Harry miatt voltam igazából nem szomórú hanem...csalódott. Közben kinyitottam a kaput persze ő is bejött.
-Hát....Ahm...-Gondoltam hogy nem tud majd válaszolni. Kifogtam rajta😈.
Míg ő a válaszával szenvedett én a bejárati ajtót is kinyitottam bementem persze jött utánam.
Leültem a kanapéra és fürkészni kezdtem az arcát...Volt egy kis vágás az alsó ajka alatt.
-Ne nézz még itt teljesen elpirulok. Mondta röhögve és lehuppant mellém a kanapéra.
-Ja csak megnéztem a csajom...-Mondtam röhögve
Erre már nem válaszolt csak közelebb ült és egy szenvedélyes csókot adott.
Lefektetett a kanapéra csókunkat nem megszakítva ezáltal ő volt felül én meg alul. Kb 1 másodperc alatt levette a pólóját és megint falni kezdte az ajkaimat amit persze viszonoztam is...ahogy felettem volt láttam izmos karját és hasát...És hát Wow.
Le akarta venni a pólom de leállítottam.
-Ahh bocsi ha még nem megértem.- Mondta
-Nem csak tudod...most undorodom magamtól.- Mondtam és éreztem ahogy egy könnycsep lefolyik az arcomon és ráhullik a combomra ez után libasorba követte a többi...végül patakban folytak a könnyeim.
Persze Maty egy idő után megnyugtatott. Ez neki az egyik szuper ereje persze az első a szuper cukiság😳
-Shhhh...nincsen baj..-.nem a te hibád volt...Ezeket mondta egymás után ami nagyon eredményesnek bizonyult nállam.
-Aludj ma itt kérlek.- Kérleltem és nagyon reméltem hogy igent mond mert nem akartam moat együl lenni...csak is vele akarzam lenni.
-Jó de akkor menjünk mert már álmos vagyok. Mondta kisfiús mosollyal a Száján.
Gyorsan mind a ketten letusoltunk aztán befeküdtünk a pihe-puha ágyikómba. Fél álomba voltam mikor valami meleget éreztem a derekamon ami gondolom Maty keze volt. Kb 5 perc múlva el is nyomott az álom. És bele vetettem a magam az emlékekbe...

Remélem tetszett ez a rész...ha van helyesírási hiba azért most is bocsánatot kérek😅❤

A lúzer és Ő (S/M)Where stories live. Discover now