"Gondoltam leszek olyan tökös hogy felhívom, és már tárcsáztam is..."
Vagy 8 csöngés után már épp tettem volna le mikor meghallodtam Shawn rekedtes, férfias hangját.
-Ahm...Szia Shawn Carly vagyok tudod a lány az M&G-ről.
-Oh szia Carly örülök hogy felhívtál. Mondta és éreztem ahogy mosolyog mármint a hangjából ki lehetett venni.
Shawnnal ellégé össze barátkoztunk a 2 órás "kis" csevejünk után. Mindenhol bejelöltük/bekövettük egymást és Keddre vagyis holnapra megbeszéltünk egy talit...
~~~Másnap (Kedd)~~~Reggel elvégeztem reggel tehendőimet+megreggeliztem és indultam is suliba.
Mikor oda értem meglepődtem mivel mind a 3 fiú kint állt és ilyen már elég rég volt...hát ebből sem fogok jól kijönni.
-Szia Lúzer mizujs? Kérdezte Harry
persze mondanom sem kell milyen hangstílusban...
Nem szóltam semmit csak egy bemenéssel próbálkoztam ami úgyszint balul sült el mivel Dany szinte felöklet olyan erővel csapódott nekem...
Aztán jól ott hagytak. Leráztam a homokot a ruhámról majd bementen és ledobtam magam az üres padba mikor Emily jött oda hozzám.
-Na mien volt a "Shawn Mendes az álompasim de olyan lúzer vagyok hogy még csak rám sem köpne" koncert? Kérdezte önelégült pofával. Csodálom hogy eggyáltalán ki bírja kinyitni a száját mikor vagy 100 kg rúzs van rajta.
Nem is sejtik hogy Shawnnal ma találkozok.
-Jó. Ennyit válaszoltam aztán lehajtottam a fejem mert nem akarok konfligtust...
~~~Jó sok unalmas óra és sértéssel késöbb délután~~~Már épp a kávézóba tartok ahová Shawn-al megbeszéltük a találkozót...
Mivel szokásomhoz híven megint későn keztem el készülődni ezért féltem hogy elkések de pontosan 15:00-ra beestem a helyszínre.
Körbenéztem és láttam Shawn-t egy asztalnál ülni napszemüvegben és sapkában ahogy épp a telóját nyomkodja...
-Szia! Köszöntem mosolyogva
-Hali! Mondta felált és megölelt...engem ez olyan hirtelen ért hogy azt sem tudtam hogy köpjek vagy nyeljek de azért vissza öleltem.
Kikértünk egy-egy capuccionot és kiderül hogy mind a ketten a vaníliás capuccinot szeretjük a legjobban.
Ezután még sokat beszélgettünk semmiségekről meg ismerkedtünk egy picit.
-fhu hát én nagyon jól érzem magam! Mondtam elég lelkesen.
-fhu hát Én is! Mondta Shawn és próbálta leutánozni a hangom.
-Hazavihetem hölgyem? Kérdezte Shawn udvariasan de elröhögte magát.
-Megtisztelne uram! Mondtam már én is nevetve.
Beültünk Shawn éjfekete kocsijába lediktáltam a címem és kb 10 perc múlva már ott is voltunk.
Shawn elkisért a bejáratig.
-Köszönöm hogy eljöttél. Mondta mélyen a szemembe nézve...Awh azok a gyönyörű barna szemek.
Nyomott egy puszit a homlokomra és elment.
Sokkos állapotban voltam mivel most jöttem rá hogy: SHAWN MENDESSEK LEHET VALAMI ALAKULÓBAN VAAAN!!! Wow köszönöm istenem!
Miután kiörvendtem magam bementem a házba lezuhanyoztam és elkezdtem kreálni valamit a konyhába
az én "csodálatos" főzéstudományommal.
Spagettivel probálkoztam mert az az én kapacitásaimhoz képest a közepes szint. Miután kész lettem kajáltam és elpakoltam magam után. Felmentem a szobámba mikor az erkélyem felől egy erőteljes kopogásra lettem figyelmes.
Kinyitottam és hát Shawn igen Shawn állt az üvegajtó mögött és integetett. Azonnal be is engedtem mert már nem volt olyan meleg kint.
-Szia Carly! Köszönt mosolyogva.
-Sziaaa ennyire hiányoztam? Kérdeztem nevetve.
-Eltaláltad! Mondta és közbe lágyan közelített.
Kínosan felnevedtem mert nem tudtam mit akar egészen addig amíg meg nem történt...
Ajkai mint egy mágnes tapadt rá az enyéimre... AHWWW SHAWN MEGCSÓKOLT!Sziasztook! Bocsánat hogy régen nem volt rész de nagyon bele kellet húznom a suliban...Köszönöm hogy az előző részeket sokan megnéztétek, Kommenteltetek és Vote-oltatok.
És mint mindig most is bocsánatot kérek a helyesírási hibákért😂😘
STAI LEGGENDO
A lúzer és Ő (S/M)
Teen FictionLúzer vagyok bevallom de...nekem.is vannak érzéseim..vágyaim...én is lehetek szerelmes.. (Shawn a 7-edik résztől)