Jake-el már nagyban fagyiztunk én egy nutella, málna kombót kértem ő meg egy puncsot és egy mangót.
Nagyon sokat beszélgettünk és röhögtünk. Kiderült hogy egyedül él mert a szülei "gyűlölik" őt (vagyis az elmondása szerint) és vettek neki egy kisseb lakást.
Már vagy 1 órája ülhettünk ott mikor megláttam Maty-t és Dany-t az utcán sétlágatni?...
Mikor hála istennek megláttak minket
(Szarkazmus pls) persze hogy ide kell jönniük.
-Hát ti? Érezni lehetett a gúnyt Dany hangjában
-Csak fagyiztunk eggyet. Válaszolta válat rántva Jake (azta ott azért volt egy rím😂)
-Ketten? Carl-vagyis a lúzerrel? Kérdezte Maty. Bele néztem mélyen a szemébe és mintha egy kis csalódottságot láttam volna.
-Figyelj haver nincs jogod le lúzerezni oké? Válaszolt dühösen Jake.
Azta megvédett Maty elől! Engem még sosem védett meg senki.
Maty nem válaszolt csak elviharzott és Dany is követte a példáját.
-Köszi hogy megvédtél...tudod még soha sem védtek meg. Mondtam már könnyes szemekkel.
-Gyere ide! Nyujtotta ki a karjait és én már oda is bújtam hozzá a fejemet a mellkasába fúrtam. Kb így voltunk 2 percig aztán elváltunk és feltette életem legmeglepöbb kérdését.
-Nem jössz át megnézni egy filmet?
-Mi?Én? D-de persze nagyon szívesen. Mondtam levakarhatatlan vigyorral a számon. Hát azért kérem szépen fellendült a társasági életem 😂.
mikor oda értünk a házhoz én csak bámultam mint egy idióta. Ez neki "egy kis lakás" hát ez egy komplet családi kertes ház! Még hozzá gyönyörű!
-Engem kéne így bámulnod nem a házam. Röhögte el magát Jake.
-Már bocs de ezen neked mi a lakás? Kérdeztem miközben elég furin néztem rá..
-Na gyere menjünk be.
Be mentünk és hát durvná szépp belülről is minden olyan modern nagyoon tetsziiiiik! <3
-Mit szeretnél nézni? Kérdezte miközben popcorn-t csinált
-Mit lehet?
-Amit le lehet tölteni. Nevette el magát
-Akkor majd nézzünk szét az neten.
Mikor már minden kaját kikészítettünk vagyis kb egy kisseb dombnyi nasi volt a kanapé kellős közepén elkezdtünk film után kutatni végül a széttörvét néztük meg ami nekem elég ilyesztő volt és mikor ezt jake is észre vette szorosan magához ölelt. Nagyon cuki ez a srác lehet szeremes vagyok belé?...Nem nekem még mindig Maty kell ő az én hercegem csak kár hogy átvert és hazudott ezek után nem is tudom hogy szerethetem még egyszerűen szeretem és kész.
Mikor vége lett a filmnek arra lettem figyelmes hogy már 22:00-van hát király battyoghatok haza egyedül a sötétben...
-Aludj itt. Hozta fel az ötletet Jake
-Hát nem is tudom...Feleltem félénken
-Na...Lééégyszii. Könyörgött és szorosan magához ölelt.
-Jó rendben.. De merre van a vendégszoba?
-Hát tudod...az úgy van hogy az nincs szóóval velem kéne aludnod. Mondta huncutt mosollyal a szája szélén.
-ahhhh...jó de menjünk mert már nagyon fáradt vagyok. Mondtam
-Gyere megmutatom a fürdőt. Azzal megfogta a kezem és felhúzott az emeletre. Gyorsan lefürödtem átöltöztem pizsibe ami Jake eggyik pólójából és egy bugyiból ált és bele vetettem magam a puha ágyikóba. Egyépként a szobája tiszta fiú szoba egy francia ágy egy íróasztal jó nagy gamer géppel Szekrények,polcok meg minden féle dolog.. már kómásan félálomban voltam mikor éreztem hogy egy mellkas simul a hátamra és egy kéz landol a derekamon.
Jake mit művelsz velem teljesen megőrjítesz💓💘💝....Kis idő múlva már aludtam is... Viszlát valóság helló álmok.✋Jake:
Mint mindig most ia minden helyesírási hibáért bocsánatot kérek😅 remélem tetszett nektek ez a rész❤
#Álvaro mel forever❤
ESTÁS LEYENDO
A lúzer és Ő (S/M)
Novela JuvenilLúzer vagyok bevallom de...nekem.is vannak érzéseim..vágyaim...én is lehetek szerelmes.. (Shawn a 7-edik résztől)