12.rész~Roham

349 26 7
                                    

Másnap reggel Shawn maci öleléséből kibújva bementem a fürdőbe. Gondolkodtam egy kicsit hogy mit kezdjek magammal aztán arra jutottam hogy így is úgy is rondácska vagyok szóval csak megmosom a fejem és a fogam. Mivel még csak 7 óra volt Shawn még mélyen aludt viszont nekem már csak 30 percem volt az indulásig, ahh de irigylem ezt a gyereket.
Gyorsan lementem valami kaját készíteni magamnak a suliba és Shawnak reggelire. Gondoltam valami gyors szenyát összedobok kakaóval és kész is vagyok.
Gyorsan feszaladtam Shawnhoz és adtam egy puszit a kis alvó fejére ^^.
~~~sulinál~~~
Pontosan becsöngetésre értem be a terembe. Már mindenki bent ült és engem néztek.
-Késett a stréber azt a kurva ilyen is van?-Üvöltötte valaki. Nem láttam ki volt az mivel egy szendvics landolt az arcomban.

-Biztos egy álompasiról álmodozott ha csak nem leszbi!-Kiáltotta Betty amin mindenki egy jóízűt röhögött persze engem kivéve.
Gyorsan a helyemre szaladtam és leültem.
~~~2 órával késöbb~~~

Az első 2 óra borzalmasan telt. Emily belém rugott, a fiúk egyfolytában basztattak, mindenki röhögött rajtam, lökdöstek, csúfoltak...Ez Életem legrosszabb napja.
Kicsöngedtek a harmadik óráról ami Biológia volt. Dany és Harry felém közeledtek szóval már tudom hogy valamiféle szivatás áldozata leszek. Dany leöntött langyos cukros teával Harry meg közben férfi dezodorral fújkált.
-Na mostmár nem fogsz bűzölögni hülye kis ringyó!-Összeröhögött a két fiú és visszaültek a helyükre.
Most vettem észre hogy az egész osztály megint rajtam röhög.
Befogtam a fülem és összekuporodtam.
Kis suttogásokat hallotam magam mögött azt hittem csak valamelyik fasz csinálja de hátranéztem és nem volt ott senki.
egyre több suttogást hallotam egyre több emberi hangot akik csúnyákat mondtak rám. Az osztály még mindig röjöhögött.
Gyors lett a szívverésem és nagyon izzadtam elszédültem és nem tudtam egy idejig hogy hol vagyok. Egyre több suttogó hangot hallotam ami a nevető hangokat már szinte teljesen elnyomta. Elkezdtem pirosban látni és a székből amiben ültem tüskék áltak ki. Nem értettem mi történik.
A suttogásból már nagyon sok lett már szinte ordításnak éreztem. Pánikba etem elkezdtem kabálózni és ordítani. Az osztály má nem nevetett hanem aggódva és furcsán néztek rám. Olyanokat ordítottam hogy "segítsetek" "meg fogok halni". Látam hogy Sarah telefonál és Maty közelít felém.
Látam hogy tátog de csak azt a rohadt sok suttogó hanhot hallotam.
minden hullámzott de szó szerinte Maty arcá is hullámosnak láttam. Teljesen elszédültem már nem éreztem semmi enegriát.
De még mindig kalimpálóztam és ordítottam torkom szakadtából.
Az utolsó képek amit láttam az volt hogy két mentős ember lefog és belenyom valami tű félét az alkaromba. Utána fehérség.
~~~Korházban~~

A korházban keltem. Shawn a kezemet fogta. Nem értettem mi történik és hogy miért vagyok itt.
-Szia Carly!-Köszönt Shawn egy szomorú mosoly és egy homlokpuszi kiséretében.
-Szia mi történt?-Kéedeztem.
-Az iskolában volt egy skrizofén rohamod.-Mondta szomorúan. Skrizofén rohamom? Az nem lehet nem vagyok skrizofén.
-De...De én nem vagyok skrizofén, az lehetetlen hogy rohamom volt.-Mondtam nevetve mert nem hittem el ez csak egy rossz vicc.
-De sajnos. Az iskolai bántalmazások miatt olyan stressz alakult ki nálad ami miatt ez történt.
Sírtam. Sírtam mert nem akartam elhinni hogy ez történik.
-Shawn kérlek ne hagyj el! Ígérem nem lesz rohamom és tökéletes baránő leszek. Nem leszek terhedre és...és.-Mondtam sírva de Shawn lefogta a szám.
-Kérlek Carly ne mondj ilyeneket. Sosem hagynálak el olyan miatt amiről nem te tehetsz, én teljes szívemből szeretlek és ha van valami ami sosem lesz és van a terhemre az te vagy. Szeretlek!-Mondta Shawn könnyes szemekkel és megcsókolt. Mind a ketten belesírtunk a csókba. Utána csak szorosan összebujtunk és próbáltuk feldolgozni az eseményeket.

Fhú srácok nem is tudom hol kezdjem.
1.Borzalmasan de tényleg nagyon sajnálom hogy hanyagoltam a könyvet...Ez nem azért van mert nem szeretek írni csak kicsit meguntam és gondoltam szerzek egy kis ihletet.
2.Bocsi hogy ilyen lehangoló lett ez a rész de csak ilyesfajta ötleteim támadtak.
3.Nagyon szeretlek titeket és nagyon köszönöm az 1k megtekintést és a sok voteot♡♡♡
Ha valami helyesírási hibát láttok kérlek szoljatok...BOIII♡♡

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A lúzer és Ő (S/M)Where stories live. Discover now