Csak egy kis infó! Képváktoztazás várható! Ja és egy picike névváltoztatás
Reggel arra keltem hogy Jake engem néz...nagyon kellemes lehetett neki a látvány a reggeli gyönyörű fejemmel😂.
-Jó reggelt! Köszönt olyan " most nemrég keltem hangal.
-Neked is! Mondtam és kikászkálódtam a mancsai közül hogy bemehessek a fürdőbe.
Jake iránt semmit nem érzek ezt tisztázzuk le vagyis csak barátságot.
Mikor kiértem a fürdőből lementem a konyhába ahol Jake sürgött-forgott.
-Mit sütsz kis szűcs? Kérdeztem vihogva
-Tojásrántottával próbálkozom. Mondta.
És szinte már abban a pillanatban elém is rakott egy nagy adag guszta tojásrántottát.
Miután elfogyasztottam az ételt Jake-el még egy kicsit dumáltunk aztán haza mentem.
~~~időutazáááás~~~~
~~hétfő~~
Épp nagyban mentem a suliba miközben Shawn Mendes dalokat hallgattam (Shawn Army <3).
Mikor oda értem csak Dennis állt a kapu elött és nyomkodta a telefonját.
Elsuhantam...volna mellette ha nem fogja meg a vállam.
-Attól még hogy lefele nézek kiszimatolom ha egy lúzer van a közelembe. Mondta flegmán.
-Köszönöm! Szerintem is jó a parfümöm. Mondta vigyorogva és válaszát meg nem várva bementem az épületbe...Huh hogy én ezt hogy vissza fogom kapni de nem igazán érdekel.
Beültem a terembe és vártam...
Nagy várakozásomat egy Maty szakítottam meg aki ledobta magát mellém.
-Mien óránk lesz? Kérdezte
-Honnan tudjam? Kérdeztem vissza flegmán
-Hát gondolom a stráberek tudják! Jelentette ki
-Akkor nemártana megkérdezni egy strébert! Jelentettem ki ugyan olyan hangsúlyban mint ő...mikor lett ekkora a pofám..úgy oltogatok mint egy tűzoltó.
-Ahelyett hogy játszanád az agyad igazán el is mondhatnád! kurvára nincs kedvem most egy ilyen kis csitrivel veszekedni mont te! Mondta ilyesztően nyugodt hangnemben.
Igaza van..nem értem hogy lett ekkora az arcom.
-Töri. Mondtam fejemet lehajtva.
Ilyenkor kéne betoppania Shawn-nak elvernie az összes szemetet aki csúfol és nekem szerelmet vallania...hát ez is csak az agyam hihetetlen szüleménye.Maty nem mondott semmit csak kiviharzott a teremből. Ahj de utálom ezt a gyereket nem is tudom hogy lehettem belé szerelmes...Viszont fontosabb hogy 2 hét múlva Shawn koncert!!!!!!! Úristen ezt várom már fél éve és nemsokára itt van méghozzá össze gyüjtöttem elegendő pénzt az M&G (Meet and great) jegyre.
A nap további részét az órákon való "figyeléssel" és zabálással töltöttem.~~~2 héttel késöbb~~~
5-kor Shawn koncert!!!
És már 3 óra van szóval el kéne kezdeni készülődni...Tegnap elmentem vásárolni pár divatosabb göncöt és hát erre jutottam...szerintem nem túl mutogatós de sexy.
Hívtam egy taxit ami oda vitt a helyszínre ami egy óriási csarnok volt ami már most tömve volt emberekkel.A koncert iszonyat jó volt...
És most az M&G!! huh csak most esett le igazán hogy én találkozni fogok a bálványommal a görög istenemmel..
Egy kisebb sor ált a végén őrökkel akik egyesével engedték be az emberek...csak ment a sor..egyre kevesebben lettek elöttem és aztán már senki.
Megmutattam a jegyem és bent vagyok! Azta durván fullos volt a hely...nagy kanapé a fotózásra kiálított háttér és világítás sok sok kamerás ember...annyira elbambultam hogy meg sem néztem azt aki miatt jöttem csak akkor mikor köszönt.
-Nos Sziasztok! Köszönt egy 1000000 wattos mosollyan Shawn. Mindenki ujjongott én meg csak álltam és néztem...néztem mert nem hittem a szememnek élőben sokkal helyesebb sokkal cukibb és sokkal férfiasabb.
Hirtelen a szemembe nézett
Vagy 5 másodpercig!!!
piros lett a fejem...érzem hogy piros lett ő is észre vette és csak kuncogott egyet majd megszólalt.
-Na srácok mit szolnátok ha dumálnánk? Kérdezte Shawn
Mindenki (amugy összesen vagy 15-en voltunk) egyszerre kiáltotta hogy "igen" meg hogy "persze" meg ilyeneket, én meg szokásomhoz híven csak álltam és mosolyogtam.
-Neked nincs kedved? Kérdezte TŐLEM Shawn.
-N-nekem? Kérdeztem vissza és közben magamra mutattam..chh tuti nem nekem hisz engem isten olyan helyre fingott ahol a szerencse életedben talán párszor talál rád.
-Igen-mondta majd közelebb jött-Mi a neved? Kérdezte
-Carly vagyok! Mondtam egy mosoly kiséretében amit nagyon nehezen eröltettem magamra mert nagyon meg voltam lepődve hogy most konkrétan Shawn Mendessel "beszélgetek".
-Carly van kedved dumálni? Kérdezte nevetve.
-Hát vaan! Mondtam mér én is kicsit kuncogva de még mindig meglepetten.
Ezután mindenki leült és kérdezgettük Shawn-t aki lelkesen válaszolt is...sokat nevettünk és beszélgettünk. Miután már elment az idő a beszélgetéssel jött a fotózás.
Én áltam a sorban leghátul. Attól független hogy 15-en voltunk elég sokat kellet várni mivel valaki vagy 1561818,1952192 (vagyis sokat) képet csinált, valakit meg már Shawn kért meg hogy had jöjjön a következő.Aztán megint kevesebb ember lett elöttem...aztán már senki.
Odaadtam egy embernek a telfonom hogy fotózzon le és oda mentem Shawn-hoz.
-Carly szia! Köszönt Shawn nagy mosollyal és áttette a kezét a válamom ez aféle "fótós póz" 😂.
-Szia! Köszöntem én is nevetve.
Kész lettek a képek és a többi rajongó már nem is volt bent. Épp én is mentem volna ki mikor Shawn vissza rántott és a kezembe nyomott egy cetlit aztán azt súgta a fülembe "hogyha ráérsz hivj fel" ezután kiment egy ajtón.
Én csak döbbenten áltam...a nagy döbbentségből az egyik őr szedett ki miszerint "menjek már!"
Gyorsan kiviharzottam a csarnok elé és hívtam egy taxit ami haza is vitt...
Otthon néztem meg csak a cetlit amire egy telefon szám volt írva.
Gondoltam leszek olyan tökös hogy felhívom, és már tárcsáztam is...Helyes írásért bocsessz.
Remélem tetszett nektek a rész és sok közöttetek a Shawn Army mert ez a könyv eléggé Shawn-os lesz...
Puszedlii <3
ESTÁS LEYENDO
A lúzer és Ő (S/M)
Novela JuvenilLúzer vagyok bevallom de...nekem.is vannak érzéseim..vágyaim...én is lehetek szerelmes.. (Shawn a 7-edik résztől)