1.rész~ Lúzer!

607 23 0
                                    

Reggel igazából csak rendbe raktam magam reggeliztem és már indultam is az életemet megkeserítő intézet felé..
Mikor oda értem a fiúk már ott áltak a kapu elött és beszélgettek. Én lesütöttem a szemem és úgy próbáltam bemenni hátha nem vesznek észre de ez a tervem sikertelen volt mert Harry megfogta a karom és vissza rángatott eléjük.
-Jó reggelt Carly. Köszönt mogorván Maty
-Milyen minden reggel úgy kelni hogy egy nagy lúzer vagy? Kérdezte gúnyosan Dany (Dannis)
Nem szólaltam meg csak az ujjaimat birizgáltam
-Szólaljál már meg hogy ha kérdeztek valamit! Emelte fel a hangját Maty
Erre ki bugyant egy könycsebb a szememből...amit villám sebességel letöröltem
-Lúzer vagyok tudom...de nekem is vannak érzéseim. Mondtam a szemükbe nézve. Ezen egy kicsit felkapták a vizet..ajaj most végem
-Tudjuk hogy vannak érzéseid csak mi azt ívesen leszarjuk. Mondta Harry miközben lökött egyet a vállamon amitől én sikeresen elestem.
Harry és Dany röhögve elmentek Maty viszont ott maradt elöttem. Én csak ültem a földön és söpörtem le az arcoról a könnycseppeket.
-Gyere segítek. Mondta Maty és felsegített
-Köszönöm
-Első és utolsó.mondat utána besétált a suliba
Első és utolsó...Többször mondta már mikor segített valamiben de valahogy soha nem lett és remélem nem is lesz belőle utolsó.
Besétáltam a termünkbe és leültem a helyemre..melletem Maty ül mőgöttem Dany melette meg Harry szóval mondhatom nagyon jól telnek egy óráim..szinte egyfolytában csesztetnek
Na de ott tartottam hogy leültem a helyemre ahol már ott volt vagy 10 fiú mert hát ugye melletem Maty ült aki ugye elég népszerű srác.
Emily és Batty oda jöttek hozzám és fel ültek elém a padra
-Mond csak Drága Carly-m hogy engedhettek egy ilyen teremtményt  világra jönni? Kérzte Emily röhögve
Én csak lesütöttem a szemem és a padomat nézegettem.
-jobb hogy nem nézel ide hisz akkor a látványtól ami fogadna röktön szörnyet halnánk. Nyávogta Betty aztán össze röhögtek Emily-vel és vissza ültek a helyükre.
Bejött a tánár és már kezdődött is a Matek óra amit nagyon szeretek.
Aztán a Matekot követtek egy Kémia,Irodalom,Rajz,Töri,Földrajz
most pedig TESI😷
Mivel még az év elején vagyunk ezért mindenkinek lesz egy "tesi párja" akivel majd együtt fognak kb mindent csinálni tesin.
-Jó akkor lássunk hozzá. Tapsolt 2-őt a tesitanár
(Egyépként tisztázzuk le hogy az osztályban nem 7-en vagyunk csak őket mutattam be részletesebben)
-akkor Emily-Sarah
-Dany-Betty
-Maty-Carly
Hogy Mi?! úr isten Maty-vel leszek egy párbam...már a torkombam dobog a szívem...Persze Maty kb sírva kérlelte a tanárt hogy ne az én párom legyen de a tanárnő mintha észre sem venné fojtatta a párok rendezését.
Harry az egyik fiúhoz került akivel látszólag jóban volt mert azzonal lepacsiztak egymással.
-első feladat sótörés! Sípolt a tesi tanár amire mindenki el kezdett mozgolódni
-Na akkor elösször én vagy kezded te?Kérdezte Maty
-Ahm..ahogy szeretnéd.
Teljesítettük a feladatot...amenyire lehetett...
Utána csináltunk még pár gyakorlatot és játszhattunk csak egy nagy probléma volt...lánc fogóznunk kellet amihez meg kellet fognunk a párunk kezét..istenem meg fogom fogni Matthew Parker kezét
-Na akkor mindenki fogja meg a párja kezét...Carly és Maty ti lesztek a fogók..mehet. Sípolt egyet a tanárnő ebben a billanatban Maty megmarkolta a kezem és elkezdett maga után húzni...miután észbe kaptam én is el kezdtem futni amenyire csak tudtam de kb csak Maty rángatott maga után. Miután nagyjából mindenkit meg fogtunk mentünk is átöltözni de mikor jöttem ki az öltözőből már egyedül mivel a többi lány már végzett valaki megrakadta a csuklóm és maga felé fordított...

Remélem tetszett nektek az első rész❤❤❤

A lúzer és Ő (S/M)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora