Wow srácok meglett a 1K megtekintés...nem akarok monológot írni mert az ilyeneket sosem olvasom el de nagyon szépen köszönöm♡
-Na akkor mesélj! Mondta Shawn
-Hát igazából...ahm. Nem mondhatom el neki az igazat félek hogy elkezd sajnálni és nem mer majd beküldeni a suliba de az is lehet hogy dühös lesz és felkeresi Maty-t aztán én kapok ki.
-Na? kérdezte kiváncsian Shawn.
-Hát magamra öntöttem a cukrooos...szörpöt és hát olyan lettem!? Mondtam kicsit furán artikulálva.
-Uhum értem és minden rendben?
-Igen persze. Mondtam mosolyogva
Megjött a pincér hogy felvegye a rendeléseket, én egy Lasanget kértem narancslével Shawn meg Spagettit Colával.
Beszélgettünk miközben lapátoltuk a kaját.
-Nincs kedved átjönni? kérdezte Shawn.
-Miért is ne? mondtam ő.rülten vigyorogva
-Ha akarsz nállunk aludhatsz.
-Hm akkor aludj te nállunk mert nekem holnap suli és nem akarom az egész táskám elcipelni hozzátok.
-Megegyeztünk! Mondta Shawn és adott egy csókot...tudom ez már a sokadik csókunk de mindig mikor megtörténnek elgondolkodom rajta hogy lehetséges az hogy egy isten épp csókol egy magamfajta lúzert elképesztő!
Shawn haza vitt és elment a cuccaiért. Miközben vártam kicsit rendberaktam a szobám pl.: letéptem és elraktam Shawnos posztereket, elpakoltam a székről a ruháim.
Kopogtak.
Lefutottam az ajtóhoz és megláttam Maty-t akinek a háta mögött épp Shawn érkezett meg...ISTENEM NEE!!
Kinyitottam az ajtót.
-Helloo. Köszöntem kínosan
-Szia! Köszönt vissza a két fiú
Mind a kettőjüket beengedtem és leültettem a kanapéra.
-Uhm hát te Maty? Kérdeztem furán nézve a fiúra.
-Bocsánatot akartam a mai miatt. Mondta lesütött szemmel.
-Miért mi történt ma? Kérdezte Shawn
-Az egyik...Mondta volna Maty de bele vágtam.
-Az egyik osztálytársuunk...elfelejtett szólni hogy vaan...ahm föci házi és kaptam egy szaktanári figyelmeztetőt..nos igen ez történt...UGYE MATY?
-De nem úg.y volt hogy nyelvtan után haza jöttél mert leöntötted magad szörpel? Kérdezte furán nézve Shawn.
Baszkii ezt hogy magyarázom ki?
-Nem ő volt hanem az egyik tizenegyedikes srác...azért jöztem bocsánatot kérni. Mondtam Maty -Ezt a csokit neked hoztam bocsánat képpen.
-Kösz. Mondtam egyhangúan és elvettem a csokit.
Shawn csak ült és nézett kezdtem félni.
-Jobb ha most megyek. Mondta Maty és elment.
-Ez mi volt? Kérdezte Shawn.
-Hazudtam. Mondtam lesütve a szemeim.
-Tudom Carly de miért hazudtál? Mitől féltél mit teszek ha elmondod? Kérdezte rezzenéstelen arccal Shawn.
-Féltem hogy megsajnálsz meg hogy mérges leszel rájuk. Mondtam könnyezve. Hibáztam de nagyot...nem vagyunk még pár napja eggyütt de már ez történik nagyon elbasztam.
-Nézd Carly ha hazudozunk egymásnak ennek nincs értelme.
-De esküszöm nem akartam csak féltem. Mondtam és megindult a könnypatak.
-Nincs mitől félned és Sosem bántanálak! Mondta Shawn oda jött és szorosan magához ölelt. A karjai biztonságot nyújtottak.
Megcsókoltam amit viszonzott is.
~~~22:30~~~
-Fáradt vagyok. Mondtam Shawn mellkasának dőlve.
-Akkor menjünk aludni.
-De még nem zuhanyoztunk.
-Zuhanyoztunk? Nézett perverzen Shawn.
-Ajj már nem úgy értettem. Mondtam nevetve.
-Jó tudom de azért jó lenne. Mondta és adott egy hosszú csókot.
Ezután külön-külön elmentünk zuhanyozni és befekúdtünk az ágyba.
-El sem hiszem hogy most Shawn Mendessel fekszem egy ágyba. Mondta. csillogó szemekkel
-El sem hiszem hogy most a szerelmemmel fekszek egy ágyba. Mondta Shawn és felém kerekedett.
-Jhaj de romantikus itt valaki. Adtam egy puszit az orrára.
-Kicsodaa? kérdezte és hosszasan megcsókolt nagyon hosszasan.
a csók közbe elkezdte simogatni a hasam ami jó érzés volt de éreztem hogy egyre följebb halad.
-Shawn! Mondtam és elvettem onnan a kezét.
-Bocsi de olyan ellenálhatalan vagy! Mondta és beleharapott a szájába.
-Ezt most vegyem bóknak vagy csak épp kanos vagy? Kérdeztem nevetve.
-Mind a kettő. Mondta és adott egy szájra puszit.
-Jóéjt én kis görög istenem. Mondtam kuncogva.
-Jóéjt én kis ellenálhatalanom.Mondta adott egy puszit és lehunyta a szemét. Én is így tettem és így aludtam el a világ legcukibb legromantikusabb, legviccesebb fiújával akit valaha ismerni lehetett.Most a történet 623 szavasra sikeredett ami azért nem kevés😁.
A helyesírási hibákort elnézést remélem nem túl unalmas a story de ha szerintetek az akkor jellezétek.♡♡♡
ESTÁS LEYENDO
A lúzer és Ő (S/M)
Novela JuvenilLúzer vagyok bevallom de...nekem.is vannak érzéseim..vágyaim...én is lehetek szerelmes.. (Shawn a 7-edik résztől)