Emily

1.1K 52 28
                                    

Ahoj jmenuji se Emily Kanston. Je mi osmnáct a bydlím s matkou Amandou a jejím novým nabíječem Petrem, kterého ze srdce nenávidím. Pocházím z Ameriky, ale matka se chtěla přestěhovat do své rodné země a tím je Česká Republika. Jak já to tady nenávidím! Kde jsou ty pláže a ti sexy kluci bez triček? Nikde! Nemám žádného sourozence a tak je mi dobře. Ještě aby mě někdo obtěžoval a bral mi to co má být moje! No to sotva už tak mi život otravuje Petr. 

Chodím na uměleckou školu, ale nejradši bych na to kašlala. Mám svého nabíječe, který se jmenuje Pavel, ale řekla bych že náš vztah je hlavně o tom sexu. Je to neskutečný zvíře! A tak to mám ráda.

Mám asi tři kámošky, který milují můj styl života a dokáží i na něj žárlit i když nemají proč. Jmenují se Pavla, Katka a Natálie. Jsme prostě ty nejhezčí holky ze školy a na nás jdou prostě fronty kluků a tak se mi to líbí. 

Po škole dělám v jednom luxusním podniku kde tancuji poledance. Pokud nevíte co to je, je to tanec u tyče. V pokoji mám vlastní tyč na které jsem se všechno naučila a řekla bych, že mi to jde. Taky za to dostávám docela dost.

Mám super tělo a skoro každá mi ho závidí. 

Nikdy jsem nepoznala co je to láska a podle mého stylu života to ani nepoznám a popravdě? Ani nechci. Vyhovuje mi to tak  jak to momentálně mám a nikdo mi to nevezme! Nikdo mi nevezme to co je moje! NIKDY!

*Pokud se vám začátek příběhu líbí prosím o ohodnocení nebo komentář. Děkuji :) <3 ♥ Budu se snažit psát co nejčastěji. :) pokud znate někoho komu by se tento žánr mohl libit nevahejte a sdilejte ho. DĚKUJI 💜 

Rebelka EmilyKde žijí příběhy. Začni objevovat