Ο Ιάσωνας αφού άφησε την Μαρία στο σπίτι της Αλίκης, ξεκίνησε να πάει σε ένα μπαράκι για ένα χαλαρό ποτάκι με τον φίλο του τον Πέτρο! Η αλήθεια ήταν δεν ήξερε πόσο χαλαρό ποτάκι θα ήταν , αφού είχε ακούσει τον κολλητό του δύο τηλέφωνο αρκετά νευριασμένο με κάτι που του έτυχε!
Όταν έφτασε στο μπαράκι, ο Πέτρος ήταν ήδη εκεί , σε ένα τραπεζάκι να πίνει ένα ποτήρι ουίσκι!!Αφού τον πλησίασε του χτύπησε χαλαρά την πλάτη...
- Τι έγινε φίλε;;τον ρώτησε και κάθισε απέναντι του
- Α μπα θυμήθηκες να έρθεις.., του είπα γεμάτος ένταση και νεύρα..
- Πω πω νεύρα..., του είπε ο Ιάσωνας ενώ παράλληλα ήρθε η σερβιτόρα και πήρε και εκείνος ένα ποτήρι ουίσκι!!
- Συγγνώμη ρε φίλε δεν μου φταις εσύ αλλά είναι λες και όλοι σήμερα με έχουν μουντζωσει!!
- Γιατί ρε μεγάλε;;; ,τον ρώτησε ενώ η σερβιτόρα έφερε το ποτό του..
- Η Τάνια παπαλα..., του είπε αφήνοντας τον Ιάσωνα εκπληκτο
- Τι εννοείς παπαλα;;
- Παπαλα, καπουτ , μας τελείωσε, πώς αλλιώς να σου το πω..
- Ναι ρε , αλλά για ποιο λόγο.. Θυμάμαι ήσουν ενθουσιασμένος και τρελαμενος μαζί της..
- Αστα φίλε, η κοπελιά μου είχε φορέσει ένα κέρατο μέχρι εκεί πάνω..
- Όχι ρε φίλε..Και πως το έμαθες..;;;
- ΕΕ το Σαββατοκύριακο που πήγα να της κάνω έκπληξη στο σπίτι , μου την έκανε εκείνη τελικά!!
- Πω πω τελικά μεγάλη πουτανα...
-Αστα να πάνε..., είπε μονορουφι το ποτό του ενώ έκανε νόημα στην κοπέλα για ένα ακόμα ποτό...
- Και εσύ τι έκανες;; Σου είπε κάτι;;
- Δεν έκανα τίποτα, απλά έδωσα μια μπουνιά στον τύπο και σε εκείνη ένα χαστούκι και έφυγα και γύρισα Αθήνα...
- Καλά δεν σου δικαιολογήθηκε , κάτι;;
- Δεν την άφησα , η εικόνα μίλαγε από μόνη της ...
- Κατάλαβα...Και τώρα τι θα κάνεις;;
- Αποφάσισα να γυρίσω Αθήνα, ισχύει ακόμα η θέση που μου είχες προτείνει στην εταιρεία;;
- Εννοείται ρε , το συζητάς... Σπίτι έχεις βρει;;
- Προς το παρόν θα μείνω δύο ξενοδοχειο και παράλληλα ψάχνω ..
- Ότι με χρειαστείς , ξέρεις μην διστάσεις...
- Σε ευχαριστω ρε Ιασωνα, είσαι φίλος..Εν τω μεταξύ μέσα σε όλα τρακαρα κιόλας..
ESTÁS LEYENDO
Να με προσέχεις #WSA18
RomanceΕνα γλυκό κορίτσι , μία κακιά μάγισσα και ένας όμορφος πρίγκιπας! Ένα παραμύθι με καλούς και κακούς , ποιος θα τα καταφέρει στο τέλος ; Θα ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα;;;