Sevgilileri üşüdüğünde BTS üyelerinin tepkisi ne olurdu?
Jin :Jin her zaman üşümediğinden emin olurdu. Arada bir sana sıcacık sarılırdı.
"Jagiya*,sana en iyi kucaklamalarımdan birini vermeme izin ver."
Suga:Yoongi üşüyor olmandan hoşlanmazdı. Bu arkadaş abartısız sana yeni bir kazak alırdı çünkü içten içe seni şımartmayı severdi."Jagiya,üşüdün mü?" *Senin için başka bir kazak alır.*
RM:Namjoon titrediğini bile farkına varmazdı. Bir kere farkederse,senin giymen için hırkasını çıkartır ve senin için çok şey feda ederdi."Jagi,işte benim hırkamı al."
J-Hope:Hoseok sana doğru koşar ve gülerdi. Bağırırken sana sıkıca sarılırdı.
"JAGİİİİ,ÇOKKKKK SOĞUKKKKK"
Jimin:Jimin utangaçca sana bakardı. Üşüdüğünü anladığında,o hırkasını giyerken ceketini ödünç almana izin verirdi."Jagiya,al bunu." *Utanır.* "Üşümüş görünüyorsun."
V:Taehyung üşümeni severdi. Senin üşümen onun sana sarılmak için bahanesiydi. Yinede seni ısıtırdı."JAGİİİİ,SARILMA ZAMANIII!"
*Orjinali gifli değildi. Bu yüzden bunu görmeye ihtiyacınız olduğunu düşünerek bu gifi ekledim.* #Vmin
Jungkook:Jungkook ne yapacağını bilemezdi. Bu zavallı bebek kıyafetlerini paylaşmayı sevmiyordu. Onun için çok anlamlı olduğundan senin giymen için usulca favori kazaklarından birini kapardı.
"Uh,Jagiya,İ-işte...Ü-üşümüş g-görünüyorsun."
•Jagiya/Jagi:Korece sevgilim,aşkım gibi anlamlara gelen kelime.
Alıntı yapılan Tumblr hesabı:taexkth
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Tepkileri
RandomBu kitapta Tumblr'da BTS'e ait yabancı tepkilerin Türkçe çevirileri yayınlanacaktır. Çeviriler kitap sahibine aittir. •SMUT DEĞİLDİR.