Sevgililerinin biası* olmadıklarında BTS üyelerinin tepkileri ne olurdu?
Jin:Yurtta çocuklarla takılıyordun ve senin nasıl Army olduğunu merak ettiler.
"Biasın kimdi,s/a*?"
"Aslında Suga benim biasımdı.."
*Suga'yla uğraşmak ister ama uykusunu da bölmek istemez.*
"Ah,bir dahakine onun üstesinden geleceğim."
Suga:Sen ve Suga birlikte yeni MV'lerini izliyordunuz ve sen J-Hope'a fangirllük yapmaya başladın.
S:"J-HHHOOOOOPPEEE!!!"
J-Hope:
*Biasının kendi değil de Jimin olmasından çok memnun olmaz ve Jimin'le çok uğraşır.*Jimin:"Kız arkadaşını çalmaya çalışmıyorum,sakin ol."
RM:
*Biasının Jin olmasını umursamaz sonuçta kim Jin'den hoşlanmazki.*"O dünya çapında yakışıklı." (Worldwide handsome ;)
Jimin:
*V ne zaman yanına yaklaşsa kucaklayıp başka odaya götürür.*"Oh,Tae bence başka bir yere gitmelisin."
V:Taehyung'a biasına ayırdığın eski bir hesabın olduğunu söylersin.
"Oh,benim için hesap mı açmıştın?"
"Uhm,benim biasım Jungkook'tu."
"Maknae*'mi??!"
*Sen gittiğinde etrafta Jungkook'u arar.*
"Bebeğimin kalbindeki tehditi ortadan kaldırmalıyım."
Jungkook:Rap Monster'ın biasın olduğunu öğrendiğinde bir süre tatlı tatlı somurtur.
"Bende onun gibi İngilizce konuşabiliyorum!"
•Bias:Hayranı olduğun grup veya grupların üyeleri içerisinde en çok sevdiğin üye.
•S/a:Senin adın
•Maknae:Kore'de bir toplulukta,bir grupta olan en küçük yaştaki kişiye denir.
~Jin'in gifi orijinal gif değildir.Alıntı yapılan Tumblr hesabı:bangtan-sonyeondan-reactions
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Tepkileri
RandomBu kitapta Tumblr'da BTS'e ait yabancı tepkilerin Türkçe çevirileri yayınlanacaktır. Çeviriler kitap sahibine aittir. •SMUT DEĞİLDİR.