Üyeler sevgililerinin boyunun kısalığıyla dalga geçtiğinde BTS üyelerinin tepkileri ne olurdu?
@yerfıstıkları (-fasulyesırıkları-> diğer bölüm...)
Jin:
Hoseok kısalığın hakkında yorumda bulunurken yanaklarını sıkıyordu ve sen Hoseok'a gözlerini dikmiş onun canını acıtmanın bir yolunu düşünüyordun. Jin onun ensesine vurur ve alnına fiske atardı."Canına mı susadın? Özür dilesen iyi edersin çünkü bu onun katil bakışı."
Suga:
Yoongi dans stüdyosuna girdiğinde Jin kafanı okşayarak seninle uğraşıyordu. Sen Jin'e dik dik bakarken sana bir bakış atar ve onun sırtına vururdu."Yah ben senin omuzlarına kaç uçak sığdırabileceğimizi bulmadan önce özür dile."
J-Hope:
Jimin kendi boyuyla senin boyunu karşılaştırırken gülüyordu ve sende ona dik dik bakıyordun. Hobi arkadaşının ilgisini çekmek için sırtına vurur ve kafasını sallardı."Cidden mi Jimin? Özür dile çünkü telefon listemde sana senin ne kadar kısa olduğunu söylemekten hoşlanacak otuza yakın insan var. İlk önce kimi aramalıyız? Jungkook'u mu?"
RM:
Jungkook senin ne kadar şirin olduğundan bahsederken ona dik dik bakarsın."Baksana ne kadar ufak aynı küçük bir- Ah!" Namjoon arkadaşının göğüs ucunu sıktığında Jungkook bağırır.
"Aynı ne gibi? Tavşan mı? O sana kickbox*un ne olduğunu göstermeden önce özür dile."
Jimin:
Taehyung senin kısalığınla uğraşıyordu ve gözlerin sinirle büyürken yüzünü bebek gibi sıktı."Çok tatlısın (adın). Sen ve Jimin gezegendeki en ufak çiftsiniz."
Jimin Taehyung'un arka bacağını tekmeler ve küpesini çeker.
"Ondan özür dile ya da ben bu Gucci küpeleri koparıyorum."
V:
Namjoon bu kadar kısa oluşuna laf atarken gözlerine bakmak için eğilmişti ve sende ona dik dik bakarak onun seninle daha fazla uğraşmasını sağlıyordun. Tae onun kolunu arkaya kıvırır ve seni işaret ederdi."Özür dilesen iyi olur hyung*.Orduda üç tane abisi var ve ben ARMY'den bahsetmiyorum."
*Ordu ingilizce Army demek. Bununla V'nin Ordu'lu olmasına gönderme yapmış.
*10 yıl öncesinde Ordu'da bir yaz tatili. @MyLoveJK_BTS
Jungkook:
Yoongi,sana çocuk menüsünden çıkan oyuncağa benzemen konusunda laf atana kadar seninle hiç uğraşmamıştı. Aslında..."Onun için çok uygunsun. Onun küçük oyuncağı gibisin. Onu nerden buldun? Çocuk menüsünden mi?"
Jungkook Yoongi'nin yanaklarını sıkar ve çekiştirir. "Evet seninde geldiğin oyuncaklı menüden. Şimdi özür dile."
•Kickbox:Savunma sporu.
•Hyung:Kore'de erkeklerin kendilerinden yaşça büyük erkeklere sesleniş biçimi.~Jungkook,V ve Suga'nın gifleri orijinal gif değildir.
Alıntı yapılan Tumblr hesabı:the-kpopwhorehouse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Tepkileri
RandomBu kitapta Tumblr'da BTS'e ait yabancı tepkilerin Türkçe çevirileri yayınlanacaktır. Çeviriler kitap sahibine aittir. •SMUT DEĞİLDİR.